Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alpine A110 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    De Alpine ook is gereden in VR, viel mij wa tegen, te hoog dashboard en je ziet niets van de voorkant.
    Ge moest u iets hoger gezet hebben of rechtstaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Ge moest u iets hoger gezet hebben of rechtstaan
      Maakt ni uit e, maar heb de MX-5 die ik heb ook al gereden en moet zeggen, komt zeer dicht bij het echte, net of ik in die van mij zat. Zelf de beweging tijdens het rijden voelt hetzelfde, echt zot! Juist de beeldkwaliteit mag nog beter.

Comment

Maakt ni uit e, maar heb de MX-5 die ik heb ook al gereden en moet zeggen, komt zeer dicht bij het echte, net of ik in die van mij zat. Zelf de beweging tijdens het rijden voelt hetzelfde, echt zot! Juist de beeldkwaliteit mag nog beter.
        Waar heb je dat gedaan? Ik eens op gran turismo sport op PS4 en k'moet zeggen de cobra waarmee ik reed was even onvoorspelbaar als de mijne

Comment

• Het wordt hier hilarischer met de dag...
          Nu gaan sommigen een auto, die door zowat de voltallige autopers de hemel wordt ingeprezen, bekritiseren aan de hand van een testrit (woehaha) op een videospelletje.
          En het ergste is dat men dan ook nog zegt 'Ik heb de xxx GEREDEN.... '
          En nog wel op een autoforum.
          En nu zal waarschijnlijk de bemerking komen hoe realistisch zo'n spel wel is zeker?

Comment

• kindjes zijn rap kontent he(de meeste toch)

Comment

• )

Ik ben deze voormiddag gaan testrijden met de Mercedes GLE.
              Wat een tegenvaller, vooral de krappe binnenruimte is een echte afknapper!

Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 20/05/2019, 16:16.

Comment

• Comment

• dan lijkt mee die duster veel volwassener

Comment

Waar heb je dat gedaan? Ik eens op gran turismo sport op PS4 en k'moet zeggen de cobra waarmee ik reed was even onvoorspelbaar als de mijne
                    Kheb zo een VR bril thuis e en was inderdaad Gran Turismo Sport op PS4.

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                    Het wordt hier hilarischer met de dag...
                    Nu gaan sommigen een auto, die door zowat de voltallige autopers de hemel wordt ingeprezen, bekritiseren aan de hand van een testrit (woehaha) op een videospelletje.
                    En het ergste is dat men dan ook nog zegt 'Ik heb de xxx GEREDEN.... '
                    En nog wel op een autoforum.
                    En nu zal waarschijnlijk de bemerking komen hoe realistisch zo'n spel wel is zeker?
                    Daaraan ziede daget zelf nog ni geprobeerd hebt e... Wete, test het eerst zelf is en kom dan nog is terug om commentaar te geven... Maar neem dan wel een andere wagen dan een Dacia, want die ga je daar ni in terug vinden...

VR is de toekomst, knoop da maar goed in u oren! Op alle gebied.

Mja, wa verwacht ik eigenlijk van iemand op een autoforum die blijkbaar gek is op Dacia...
                    Last edited by ; 23/05/2019, 16:09.

Comment

Kheb zo een VR bril thuis e en was inderdaad Gran Turismo Sport op PS4.

Daaraan ziede daget zelf nog ni geprobeerd hebt e... Wete, test het eerst zelf is en kom dan nog is terug om commentaar te geven... Maar neem dan wel een andere wagen dan een Dacia, want die ga je daar ni in terug vinden...
                      Waaruit kan jij zo zelfzeker besluiten dat ik dat nog niet zou geprobeerd hebben?

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                      VR is de toekomst, knoop da maar goed in u oren! Op alle gebied.
                      Goed dat je me daarop attent maakt! Uiteraard zal dit in de toekomst steeds belangrijker worden, maar een PS4 gebruiken om een oordeel te vellen over een auto... Dat is toch om te lachen.

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                      Mja, wa verwacht ik eigenlijk van iemand op een autoforum die blijkbaar gek is op Dacia...
                      Denigrerend doen over Dacia, is dat nu ook al een argument om te gebruiken in een discussie? Trouwens,
                      ​​​weet jij veel welke andere auto hier nog op de hof staat?

Begin misschien eerst eens met een poging te doen een aanvaardbaar Nederlands te gebruiken en doe dan tegelijkertijd een inspanning om de humor van een reactie in te zien vooraleer pisnijdig te worden.

Comment

• Aan uwe onnozele praat uiteraard.

Comment

• Road-Going Alpine A110 GT4 Spied, Could Get As Much As 296 HP.

There are Pretenders among us.....
                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• eigenlijk zou daar de 2.0 381pk motor van de a45 inmogen
                            als partners...maar mss is dat not done voor renault, mits allebei de merken in de f1 zitten

Comment

• Ze zitten toch wel allebei in de F1 ?
                              Of bedoel je 'vermits' ?
                              ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                Ze zitten toch wel allebei in de F1 ?
                                Of bedoel je 'vermits' ?
                                ;-)
                                Renault zit erin en mercedes racet erin.

pff nog steeds geen alpine in real live gezien

Comment

Renault zit erin en mercedes racet erin.

pff nog steeds geen alpine in real live gezien
                                  Ik wel een paar weken terug. Hij viel me direct op maar ik weet nog altijd niet of ik heb nu geslaagd vind of juist niet
                                  VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Heb er al drie zien rijden.

Kreeg er hartkloppingen van.

Comment

• Kheb er ook al een deel zien rijden, de meeste in Frankrijk. Paar weken terug er nog twee achter elkaar zien rijden daar. Ik ben verkocht alleszins.

Er op het autosalon ook eens in gaan zitten, zit best comfortabel. Veel groter ruimtegevoel dan ik verwacht had voor zo'n kleine wagen. Men MX-5'ke is dan veel compacter binnenin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                                        Kheb er ook al een deel zien rijden, .
                                        ge moet dan eens een volledige zien, da's de max

Comment

• Ik ben al een paar keer zo een A110 tegen gekomen.
                                          Ik zou er ook wel een mee willen rijden, maar weet niet of dat een goed idee is met mijne rug.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X