Oorspronkelijk geplaatst door Geert
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alpine A110 (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Ge moest u iets hoger gezet hebben of rechtstaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Maakt ni uit e, maar heb de MX-5 die ik heb ook al gereden en moet zeggen, komt zeer dicht bij het echte, net of ik in die van mij zat. Zelf de beweging tijdens het rijden voelt hetzelfde, echt zot! Juist de beeldkwaliteit mag nog beter.
Comment
-
Het wordt hier hilarischer met de dag...
Nu gaan sommigen een auto, die door zowat de voltallige autopers de hemel wordt ingeprezen, bekritiseren aan de hand van een testrit (woehaha) op een videospelletje.
En het ergste is dat men dan ook nog zegt 'Ik heb de xxx GEREDEN.... '
En nog wel op een autoforum.
En nu zal waarschijnlijk de bemerking komen hoe realistisch zo'n spel wel is zeker?
Comment
-
)
Ik ben deze voormiddag gaan testrijden met de Mercedes GLE.
Wat een tegenvaller, vooral de krappe binnenruimte is een echte afknapper!
Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 20/05/2019, 16:16.
- Likes 2
Comment
-
Waar heb je dat gedaan? Ik eens op gran turismo sport op PS4 en k'moet zeggen de cobra waarmee ik reed was even onvoorspelbaar als de mijne
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenHet wordt hier hilarischer met de dag...
Nu gaan sommigen een auto, die door zowat de voltallige autopers de hemel wordt ingeprezen, bekritiseren aan de hand van een testrit (woehaha) op een videospelletje.
En het ergste is dat men dan ook nog zegt 'Ik heb de xxx GEREDEN.... '
En nog wel op een autoforum.
En nu zal waarschijnlijk de bemerking komen hoe realistisch zo'n spel wel is zeker?
VR is de toekomst, knoop da maar goed in u oren! Op alle gebied.
Mja, wa verwacht ik eigenlijk van iemand op een autoforum die blijkbaar gek is op Dacia...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Kheb zo een VR bril thuis e en was inderdaad Gran Turismo Sport op PS4.
Daaraan ziede daget zelf nog ni geprobeerd hebt e... Wete, test het eerst zelf is en kom dan nog is terug om commentaar te geven... Maar neem dan wel een andere wagen dan een Dacia, want die ga je daar ni in terug vinden...
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenVR is de toekomst, knoop da maar goed in u oren! Op alle gebied.
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenMja, wa verwacht ik eigenlijk van iemand op een autoforum die blijkbaar gek is op Dacia...
weet jij veel welke andere auto hier nog op de hof staat?
Begin misschien eerst eens met een poging te doen een aanvaardbaar Nederlands te gebruiken en doe dan tegelijkertijd een inspanning om de humor van een reactie in te zien vooraleer pisnijdig te worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenZe zitten toch wel allebei in de F1 ?
Of bedoel je 'vermits' ?
;-)
pff nog steeds geen alpine in real live gezien
Comment
-
Renault zit erin en mercedes racet erin.
pff nog steeds geen alpine in real live gezienVW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Kheb er ook al een deel zien rijden, de meeste in Frankrijk. Paar weken terug er nog twee achter elkaar zien rijden daar. Ik ben verkocht alleszins.
Er op het autosalon ook eens in gaan zitten, zit best comfortabel. Veel groter ruimtegevoel dan ik verwacht had voor zo'n kleine wagen. Men MX-5'ke is dan veel compacter binnenin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenKheb er ook al een deel zien rijden, .
Comment
-
Ik ben al een paar keer zo een A110 tegen gekomen.
Ik zou er ook wel een mee willen rijden, maar weet niet of dat een goed idee is met mijne rug.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment