Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alpine A110 (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenFiles vermijden e. Ik sta nooit in de file. Kheb daar de pest aan. Kan ik evengoed met de fiets rijden. Jullie moeten toch altijd maar veel goesting hebben om daar te gaan instaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackbess Bekijk Berichten
Is geen kwestie van goesting als Je zoals Ik 140.000 kilometer per jaar reed !!!
Als vrachtwagenchauffeur dan ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Ja ik heb de luxe da ik op amper 10 km van mijn werk woon, das nog geen 5000 km op een jaar. 140 000 kilometer op 1 jaar??? Amai, da heb ik in heel mijn leven nog niet gereden, aleja kzou liegen, tzal ietske meer zijn...
Als vrachtwagenchauffeur dan ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackbess Bekijk Berichten
Is geen kwestie van goesting als Je zoals Ik 140.000 kilometer per jaar reed !!!
Je hebt toch altijd de keuze. Als 't tegen je goesting is moet je iets anders gaan doen. Zoals je dus blijkbaar ook gedaan hebt ;-)
Comment
-
Heb gelezen dat een manuele er ook komt maar pas als de eerste lichting geleverd is en zo dan iedereen op de nieuwe lijn perfect ingewerkt is.
Nu zou het teveel problemen geven om ze allebei te maken omdat alles en iedereen compleet nieuw is.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Na een afwezigheid van ruim 20 jaar keert het Franse sportwagenmerk Alpine terug met een moderne interpretatie van hun meest legendarische model: de A110. Ee...2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenvind hem 99% geslaagd maar die uitlaat zou ik er direct vanonder kieperen, die iriteert mij 500%
Heb het al gezien bij auto's waar links en rechts een uitlaat zit, de ene vuil, de andere proper...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenvind hem 99% geslaagd maar die uitlaat zou ik er direct vanonder kieperen, die iriteert mij 500%
Comment
-
vind hem gewoon totaal niet passen bij de retro voorkant look en bij de redelijk ronde lijnen van die auto. De neus van die auto, de zijkant, allemaal prachtig maar die uitlaat kan echt niet voor mij. Zou rond moeten zijn en opzij. Of twee ronde aan elke zijde of zo.Zal waarschijnlijk wel efficiënt zijn maar dan nog liever 10pk minder
Comment
Comment