Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alpine A110 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die keer dat de Alpine A110 tot de grond toe affikte - wat gebeurde er toen? Lees het hele verhaal van Chris Harris hier.
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Comment

• Dan móet hij wel goed zijn! De Alpine A110 bewijst dat je niet te veel met je kop in het verleden moet blijven zitten. Het retrosausje van de nieuwe A110 is goed gelukt: het is een compacte sportwagen met een hoop knipogen naar zijn voorvader. Door moderne touches is het echter een auto die tegelijkertijd […]

Comment

• hebben ze weer iets gevonden om sensatie te maken ja?
        trouwens zou dat een proto van de eerste electrische geweest zijn?een ice vliegt toch niet in brand...............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

hebben ze weer iets gevonden om sensatie te maken ja?
          trouwens zou dat een proto van de eerste electrische geweest zijn?een ice vliegt toch niet in brand...............
          Een electrische met een brandstofrtank.

" Een brandstoflek

We weten nu dat er een brandstoflek onder de auto was... "
          BMW M2 Coupé
          Audi S5
          Nobody is Perfect!

Comment

• goed opgemerkt,waarvoor denk je dat die diende?
            speciaal voor diegenen die er een sport van maken om een brandende ev in de verf te zetten.

Comment

goed opgemerkt,waarvoor denk je dat die diende?
              speciaal voor diegenen die er een sport van maken om een brandende ev in de verf te zetten.
              Zeker wat teveel stripverhalen gelezen....
              BMW M2 Coupé
              Audi S5
              Nobody is Perfect!

Comment

• Dré heeft die alpine gesaboteerd .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten

Zeker wat teveel stripverhalen gelezen....
                  SOMS MOETE OOK EENS TUSSEN DE REGELS LEZEN?DAAR STAAT SOMS VEEL MEER DAN JE ZOU DENKEN
                  Last edited by ; 24/12/2019, 18:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                    Dré heeft die alpine gesaboteerd .
                    en dat is nu net wat ik nooit zou doen...,moest het nu ne stomme porche zijn of zo,toch geen alpine zeker?

Comment

en dat is nu net wat ik nooit zou doen...,moest het nu ne stomme porche zijn of zo,toch geen alpine zeker?
                      Ah ja want descendants van renolt
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

hebben ze weer iets gevonden om sensatie te maken ja?
                        ja dat was een electrische ....benzinepomp ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                          niet slecht voor een Franse auto
                          Toch een toonaangevend land op autogebied.

Comment

• Zo een oud verhaal.
                            Dacht dat er weer ene naar de hel was gevlamd.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Starring: Alpine A110

By eduardo lopes
                              There are Pretenders among us.....
                              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Voor mij toch DE wagen van de afgelopen jaren. Terwijl alle andere constructeurs hun wagens steeds zwaarder, krachtiger en groter worden komt Alpine met dit. Licht, wendbaar en met een vermogen dat bruikbaar is.

Comment

• Ik heb er al een paar gezien in verschillende kleuren en het is inderdaad een heel geslaagde wagen.
                                  King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                  2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Voor mij toch DE wagen van de afgelopen jaren. Terwijl alle andere constructeurs hun wagens steeds zwaarder, krachtiger en groter worden komt Alpine met dit. Licht, wendbaar en met een vermogen dat bruikbaar is.
                                    Volledig akkoord. Zalige kar, ik zou er ook voor kiezen.
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Brussel:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• leuk :-)
                                          Moet je de S niet 'trekken' ?

Comment

Working...
                                          X