Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alpine A110 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    De automaat schakelt sneller terug dan je zelf zou kunnen doen, dus dat is al geen probleem bij afremmen.

Ik gebruik terugschakelen ook altijd voor het remmen op de motor, is perfect mogelijk bij een automaat.
    Het enige dat Je zou kunnen missen in de automaat is een pijnlijke knie als Je weer eens anderhalf uur in de file staat tussen Geel-west en Wommelgem !!

Comment

• Files vermijden e. Ik sta nooit in de file. Kheb daar de pest aan. Kan ik evengoed met de fiets rijden. Jullie moeten toch altijd maar veel goesting hebben om daar te gaan instaan.

Comment

• Dubbel
        Last edited by ; 15/07/2018, 09:34.

Comment

• 3 dubbel
          Last edited by ; 15/07/2018, 09:34.

Comment

• WTF is happening Tapatalk!
            Last edited by ; 15/07/2018, 09:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
              Files vermijden e. Ik sta nooit in de file. Kheb daar de pest aan. Kan ik evengoed met de fiets rijden. Jullie moeten toch altijd maar veel goesting hebben om daar te gaan instaan.
              Is geen kwestie van goesting als Je zoals Ik 140.000 kilometer per jaar reed !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackbess Bekijk Berichten

Is geen kwestie van goesting als Je zoals Ik 140.000 kilometer per jaar reed !!!
                Ja ik heb de luxe da ik op amper 10 km van mijn werk woon, das nog geen 5000 km op een jaar. 140 000 kilometer op 1 jaar??? Amai, da heb ik in heel mijn leven nog niet gereden, aleja kzou liegen, tzal ietske meer zijn...

Als vrachtwagenchauffeur dan ofzo?
                Last edited by ; 15/07/2018, 15:27.

Comment

• Last edited by ; 15/07/2018, 18:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Ja ik heb de luxe da ik op amper 10 km van mijn werk woon, das nog geen 5000 km op een jaar. 140 000 kilometer op 1 jaar??? Amai, da heb ik in heel mijn leven nog niet gereden, aleja kzou liegen, tzal ietske meer zijn...

Als vrachtwagenchauffeur dan ofzo?
                    25 Jaar vrachtwagenchauffeur en laatste 8 jaar als internationaal koerier (Kleine camionette Citan). Heb dagen gehad van 1700 Kilometer . Wel begin dit jaar gestopt met rijden, teveel verkeer en stress. Daarop beslist om iets helemaal anders te doen en eens iets anders te kopen dan die camionetten . Fijne foto's trouwens.

Comment

• Dacht al dat het zoiets was. Ja ge moet het maar willen doen e. Zou ook niets voor mij zijn!

Kwestie van een beetje on topic te blijven en wa mooie, duidelijke foto’s is altijd fijn. :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackbess Bekijk Berichten

Je hebt toch altijd de keuze. Als 't tegen je goesting is moet je iets anders gaan doen. Zoals je dus blijkbaar ook gedaan hebt ;-)

Comment

• Heb gelezen dat een manuele er ook komt maar pas als de eerste lichting geleverd is en zo dan iedereen op de nieuwe lijn perfect ingewerkt is.
                          Nu zou het teveel problemen geven om ze allebei te maken omdat alles en iedereen compleet nieuw is.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Verlang al om er 1 tegen te komen irl.

Comment

•  
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ik heb vorige week eentje zien rijden, een blauwe. Wat een prachtige wagen !
                                Op foto vind ik het niet lelijk maar niet heel speciaal, maar in het echt is het wel een zeer knappe verschijning

Comment

• vind hem 99% geslaagd maar die uitlaat zou ik er direct vanonder kieperen, die iriteert mij 500%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                                    vind hem 99% geslaagd maar die uitlaat zou ik er direct vanonder kieperen, die iriteert mij 500%
                                    Zolang het de echte uitlaat is stoort het mij niet, van die fake uitlaten, daar krijg ik het pas van, kunt ge snel zien aangezien die proper blijven ipv er zwart te gaan uitzien.
                                    Heb het al gezien bij auto's waar links en rechts een uitlaat zit, de ene vuil, de andere proper...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                                      vind hem 99% geslaagd maar die uitlaat zou ik er direct vanonder kieperen, die iriteert mij 500%
                                      De uitlaat irriteert u of het uitlaatgeluid?

Comment

• vind hem gewoon totaal niet passen bij de retro voorkant look en bij de redelijk ronde lijnen van die auto. De neus van die auto, de zijkant, allemaal prachtig maar die uitlaat kan echt niet voor mij. Zou rond moeten zijn en opzij. Of twee ronde aan elke zijde of zo.Zal waarschijnlijk wel efficiënt zijn maar dan nog liever 10pk minder

Comment

• Dit weekend voor het eerst één in het echt gezien (op de snelweg), moet zeggen dat die uitlaat beter meevalt in het echt dan als ik het bekijk op foto.

Comment

Working...
                                          X