Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alpine A110 (2017)
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk ben al een paar keer zo een A110 tegen gekomen.
Ik zou er ook wel een mee willen rijden, maar weet niet of dat een goed idee is met mijne rug.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk hoor u vaak dingen zeggen van dat je iets wilt maar niet durft omwille u rug... Maar als je niet probeert weet je het niet. Ik ben al 8 jaar samen met een rugpatiente ( 2 tussenwervelschijven die weg zijn, scoliose en een hernia), je zou kunnen verschieten hoe goed het meevalt.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Whut kan zij nog werken dan en moet daar geen prothese tussen? Kan mss het probleem de wereld uit helpen?
Enige wat haar recht kan houden is om de x aantal tijd naar de chiropractor te gaan die wonderen verricht.
Ze heeft 7 jaar geleden een jaar thuis gezeten en rugschool gedaan maar dat heeft niks uitgedaan.
We hebben de chance dat haar werkgever heel meegaand is met haar, die heeft een ergonomische bureaustoel en verstelbaar bureau in de hoogte voorzien waardoor ze eigenlijk normaal kan functioneren.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk ben al een paar keer zo een A110 tegen gekomen.
Ik zou er ook wel een mee willen rijden, maar weet niet of dat een goed idee is met mijne rug.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Eerst eens proberen op een PS4, dan heb je al een goed idee...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenjammer van die grijze auto die de foto helemaal verknoeitTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk heb ook rugproblemen. Mijn M3 is verlaagd, en toch is dat de beste auto om wat langer mee te rijden door de Recaro’s. Die geven zoveel steun, niet normaal. Instap en uitstap is gewoon een techniek ontwikkelen die goed is voor jou. Als die zetels van de alpine ergonomisch zijn zie ik geen problemen.
Maar de zetels van de Megane zijn echt wel heel goed en bieden perfecte steun.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk hoor u vaak dingen zeggen van dat je iets wilt maar niet durft omwille u rug... Maar als je niet probeert weet je het niet. Ik ben al 8 jaar samen met een rugpatiente ( 2 tussenwervelschijven die weg zijn, scoliose en een hernia), je zou kunnen verschieten hoe goed het meevalt.
Ik heb vroeger enkele keren in een Opel Speedster gezeten en ik ben er zeker van dat ik het daar nu heel moeilijk mee zou hebben, om niet te zeggen dat het niet meer zal lukken.
Ik suggel al met mijne rug van toen ik zo'n 18 was, ik ben er nu 36.
Het gaat er alleen maar op achteruit en ondertussen zit ik al 3 maanden in ziekenverlof met een Hernia (en ik begin aan mijn 4de maand)
Ik heb er een tijdje terug een bericht over geschreven in mijn eigen topic over de Megane.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk BerichtenRare reacties hier , misschien mis ik een soort van humor , maar ik zie het niet ...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenLigt niet aan u maar aan hun.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenjammer van die grijze auto die de foto helemaal verknoeit
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Opgelost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk BerichtenRare reacties hier , misschien mis ik een soort van humor , maar ik zie het niet ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
Uw auto is zeker mooi en kleur ook. Maar mss omdat je exact dezelfde foto al gepost hebt in dit topic ergens in september...TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
Comment