Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC60 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    Om in perspectief te zien, tot dit voorjaar kon je een goed uitgeruste XC60 einde model kopen voor 31990 netto prijs.
    ik herinner me ook hopen stock modellen ocean race voor ruim onder de 30.000 nieuw zelfs!
    ergens waar ik dagelijks met de fiets voorbijreed hadden er twee gekocht, aan de nummerplaten gezien (enkele nummers verschil maar)

belgie reed, en rijdt nog steeds, vol met de vorige generatie.
    ik denk dat je de nieuwe wat minder zal zien. voor particulieren wordt dit toch echt al moeilijk.. met nog een tweede auto en hypotheek erbij,

Comment

• Volvo zet zich qua prijzen duidelijk op 1 lijn met de premium merken
      Is hun goed recht natuurlijk, alleen nog afwachten of de consument dit zal pikken...

Grootste hoop zal sowieso voor basismotor kiezen met 'Business' pakket
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
        Meestal is er bij een instapmotor ook een instapmotor voorzien,
        Dat is evident zou Wilfried zaliger zeggen.

Comment

• De eerste worden nu eindelijk bij de Belgische dealers uitgeleverd

Comment

• Vandaag een oogje gaan werpen in de showroom te Veurne. Geen vergelijking mogelijk met het vorig model, de afwerking is hier zeer goed. Tot mijn verbazing waren er twee T8 ten toon, en een benzineversie T5 als demo, dit in tegenstelling met Audi en Mercedes die lokaal enkel diesels als demo hebben.
            Een indicatie dat het bij Volvo wel menens is op korte termijn een kruis te maken op dieselmotoren. Nu nog zien wat een benzineversie irl verbruikt... Spijtig dat er nu enkel een >250 pk benzine aangeboden wordt, ofwel is dat wel nodig om het gevaarte te doen bewegen, ofwel mikken ze op een klanten die niet gestoord worden door een hogere CO2 score. Met een goede automaat denkt ik dat 180pk in Vlaanderen volstaan (ook voor mijn portemonnee )

Comment

• Altijd fan geweest van de volvo SUV's , ook nu van de nieuwe generaties, prachtige wagens.
              Wel geen fan van de prijzen .
              Een en ander valt ook te zeggen over de bediening van quasi alles dat verloopt via het aanraakscherm, hallo veiligheid ? Hallo Volvo ?!
              In een review die ik zag van de XC90, zag het aanraakscherm, t'is te zeggen de bediening ervan, er niet echt vloeiend uit.

Last edited by miguel noppe; 24/09/2017, 11:24.
              CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
              Brock B32 8,5*20 - Dunlop SP Sport Maxx GT 255/45 R20

Comment

• En ook nog...

Comment

• Volkomen eens met de stelling betreffende touch screens...
                  Een functie met een knop bereiken kan men blindelings, hetzelfde doen via een scherm betekent de weg uit oog verliezen... levensgevaarlijk
                  Zonder te spreken van de moeilijkheid om al rijdend de juiste spot te raken
                  De oplossing blijft spraakherkenning, maar wie heeft het en wie gebruikt het ?

Comment

• Inderdaad, zit ook op onze auto (Mazda CX5), maar gebruiken het niet...
                    Wel schakelt de touch-functie van het scherm uit als je begint te rijden, dat heeft Mazda dus beter voor elkaar

Comment

• Tja, moderne wagens zie ik over 25j geen oldtimer meer worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Tja, moderne wagens zie ik over 25j geen oldtimer meer worden.
                        Denk ok ook ! Onze moderne wagens zullen meer en meer afgeschreven worden door informatorische mankementen dan door mechanische problemen
                        Klein voorbeeld met een niet zo recente wagen : mijn trouwe Classic Saab was 17 jaar oud toen de verlichting van het dashboard begaf. Onherroepelijk onherstelbaar, de ingenieurs hadden het tof gevonden met een print te werken die met de jaren langzaam aan verbrandde, en niet meer voorradig was.
                        ik heb mij nog een tijdje beholpen met een maplezer, nog een geluk dat de kerels van de keuring er mee moesten lachen!
                        Dat was wel de aanleiding om (met een traantje) afscheid te nemen van dat emblematisch model...
                        Tja... wegwerpmaatschappij zelfs voor dure wagens !!
                        Last edited by guyugy; 24/09/2017, 13:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          Denk ok ook ! Onze moderne wagens zullen meer en meer afgeschreven worden door informatorische mankementen dan door mechanische problemen
                          Klein voorbeeld met een niet zo recente wagen : mijn trouwe Classic Saab was 17 jaar oud toen de verlichting van het dashboard begaf. Onherroepelijk onherstelbaar, de ingenieurs hadden het tof gevonden met een print te werken die met de jaren langzaam aan verbrandde, en niet meer voorradig was.
                          ik heb mij nog een tijdje beholpen met een maplezer, nog een geluk dat de kerels van de keuring er mee moesten lachen!
                          Dat was wel de aanleiding om (met een traantje) afscheid te nemen van dat emblematisch model...
                          Tja... wegwerpmaatschappij zelfs voor dure wagens !!
                          Was toch op te lossen... je kon de lichtjes op een ander circuit aansluiten en er meteen led van maken in de juiste kleur.

Comment

• Is ondertussen 13 jaar geleden, hé
                            ik had wel een gebruikte dashboard gezocht, maar die hadden het allemaal zitten... het was een late fabricatiefout
                            idem met de hemel die zakte door de hoge temperaturen, in Zweden kenden ze dat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                              Is ondertussen 13 jaar geleden, hé
                              ik had wel een gebruikte dashboard gezocht, maar die hadden het allemaal zitten... het was een late fabricatiefout
                              idem met de hemel die zakte door de hoge temperaturen, in Zweden kenden ze dat niet
                              Waar jij nog over begin... oud worden zeker

Comment

• Neen, oud zijn !!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gisteren den eerste irl zien rijden op de E314.

Comment

• Ik heb er al enkele gezien. De lijnen vind ik heel mooi. Alleen de achterlichten overtuigen me nog niet. Bij de V90 vind ik dit trouwens ok.

Comment

• Vind ik ook. die verticale achterlichten van de huidige vind ik nog altijd een mooie handelsmerk van Volvo. Dat hadden ze in het nieuwe design mogen behouden wat mij betreft.

Comment

• Bij deze en de V90 vind ik het nog meevallen maar de achterkant van de S90 Verneukt de hele auto imo. Smaken hé

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X