Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alpine A110 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8
    Mooie auto. Enkel die lampen vooraan op de bumper vind ik tegenvallen. Er is een reden waarom je dat op geen andere auto's vindt :-)
    En toch vind ik dat deze het wel kan hebben naar analogie met de oude versie.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Eigenlijk kijk ik er ook naar uit om er eens zo eentje in real life te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
        Mooie auto. Enkel die lampen vooraan op de bumper vind ik tegenvallen. Er is een reden waarom je dat op geen andere auto's vindt :-)
        En gaat ge nu ook vertellen wat die reden is?
        Ik vind het in ieder geval een uitermate geslaagde make-over van het origineel!

Comment

Hehe :-)
          Waarschijnlijk dat niet alleen ik het niet zo mooi vind :-)
          Maar inderdaad, goed geslaagde make-over.

Comment

Klinkt in het interieur alvast niet verkeerd (...understatement). Benieuwd of je er van buiten ook wat van hoort

Comment

Toch geen fake geluid via de speakers hoop ik?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Toch geen fake geluid via de speakers hoop ik?
                Dat zou me verbazen. Het is ongetwijfeld versterkt - hell, zelfs in mijn MX-5 ND zit er een buis tussen motorcompartiment en cockpit. Ik denk dat het quasi onmogelijk is om vandaag een (sportieve) auto te vinden die dat niet heeft. Maar dat is niet hetzelfde als geluid via de speakers natuurlijk - dat gaat er inderdaad ver over.

In 't geval van de A110 heb je natuurlijk het voordeel, qua geluid dan toch, dat het blok achter je ligt.

Voor wat het waard is, het lijkt er op dat het geluid in deze video buiten de wagen is opgenomen:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten

Voor wat het waard is, het lijkt er op dat het geluid in deze video buiten de wagen is opgenomen:
                  ik denk dat je zou schrikken hoeveel van bovenstaand filmpje gemonteerd is en dan bedoel ik niet alleen de beelden.

Ik heb vroeger de kans gehad om af en toe bij montage van programma's (tv en radio), promofilmpjes, ... aanwezig te zijn en dan voel je je af en toe wel een naïeve 'consument' als je ziet hoeveel gemonteerd is en waar verschillende zaken (beelden/geluiden) die los van elkaar opgenomen zijn, bij elkaar gemonteerd worden.
                  Waarbij ik overigens niet beweer dat de geluiden in het filmpje niet echt zijn, maar er zitten er heel wat bij die volgens mij, in andere omstandigheden zijn opgenomen/bewerkt, dan die waarbij de beelden van het filmpje zijn geschoten.

Comment

Een kenner haalt het er uit... Kleine details...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

ik denk dat je zou schrikken hoeveel van bovenstaand filmpje gemonteerd is en dan bedoel ik niet alleen de beelden.

Ik heb vroeger de kans gehad om af en toe bij montage van programma's (tv en radio), promofilmpjes, ... aanwezig te zijn en dan voel je je af en toe wel een naïeve 'consument' als je ziet hoeveel gemonteerd is en waar verschillende zaken (beelden/geluiden) die los van elkaar opgenomen zijn, bij elkaar gemonteerd worden.
                      Waarbij ik overigens niet beweer dat de geluiden in het filmpje niet echt zijn, maar er zitten er heel wat bij die volgens mij, in andere omstandigheden zijn opgenomen/bewerkt, dan die waarbij de beelden van het filmpje zijn geschoten.
                      Zover was ik mee Ik bedoelde: de opnames van die geluidsband lijken voornamelijk buiten de auto gemaakt te zijn, in plaats van binnen. Nadruk op "lijken" en "voornamelijk". Ach ja, er zelf eens mee gaan rijden zal veel ophelderen. Binnenkort is het vakantie...

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Testje: [www.autocar.co.uk]

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Wat extra weetjes in een interview door Wouter van Autoblog op Het Loo: https://www.autojunk.nl/2017/07/alpi...ours-delegance

Comment

Knap he, brammelo...

Comment

Nog nooit een bobo zo enthousiast horen praten over zijn product. (buiten de hysterische taferelen bij Apple en Microsoft) Petje af voor Dhr. Michael van der Sande.

Comment

Al een prijs bekend voor België. Als die in NL 66k gaat kosten moet die in BE toch een pak goedkoper zijn. Zijn er al dealers bekend?

Comment

In. Nl Nemen ze gewicht mee in de berekening... kan dus tegenvallen... zal wel rond de €60000 blijven hangen....

Comment

Comment

• ALPINE KOMT MET RACEVERSIE A110

RETRO-RACEBEEST GETEASET

De nieuwe A110 heeft de handen al nagenoeg overal op elkaar gekregen. De retrocoupé zal niet alleen als straatversie beschikbaar komen.

Dat blijkt uit een teaser die Alpine op de digitale snelwegen loslaat. We krijgen alvast een designschets te zien waarop we de race-A110 onder een rolluik zien doorkijken.

De A110-cupracer krijgt uiteraard een sportieve bodykit mee en zal worden voorzien van zaken als een rolkooi en racestoelen. Het interieur zal verder behoorlijk worden gestript. Vermogenstechnisch zal de regulier 252 pk en 320 Nm sterke A110 er, mede door de komst van een race-uitlaat, iets op vooruitgaan.

In september weten we meer, want dan wordt de 'A110 Cup' aan de buitenwereld voorgesteld.

Comment

Working...
                                          X