Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alpine A110 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jocar, alsjeblief zeg, wat een achterlijk filmke. Ik dacht even een circuit test vergelijking met beide auto's te kunnen gaan zien. Een paar foto's googelen, in een filmke plakken, en op youtube zetten, tof.
    Niet verwonderlijk dat het 8 likes en 102 dislikes heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
      Jocar, alsjeblief zeg, wat een achterlijk filmke. Ik dacht even een circuit test vergelijking met beide auto's te kunnen gaan zien. Een paar foto's googelen, in een filmke plakken, en op youtube zetten, tof.
      Niet verwonderlijk dat het 8 likes en 102 dislikes heeft.
      Toen het film'ke begon dacht ik, oh eerst wa foto's, maar het bleef bij foto's, kzeg wtf, klik weg! Heeft er wsl zelf ni eens naar gekeken.

Nu, moest ik kunnen kiezen ik zou toch eerder voor een Boxster gaan dan, geen Cayman, cabrio!
      Last edited by ; 26/01/2018, 19:45.

Comment

• Mijn excuses dat het niet naar jullie zin is heren Als je veel post kan het al eens niet naar iedereens goesting zijn hé. Zet mij gewoon op jullie negeerlijst en probleem opgelost
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Is het niet interessanter dat je feedback krijgt van de andere lezers wat ze graag zien en wat niet ? Als je alleen van die slides post en niemand vindt dat wat, dan is het toch beter dat we dat zeggen ? Je hoeft het niet persoonlijk te nemen, tenzij je zelf dat filmpje gemaakt hebt :-D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
            Is het niet interessanter dat je feedback krijgt van de andere lezers wat ze graag zien en wat niet ? Als je alleen van die slides post en niemand vindt dat wat, dan is het toch beter dat we dat zeggen ? Je hoeft het niet persoonlijk te nemen, tenzij je zelf dat filmpje gemaakt hebt :-D
            Zoals ik al schreef, negeerlijst! Moet zeggen, na bijna 10 jaar dat ik mij hiervoor inzet ben jij eigenlijk de eerste die klaagt. Eigenlijk doe ik dat vooral voor de ongeveer 300 niet members die hier elke avond online zijn en waarvan ik er wel een aantal ken.

Dus verontschuldig ik mij ervoor dat niemand er wat aan heeft en nee, ik heb dat filmpje niet zelf gemaakt

Ik stel dus voor dat je zelf wat opzoekwerk verricht over de Alpine, Google is your friend
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Mijn excuses dat het niet naar jullie zin is heren Als je veel post kan het al eens niet naar iedereens goesting zijn hé. Zet mij gewoon op jullie negeerlijst en probleem opgelost
              Negeerlijst, das nu ook weer ni nodig e Jocar , er verschijnt genoeg informatie op het forum van u dat wel interessant is. Dit film'ke was wel onder ons verwachtingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Negeerlijst, das nu ook weer ni nodig e Jocar , er verschijnt genoeg informatie op het forum van u dat wel interessant is. Dit film'ke was wel onder ons verwachtingen.
                Nobody is perfect

Comment

• Heb gelezen dat onze vriend Carlos toestemming gegeven heeft om een tweede model op de markt te brengen. Speculaties gaan over een SUV. Zag een voorbeeldfoto, maar weet weeral niet meer waar... Denk AG.

edit: https://www.autoweek.nl/nieuws/blik-...re-alpine-suv/

Comment

• En dan beweren dat de SUV niet in trek is...
                    Ga even met een Berlinette op de A’pen ring naast een 40-ton rijden waarvan je de bovenkant van zijn wiel niet ziet.. bangelijk !!!
                    Dan liever een beetje hoger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      En dan beweren dat de SUV niet in trek is...
                      Ga even met een Berlinette op de A’pen ring naast een 40-ton rijden waarvan je de bovenkant van zijn wiel niet ziet.. bangelijk !!!
                      Dan liever een beetje hoger...
                      Neen danku. Ik zal er met een Berlinette wel onderdoor sjeezen dan
                      Niemand heeft gezegd dat een SUV niet in trek is. Ik denk nu meer dan ooit. 95pct van de bevolking koopt trouwens sowieso een saaie auto.
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ja 't zullen twee totaal verschillende wagens zijn hee. Misschien ideaal om ze beiden te hebben in een huishouden
                        De SUV versie zou 300 pk uit dezelfde motor halen. Zou ook zo licht mogelijk gebouwd worden. Als dit inderdaad zo is, zal er wellicht ook wel mettertijd een krachtigere versie van de berlinette komen.

Comment

• Deze is al gecremeerd, gelukkig zonder slachtoffers

Top Gear stars escape burning £50,000 sports car after it bursts into flames during filming

Top Gear presenters Chris Harris and Eddie Jordan escaped without injury after a car they were driving in Monaco burst into flames during filming.

Harris was behind the wheel of a new £50,000 Alpine sports car on Monte Carlo's SS17 stage with Jordan in the passenger seat driving up a hill on Monday morning, when its warning lights came on as the engine cut out.

They stopped the car immediately and the presenters made it out safely as flames emerged from underneath the vehicle.

Bron: [www.telegraph.co.uk]

Comment

• Wat steken die mannen toch altijd uit ? Ze hebben de fantastische Furai ook zo aan zijn einde gebracht ..

Comment

• Hier ligt volgens mij de schuld toch niet bij de chauffeur.

Comment

• Electronisch probleemke lol... Slechte reclam natuurlijk

Comment

• Wow heb dat maar als eigenaar voor zoiets.

Ik blijf toch grote fan van deze auto, maar mss toch nog even wachten tot de kinderziektes er uit zijn

Comment

• TWEE NIEUWE VERSIES ALPINE A110 NAAR GENÈVE

A110 PURE EN LÉGENDE GEPRESENTEERD

Alpine heeft bekend gemaakt hoe de reguliere uitvoeringen van de A110 gaan heten: Pure en Légende. De prijzen worden later dit jaar bekend gemaakt.

Het herboren Franse sportautomerk Alpine is toe aan de volgende stap. Na de introductie van de A110 Premiere Edition kondigt het merk nu de uitrol van de reguliere versies aan. Die dragen de namen Pure en Légende.

Die laatste is de meest luxe uitvoering. Alpine meldt dat deze versie onder andere is uitgerust met elektrisch verstelbare stoelen, leren bekleding en interieurafwerking met glanzend koolstofvezel panelen.

Beide versies zijn net als de Premiere Edition, die inmiddels is uitverkocht, voorzien van een 1.8 turbomotor met 252 pk en zeventraps DCT-automaat.

Comment

• Prijzen pas op het einde van het jaar ? ? ? Ze mogen hunne A110 houden.

Comment

• Later dit jaar is niet hetzelfde als einde van het jaar!
                                        En op de Alpine website staat dat de prijzen zich situeren tussen 55 en 60k.
                                        Ik denk dat iemand die eentje wilt dan genoeg info heeft. Als je de prijs na de komma wil weten zul je idd nog even moeten wachten.

Comment

• 3 dubbel

Comment

Working...
                                          X