Mooie sketch.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alpine A110 (2017)
Collapse
X
-
Ik probeer al geruime tijd mijn best te doen om dit model mooie te vinden. Waarschijnlijk doe ik dat puur uit nostalgie. Doch het lukt me echt niet.
Zijn snoet/ogen zien er echt niet goed uit & zijn achterwerk, zowel in zij-aanzicht als pal achteraan heeft hij een abominabel uiterlijk, een kruising tussen een A7 & een Porsche.
Neen dan zag zijn illustere voorvader er 10 x beter uit.
Zwaar gemiste kans lijkt me.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenIk probeer al geruime tijd mijn best te doen om dit model mooie te vinden. Waarschijnlijk doe ik dat puur uit nostalgie. Doch het lukt me echt niet.
Zijn snoet/ogen zien er echt niet goed uit & zijn achterwerk, zowel in zij-aanzicht als pal achteraan heeft hij een abominabel uiterlijk, een kruising tussen een A7 & een Porsche.
Neen dan zag zijn illustere voorvader er 10 x beter uit.
Zwaar gemiste kans lijkt me.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Da's jouw mening hé en puur een kwestie van smaak. En smaken willen gelukkig al wel eens verschillen van mens tot mens
Ja natuurlijk over smaken kan je absoluut niet redetwisten, maar ik stel het bovenstaande alleen maar vast, wat je niet kan ontkennen lijkt me. Of je dat nu mooi vind of niet dat maakt dan weer ieder voor zich uit natuurlijk.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenvind hem wel leuk om zien, zolang je die centrale uitlaat achteraan niet in het oog krijgt, vind dat die niet bij de vorm van de auto past, had op zijn minst ovaal of rond mogen zijn en al zeker niet in het middenThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Die centrale uitlaat is gewoon lelijk met dat nep stuk aan de diffuser, had mooier geweest met gewoon een uitlaat links/rechts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenIk probeer al geruime tijd mijn best te doen om dit model mooie te vinden. Waarschijnlijk doe ik dat puur uit nostalgie. Doch het lukt me echt niet.
Zijn snoet/ogen zien er echt niet goed uit & zijn achterwerk, zowel in zij-aanzicht als pal achteraan heeft hij een abominabel uiterlijk, een kruising tussen een A7 & een Porsche.
Neen dan zag zijn illustere voorvader er 10 x beter uit.
Zwaar gemiste kans lijkt me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo
Op basis van de foto's, of gezien "in the flesh"?
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Bwa, de commentaren van wat er allemaal niet mooi aan is kunnen misschien wel kloppen, al naar gelang de smaak van wie het zegt.
Eén ding kan je echter niet ontkennen: Renault (want uiteindelijk is het toch een Renault) schuwt een beetje controverse niet.
Juist dat trekt me eigenlijk aan in het merk: het durft anders te zijn dan de anderen, de éne keer met al wat meer succes dan de andere. Citroën heeft dat ook.
Je houdt er van of niet.
Persoonlijk heb ik liever dat sommigen er van alles op aan te merken hebben dan met een saai blik op wielen te moeten rond rijden dat waarschijnlijk niet lelijk is maar wel allemaal al 50 jaar hetzelfde.
Renault en Citroën hebben ook een tijdje geprobeerd er even saai uit te zien als hun Duitse tegenhangers; ik vond het triestig en ben blij dat ze terug echt Frans durven te zijn.
Laurens Van den Acker heeft in het algemeen genomen een knap gezicht gegeven aan het Renault-gamma net als destijds Patrick le Quément.
Het was trouwens diezelfde Hollander, bij zijn vorige werkgever, die er voor zorgde dat quasi iedereen plots een Mazda een mooie auto is gaan vinden.
Beauty is in the eye of the beholder zou Shakespeare zeggen.
Comment
-
[QUOTE=Maurice P.P.;n6317025 Renault (want uiteindelijk is het toch een Renault) schuwt een beetje controverse niet.
[/QUOTE]
Denk je dat daar dan de oorsprong ligt van de looks van sommige van hun modellen ? Ik heb me altijd afgevraagd waarom sommige van hun modellen er ronduit bizar uitzagen (de Renault Wind bijvb.)
Comment
-
ALPINE A110 KRIJGT EIGEN CUP
DE CIRCUITS OP, MAAR EXIT FORMULE E
Renault geeft de nieuwe Alpine A110 z’n eigen racecup. Die moet in 2018 van start gaan en brengt natuurlijk ook een speciale versie van de nog erg verse sportieveling met zich mee.
De Alpine A110 Cup, zoals de auto heet, gaat racen in de Alpine Europa Cup. Daarmee is een oude raceklasse feitelijk herboren, want in de jaren 80 was er ook al een evenement waarin Alpines het tegen elkaar opnamen.
De Alpine A110 leent zich natuurlijk uitstekend voor een cup, want de auto krijgt van huis uit een uiterst sportief karakter mee. Om 'm klaar te maken voor de Europese circuits, krijgt de auto natuurlijk allereerst de nodige onderstel-aanpassingen. De 'Cup' ligt bijzonder laag boven het asfalt en staat op lichtgewicht wielen met uiterst plakkerige banden. Een interieur met alleen de hoognodige voorzieningen, een rolkooi en een kuipstoel maken het feest compleet. De motor is aangepakt, al is het verschil met de straatversie klein: in plaats van 252 levert deze Alpine 270 pk.
Wie mee wil strijden met de Alpine Cup moet volgens Renault snel zijn, want het aantal inschrijvingen is voor het eerste seizoen gelimiteerd tot 20 auto's. Die kosten zo'n € 100.000 per stuk en mogen tijdens zes evenementen aan de slag in 2018. De Alpine Cup is onder meer te zien op Paul Ricard in Frankrijk, Silverstone in Engeland en op Spa-Francorchamps in België.
Vrijwel tegelijkertijd maakt Renault bekend dat het z'n activiteiten in de elektrische Formule E aan het einde van het vierde seizoen, in de zomer van 2018 dus, zal stopzetten. Het merk zegt z'n middelen in plaats daarvan in te zetten voor de Formule 1-activiteiten.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Denk wel te koop nu. Zal wel via beperkt aantal dealers te koop zijn, dacht zelfs dat het verkooppunten zijn die enkel Alpine verdelen. Ben het wel niet volledig zeker.
Veel zal afhangen van de prijs. Ik dacht eigenlijk dat het vermogen hoger ging zijn. Prestaties zullen wel goed zijn uiteraard.
Comment
Comment