Je ziet de S90 toch maar héél weinig rijden ook, dus we zijn blijkbaar niet de enige met dat idee ;-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC60 (2017)
Collapse
X
-
Ik ben in de showroom gaan kijken, er is een zeer duidelijke verbetering binnenin vergeleken met het vorig model. Buiten geen te grote verandering, maar de afwerking is wel ok. Groot nieuws : ze hadden een benzineversie als testwagen ! Madam was echter niet zozeer geboeid, ik heb de aangeboden proefrit uitgesteld. Maar het komt zeker, alsmede een test van de Stelvio. Jammer was daar een benzineversie testbaar, wel eentje te koop (eerste reeks met veel opties en de juiste kleur, maar deze mag alleen buiten met de koper )
Comment
-
Was enkele dagen terug wat op autoscout aan het kijken en een XC60 en XC90 zijn blijkbaar bijna even duur
Ik dacht echt dat het prijsverschil tussen die twee groter was.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk BerichtenIemand enig idee wanneer de kleinere motorvarianten beschikbaar zullen zijn? De D3 en D4 fwd ?
Is bij mij afgevallen omwille van de kleine/onpraktische koffer (kwaal van vele SUVs wat mij betreft) en de onzekerheid inzake CO2 (en dus VAA): blijkbaar moeten de nieuwe varianten de nieuwe tests inzake CO2 uitstoot doorstaan (o.m. reëel wegparcours afleggen etc.). Dat betekent dat het zo maar zou kunnen dat een D3 FWD een hogere CO2 waarde bekomt dan een D4 AWD.
Op zich is het enkel toe te juichen dat er meer realistische berekeningen gaan worden gehanteerd, maar het zal een tijdje duren (als het al gebeurt) eer de fiscaliteit en de car policys worden aangepast. Dat betekent dat er volgens mij nog heel bizarre situaties gaan ontstaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten
Blijkbaar tegen het einde van de maand (ten laatste bij het autosalon) bestelbaar dixit de garage...
Is bij mij afgevallen omwille van de kleine/onpraktische koffer (kwaal van vele SUVs wat mij betreft) en de onzekerheid inzake CO2 (en dus VAA): blijkbaar moeten de nieuwe varianten de nieuwe tests inzake CO2 uitstoot doorstaan (o.m. reëel wegparcours afleggen etc.). Dat betekent dat het zo maar zou kunnen dat een D3 FWD een hogere CO2 waarde bekomt dan een D4 AWD.
Op zich is het enkel toe te juichen dat er meer realistische berekeningen gaan worden gehanteerd, maar het zal een tijdje duren (als het al gebeurt) eer de fiscaliteit en de car policys worden aangepast. Dat betekent dat er volgens mij nog heel bizarre situaties gaan ontstaan...
hopelijk gaat dit nie zo'n vaart lopen met de xc60...
NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
Comment
-
Da is balen zeg ...
hoe meer ik hem zie hoe meer ik er fan van ben... alleen is de prijs wat te hoog voor mijn budget.... maar om nog met mijn huidige xc60 verder te rijden is allerminst een straf....Last edited by trimitie; 17/12/2017, 20:06.NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
Comment
-
Volgens garagehouder is xc60 T8 model 2018 al volledig uitverkocht. Alle bestellingen resulteren nu in levering vanaf week 25 (2e helft juni) 2018. Het betreft dan model 2019. Dit model zou een 70-litertank hebben en mogelijks iets hogere batterijcapaciteit om aan de nieuwe norm van 0,5kw/100kg te voldoen van het nieuwe zomerakkoord ( als de heren politici het erover eens zijn ditmaal). Eventuele andere wijzigingen nnb.
Comment
-
Bij direct lease reads prijzen voor de D3 motor? https://directlease.be/DLBe/nl/lease...601?reset=true
co2 waarden op de volvo website: https://www.volvocars.com/nl-be/mode...specifications
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk BerichtenBij direct lease reads prijzen voor de D3 motor? https://directlease.be/DLBe/nl/lease...601?reset=true
co2 waarden op de volvo website: https://www.volvocars.com/nl-be/mode...specifications
Maar de CO2 waarden die je aangeeft zijn die van het oude model MY2017.
Mij is overigens vertelt dat de D3 MY19 leverbaar is vanaf Juli, maar dat deze ook enkel in manueel komt, niet automaat.
Wat ik verschrikkelijke slechte marketing zou vinden. Dit zal bepalen of ik 'm neem of niet.
Comment
Comment