140k
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alpine A110 (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten140k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Denk je dat ze die 100 stuks niet kwijtraken?
Comment
-
ALPINE A110 WORDT NOG EEN STAPJE EXTREMER
HET NEUSJE VAN DE A110-ZALM
De gelimiteerde uitvoeringen van de Alpine A110 vliegen je haast om de oren en het einde is voorlopig nog niet in zicht. Het heeft er alle schijn van dat de Fransen werken aan een knalharde topversie boven de A110 R.
De heren en dames van Alpine blijven lekker doorgaan met de speciale versies van de A110 en we geven ze geen ongelijk. Van de A110 San Remo 73 tot de A110 S Enstone Edition en van de A110 R Le Mans tot de A110 R Fernando Alonso. Hoeft het allemaal niet zo exclusief maar moet het wel heel snel gaan, dan kun je natuurlijk tekenen voor de reguliere Alpine A110 R. Die sportieve topversie is al niet voor de poes en toch lijkt het erop dat Alpine de A110 naar een nog hoger plan tilt.
Op deze spionagefoto's zien we namelijk een Alpine A110 die duidelijk enkele extremere uiterlijke kenmerken heeft dan de A110 R. Zo zien we onder meer een uitgebreidere splitter onder de voorbumper en er zitten canards op. Achterop de A110 zit een ogenschijnlijk nog iets heftiger spoiler dan op de A110 R én we spotten daaronder nog een klein spoilertje op de koets. Extra downforce voor de A110 R dus en ongetwijfeld niet voor niets. Vermoedelijk schroeft Alpine het vermogen van de 1.8 nog wat verder op en dan komt de 300 km/h rap in zicht.
Het is nog even de vraag wanneer deze nog sportievere A110 onthuld wordt. Het zou al wel eens de spectaculaire finale van de huidige A110 kunnen inluiden. In 2026 verwachten we de volledig elektrische opvolger.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Last edited by The Pretender; 23/08/2023, 15:29.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOf anders gezegd we melken diegene die er intrappen nog even verder uit
Comment
-
Comment
Comment