Oorspronkelijk geplaatst door RX-8
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alpine A110 (2017)
Collapse
X
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenMooie auto. Enkel die lampen vooraan op de bumper vind ik tegenvallen. Er is een reden waarom je dat op geen andere auto's vindt :-)
Ik vind het in ieder geval een uitermate geslaagde make-over van het origineel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenToch geen fake geluid via de speakers hoop ik?
In 't geval van de A110 heb je natuurlijk het voordeel, qua geluid dan toch, dat het blok achter je ligt.
Voor wat het waard is, het lijkt er op dat het geluid in deze video buiten de wagen is opgenomen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
Voor wat het waard is, het lijkt er op dat het geluid in deze video buiten de wagen is opgenomen:
Ik heb vroeger de kans gehad om af en toe bij montage van programma's (tv en radio), promofilmpjes, ... aanwezig te zijn en dan voel je je af en toe wel een naïeve 'consument' als je ziet hoeveel gemonteerd is en waar verschillende zaken (beelden/geluiden) die los van elkaar opgenomen zijn, bij elkaar gemonteerd worden.
Waarbij ik overigens niet beweer dat de geluiden in het filmpje niet echt zijn, maar er zitten er heel wat bij die volgens mij, in andere omstandigheden zijn opgenomen/bewerkt, dan die waarbij de beelden van het filmpje zijn geschoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
ik denk dat je zou schrikken hoeveel van bovenstaand filmpje gemonteerd is en dan bedoel ik niet alleen de beelden.
Ik heb vroeger de kans gehad om af en toe bij montage van programma's (tv en radio), promofilmpjes, ... aanwezig te zijn en dan voel je je af en toe wel een naïeve 'consument' als je ziet hoeveel gemonteerd is en waar verschillende zaken (beelden/geluiden) die los van elkaar opgenomen zijn, bij elkaar gemonteerd worden.
Waarbij ik overigens niet beweer dat de geluiden in het filmpje niet echt zijn, maar er zitten er heel wat bij die volgens mij, in andere omstandigheden zijn opgenomen/bewerkt, dan die waarbij de beelden van het filmpje zijn geschoten.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Wat extra weetjes in een interview door Wouter van Autoblog op Het Loo: https://www.autojunk.nl/2017/07/alpi...ours-delegance
Comment
-
ALPINE KOMT MET RACEVERSIE A110
RETRO-RACEBEEST GETEASET
De nieuwe A110 heeft de handen al nagenoeg overal op elkaar gekregen. De retrocoupé zal niet alleen als straatversie beschikbaar komen.
Dat blijkt uit een teaser die Alpine op de digitale snelwegen loslaat. We krijgen alvast een designschets te zien waarop we de race-A110 onder een rolluik zien doorkijken.
De A110-cupracer krijgt uiteraard een sportieve bodykit mee en zal worden voorzien van zaken als een rolkooi en racestoelen. Het interieur zal verder behoorlijk worden gestript. Vermogenstechnisch zal de regulier 252 pk en 320 Nm sterke A110 er, mede door de komst van een race-uitlaat, iets op vooruitgaan.
In september weten we meer, want dan wordt de 'A110 Cup' aan de buitenwereld voorgesteld.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment