Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC60 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je ziet de S90 toch maar héél weinig rijden ook, dus we zijn blijkbaar niet de enige met dat idee ;-)

Comment

• Ik zie der dagelijks toch een stuk of 3 rijden. Is dat veel? Is dat weinig? Hangt af van welk model. Nen DS5 kom ik er maar 3 per week tegen. Nen Tiguan kom ik er 20 per dag tegen

Comment

• Ik heb hem ook nog maar enkele keren gezien. Persoonlijk vind ik hem wel iets hebben.

Comment

• Ik ben in de showroom gaan kijken, er is een zeer duidelijke verbetering binnenin vergeleken met het vorig model. Buiten geen te grote verandering, maar de afwerking is wel ok. Groot nieuws : ze hadden een benzineversie als testwagen ! Madam was echter niet zozeer geboeid, ik heb de aangeboden proefrit uitgesteld. Maar het komt zeker, alsmede een test van de Stelvio. Jammer was daar een benzineversie testbaar, wel eentje te koop (eerste reeks met veel opties en de juiste kleur, maar deze mag alleen buiten met de koper )

Comment

• Iemand enig idee wanneer de kleinere motorvarianten beschikbaar zullen zijn? De D3 en D4 fwd ?
            NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
            S40 2.0D 136pk 2004
            S40 1.8i 1996

Comment

• Nope wij hebben een stevig uitgeruste d4 awd in bestellng

Comment

• Was enkele dagen terug wat op autoscout aan het kijken en een XC60 en XC90 zijn blijkbaar bijna even duur
                Ik dacht echt dat het prijsverschil tussen die twee groter was.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• afhankelijk van de gekozen opties kunnen inderdaad beide prijzen heel dicht bij mekaar komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                    Iemand enig idee wanneer de kleinere motorvarianten beschikbaar zullen zijn? De D3 en D4 fwd ?
                    Blijkbaar tegen het einde van de maand (ten laatste bij het autosalon) bestelbaar dixit de garage...

Is bij mij afgevallen omwille van de kleine/onpraktische koffer (kwaal van vele SUVs wat mij betreft) en de onzekerheid inzake CO2 (en dus VAA): blijkbaar moeten de nieuwe varianten de nieuwe tests inzake CO2 uitstoot doorstaan (o.m. reëel wegparcours afleggen etc.). Dat betekent dat het zo maar zou kunnen dat een D3 FWD een hogere CO2 waarde bekomt dan een D4 AWD.

Op zich is het enkel toe te juichen dat er meer realistische berekeningen gaan worden gehanteerd, maar het zal een tijdje duren (als het al gebeurt) eer de fiscaliteit en de car policys worden aangepast. Dat betekent dat er volgens mij nog heel bizarre situaties gaan ontstaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten

Blijkbaar tegen het einde van de maand (ten laatste bij het autosalon) bestelbaar dixit de garage...

Is bij mij afgevallen omwille van de kleine/onpraktische koffer (kwaal van vele SUVs wat mij betreft) en de onzekerheid inzake CO2 (en dus VAA): blijkbaar moeten de nieuwe varianten de nieuwe tests inzake CO2 uitstoot doorstaan (o.m. reëel wegparcours afleggen etc.). Dat betekent dat het zo maar zou kunnen dat een D3 FWD een hogere CO2 waarde bekomt dan een D4 AWD.

Op zich is het enkel toe te juichen dat er meer realistische berekeningen gaan worden gehanteerd, maar het zal een tijdje duren (als het al gebeurt) eer de fiscaliteit en de car policys worden aangepast. Dat betekent dat er volgens mij nog heel bizarre situaties gaan ontstaan...

is al zo met de Jaguar E-pace ... Heeft hogere CO2 uitstoot dan de grotere f-pace ...

hopelijk gaat dit nie zo'n vaart lopen met de xc60...

XC90 2.4 D 225pk 2006
                      S40 2.0D 136pk 2004
                      S40 1.8i 1996

Comment

• 5 weken vertraging op onze xc60

Comment

• Welke uitvoering ? Wanneer levertijd?

XC90 2.4 D 225pk 2006
                          S40 2.0D 136pk 2004
                          S40 1.8i 1996

Comment

• Eind februari zwarte full option d4 blijkbaar probleem met levering hout inleg

Comment

• Da is balen zeg ...

hoe meer ik hem zie hoe meer ik er fan van ben... alleen is de prijs wat te hoog voor mijn budget.... maar om nog met mijn huidige xc60 verder te rijden is allerminst een straf....
                              Last edited by trimitie; 17/12/2017, 20:06.

XC90 2.4 D 225pk 2006
                              S40 2.0D 136pk 2004
                              S40 1.8i 1996

Comment

• +1 ;-)

Comment

• Volgens garagehouder is xc60 T8 model 2018 al volledig uitverkocht. Alle bestellingen resulteren nu in levering vanaf week 25 (2e helft juni) 2018. Het betreft dan model 2019. Dit model zou een 70-litertank hebben en mogelijks iets hogere batterijcapaciteit om aan de nieuwe norm van 0,5kw/100kg te voldoen van het nieuwe zomerakkoord ( als de heren politici het erover eens zijn ditmaal). Eventuele andere wijzigingen nnb.

Comment

• het is niet alleen op de T8 dat ge zo lang moet wachten,eind september D4 inscription besteld,produktie voorlopig voorzien week 9 van 2018,levering enkele weken later,dus een kleine 6 maanden wachten!

Comment

• Bij direct lease reads prijzen voor de D3 motor? https://directlease.be/DLBe/nl/lease...601?reset=true

co2 waarden op de volvo website: https://www.volvocars.com/nl-be/mode...specifications

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk Berichten
                                        Bij direct lease reads prijzen voor de D3 motor? https://directlease.be/DLBe/nl/lease...601?reset=true

co2 waarden op de volvo website: https://www.volvocars.com/nl-be/mode...specifications
                                        Op directlease inderdaad reeds de prijzen, bij leaseplan voorlopig nog even niet.
                                        Maar de CO2 waarden die je aangeeft zijn die van het oude model MY2017.

Mij is overigens vertelt dat de D3 MY19 leverbaar is vanaf Juli, maar dat deze ook enkel in manueel komt, niet automaat.
                                        Wat ik verschrikkelijke slechte marketing zou vinden. Dit zal bepalen of ik 'm neem of niet.

Comment

• Prijs van een behoorlijk goed uitgeruste Momentum D3 manueel, zit op zo'n 45 K zie ik. Dat belooft voor mijn volgende leaser. Ik was me al aan het voorbereiden om te downsizen naar een XC40, maar met die prijs zal het budgetair nog wel lukken.

Comment

Working...
                                          X