Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alpine A110 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dubbel

Comment

• triple

Comment

• Ook alweer waar

Zo zei ooit ne waalse klant tegen mij dat hij het grappig vond dat wij spreken van een dubbelwandige koepel en 3 dubbelwandige koepel terwijl het een 3-wandige koepel is

Comment

• Vandaag 2 A110's zien staan in de garage, samen met het oude broertje.

Prijs van toonzaalmodel was €58.000

Comment

• Fuw, toch wel een stevige prijs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
              Fuw, toch wel een stevige prijs!
              Valt mee voor een exclusieve wagen toch?
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Groot verschil van de Alpine A110 is dat die met een goede standaarduitrusting op de markt komt. Had onlangs een discussie met iemand die vond dat hij voor die prijs een Porsche zou kopen. Ik maakte hem duidelijk dat ge bij de Porsche makkelijk 25k erbij moet tellen aan opties. Hij zou dan nog liever in een kale Porsche rijden dan de Alpine. Zij ook dat de Porsche 2dehands beter zijn waarde behoudt. Heb hem dan toch ff duidelijk gemaakt dat momenteel extra betaald wordt om sneller een Alpine A110 te kunnen krijgen.
                Last edited by David67; 24/04/2018, 13:12.

Comment

• mooi""
                  Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Valt mee voor een exclusieve wagen toch?
                    Exclusief en zeldzaam, da zal wel me zo een prijs, voor de echte liefhebbers!

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Groot verschil van de Alpine A110 is dat die met een goede standaarduitrusting op de markt komt. Had onlangs een discussie met iemand die vond dat hij voor die prijs een Porsche zou kopen. Ik maakte hem duidelijk dat ge bij de Porsche makkelijk 25k erbij moet tellen aan opties. Hij zou dan nog liever in een kale Porsche rijden dan de Alpine. Zij ook dat de Porsche 2dehands beter zijn waarde behoudt. Heb hem dan toch ff duidelijk gemaakt dat momenteel extra betaald wordt om sneller een Alpine A110 te kunnen krijgen.
                    Voor die prijs zou ik mij toch ook iets anders kopen dan eerlijk gezegd.

Comment

• Ikke niet.

Comment

• Ha de Frank op de foto se naast Dynarax... wellicht een complete uitleg gekregen. Eerste vestiging die open is te Zaventem van Valckenier.

Momenteel wordt er meer betaald om sneller ene vast te krijgen ? Kan dat wel geloven, maar eens ze binnen een redelijke termijn geleverd worden dan bekoelt dat toch wel. Ik weet het, is totaal ander concept, maar toen zoveel jaar geleden de Beetle heruitgebracht werd, kocht mijn schoonbroer één van de eerste voor toen 1 mio Belgische franken (25 k Euro).

Comment

• De mensen kunnen niet meer wachten e tegenwoordig, als er een film uitkomt in de bioscoop ook, allemaal op elkaar gaan zitten in de cinema, ik wacht wel tot die uitkomt op blu-ray, kan ik er op gemak thuis naar kijken. Trouwens, niets plezant als te moeten wachten, dan is de vreugde bij aankomst nog zo groot! Nog meer betalen? Goed zot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                            Voor die prijs zou ik mij toch ook iets anders kopen dan eerlijk gezegd.
                            Wat zou je kopen dan?
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Groot verschil van de Alpine A110 is dat die met een goede standaarduitrusting op de markt komt. Had onlangs een discussie met iemand die vond dat hij voor die prijs een Porsche zou kopen. Ik maakte hem duidelijk dat ge bij de Porsche makkelijk 25k erbij moet tellen aan opties. Hij zou dan nog liever in een kale Porsche rijden dan de Alpine. Zij ook dat de Porsche 2dehands beter zijn waarde behoudt. Heb hem dan toch ff duidelijk gemaakt dat momenteel extra betaald wordt om sneller een Alpine A110 te kunnen krijgen.
                              Wat voor mezelf ook zou doorwegen (toevallig passende woordkeuze): de Porsche 718 is grofweg een derde zwaarder dan de Alpine (1.080 kg vs 1.385 kg). Dat terwijl Porsche enkel nog de boxer-4 aanbiedt in de Cayman. Een van de belangrijke USP's van de Cayman, namelijk de boxer-6-roffel, valt daardoor weg. Tel er het hogere verbruik en de (veel) hogere onderhoudskosten van de Porsche bij. Een mens zou zich al eens afvragen waarom hij de Alpine niet zou overwegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten

Wat voor mezelf ook zou doorwegen (toevallig passende woordkeuze): de Porsche 718 is grofweg een derde zwaarder dan de Alpine (1.080 kg vs 1.385 kg). Dat terwijl Porsche enkel nog de boxer-4 aanbiedt in de Cayman. Een van de belangrijke USP's van de Cayman, namelijk de boxer-6-roffel, valt daardoor weg. Tel er het hogere verbruik en de (veel) hogere onderhoudskosten van de Porsche bij. Een mens zou zich al eens afvragen waarom hij de Alpine niet zou overwegen...
                                misschien moet men de Alpine veel duurder maken voor sommigen om er in te willen gezien worden

Comment

Wat zou je kopen dan?
                                  De eerste mogelijkheden die in mij opkomen .. misschien een M2 of RS3 of zo ?
                                  Ik zou het gevoel hebben met een Renault op de baan te zijn, en ik heb niet veel zin om 60k aan een Renault te geven.

Comment

• Cayman en die 4 cil klinkt IMO nog steeds goed bij Porsche
                                    Of M2 competition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                                      Ha de Frank op de foto se naast Dynarax... wellicht een complete uitleg gekregen. Eerste vestiging die open is te Zaventem van Valckenier.
                                      Ben ik niet op de foto, ik had de camera vast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten

Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen.

Comment

Wat zou je kopen dan?
                                          Een M2, Honda Civic Type R, Peugeot 308 GTI, Porsche Boxster,... Mazda MX-5 160 edition!

Honda en Peugeot zijn dan nog een stuk goedkoper, idem de Mazda!

Een M2 en Porsche ja, als ge dan toch veel geld uitgeeft, dan toch ni aan een Renault... Past op, vindt em ook mooi e, ma zou het er nooit kunnen aan geven! Tegen dezelfde prijs van die Honda of Peugeot, ja dan valt het te overwegen.

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

De eerste mogelijkheden die in mij opkomen .. misschien een M2 of RS3 of zo ?
                                          Ik zou het gevoel hebben met een Renault op de baan te zijn, en ik heb niet veel zin om 60k aan een Renault te geven.
                                          M2 inderdaad! En ik zou ook nooit 60k uitgeven aan een Peugeot.
                                          Last edited by ; 25/04/2018, 23:30.

Comment

Working...
                                          X