Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alpine A110 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren toevallig ook nog eentje zien rijden. Word er nog steeds niet warm van.

Comment

• Ik ben er vrij zeker van dat Je temperatuur wel zal oplopen eens Je er mee gereden hebt !

Comment

• Ik wacht nog steeds om mijn eerste exemplaar in het echt te zien.

Comment

• Eens naar Knokke gaan?
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Eens naar Knokke gaan?
            Meeste kans in Antwerpen of Zaventem. En als Je nog een jaartje wacht naar Aalst !

Comment

• Bonhams veilt een Alpine A110 ‘Première Edition’ op de Zoute Grand Prix op 5 oktober. Niet zomaar een exemplaar, maar de allereerste wagen van de lanceringseditie, waarvan er slechts 1955 rondrijden op deze aardbol.

Comment

• Vandaag kwam ik deze tegen

Last edited by patje007; 16/09/2018, 22:02.
                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Dat zal dan deze zijn met de meeste kinderziektes.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Dat zal dan deze zijn met de meeste kinderziektes.
                    heb je het over sjoemelitis van die Audi ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

heb je het over sjoemelitis van die Audi ?
                      hela , niks over m'n TT'ke hè ...
                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten

hela , niks over m'n TT'ke hè ...
                        lol

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Eens naar Knokke gaan?
                            Gewoon naar Koksijde, de plaatselijke Renault verdeler heeft er een met zijn naam op zijn plaat

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

•  
                                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Is This The First Tuning Job For The New Alpine A110?

A flashy exterior wrap, a minor bump in power and some other aftermarket parts make this Alpine A110 stand out
                                    There are Pretenders among us.....
                                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Gewoon naar Koksijde, de plaatselijke Renault verdeler heeft er een met zijn naam op zijn plaat
                                      Ah ideaal, alsk eens aan de kust ben is het meestal daar dus zal wat rondzoeken naar een renault dealer./

Comment

• Op de Zeelaan rechts van de baan richting dorp...

Comment

• niet iedereen kan of wil het betalen,maar wat mij betreft, welkom back alpine

Comment

Working...
                                          X