Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DS 7 Crossback (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

PRESIDENTIËLE DS7 CROSSBACK VOOR MACRON

Emmanuel Macron mag zich nu officieel de 25ste president van Frankrijk noemen. Het nieuwe staatshoofd laat zich verplaatsen per 'Presidential' DS 7 Crossback.

De 39-jarige Emmanuel Macron heeft zich voor zijn eerste ritje als president van Frankrijk laten vervoeren en het jongste model van DS: de 7 Crossback. Omdat er natuurlijk het nodige naar omstanders gewuifd moest worden, is de 7 Crossback voorzien van een groot te openen dak.

De speciale DS 7 Crossback, tevens het eerste exemplaar dat op kenteken is gezet, is Ink Blue gespoten, heeft andere zijspiegelkappen met een patroon, vlaggenhouders, speciale badges en een met 'Black Art'-leer doorspekt interieur. De auto staat op 20-inch lichtmetaal en is uitgerust met systemen als DS Connected Pilot en DS Active Scan Suspension.

DS is natuurlijk apetrots op het mogen leveren van de eerste dienstauto van Macron. Het is niet de eerste keer dat een auto van Citroën/DS wordt ingezet als presidentiële auto. Door de jaren heen hebben we een DS 5 Hybrid4, een Citroën C6 en een Citroën SM als dienstauto gezien. Niemand minder dan Charles de Gaulle liet zich in een Citroën DS rondrijden.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Toen ik hem gisteren op TV zag verschijnen direct naar mijn papa gestuurd: "Koop dat!"

Wat een wagen

Comment

die zetels zien er wel iets uit. iemand hier info over? of is dit gewoon styling. Ik vond de zetels in de C5 alvast super
        lets have some more member berries

Comment

Dat patroon bedoel je?

Comment

ja idd
            lets have some more member berries

Comment

Denk dat het styling is.

Comment

Ik vermoed wel dat die zetels in de Sport Chic versie zal komen zoals dat bij de DS5 het geval is met het horlogebandpatroon in de Sport Chic.

Comment

Voorstelling La Première versie vandaag in Brussel

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
                  Citroën DS5 BlueHDi (180 pk) - 03/2014

Comment

Ik weet niet wat het is, maar deze straalt een soort 'goedkoopheid' uit. Ik heb het zelfde gevoel bij de nieuwe Koleos...
                    Het koetswerk etc. ziet er fragiel uit.

Kan het niet uitleggen

Comment

Volgende week presentatie van de DS7 Crossback. Ik ben eens benieuwd...
                      Hoe meer ik hem bekijk, hoe meer ik mij stoor aan de goedkoop ogende stroken (reflectoren /mistlichten?) in de achterbumper, zo afgekeken van de Audi Q7. Past gewoon totaal niet bij de geraffineerde styling van de achterlichten.
                      freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN
                        Volgende week presentatie van de DS7 Crossback. Ik ben eens benieuwd...
                        Hoe meer ik hem bekijk, hoe meer ik mij stoor aan de goedkoop ogende stroken (reflectoren /mistlichten?) in de achterbumper, zo afgekeken van de Audi Q7. Past gewoon totaal niet bij de geraffineerde styling van de achterlichten.
                        Ze hebben de Q7 idd als grote voorbeeld gebruikt, zie je niet enkel achteraan maar in bepaalde zijprofielen zie het ook heel goed.

Naar mijn mening niet slecht gedaan.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Ik vind hem ook best geslaagd. De neus is me iets te barok, maar dat mag op zo een auto. Ik denk wel dat we buiten een zeldzaam exemplaar op Z-platen er weinig in het verkeer gaan zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s
                            Ik vind hem ook best geslaagd. De neus is me iets te barok, maar dat mag op zo een auto. Ik denk wel dat we buiten een zeldzaam exemplaar op Z-platen er weinig in het verkeer gaan zien.
                            Is ook stevig geprijsd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Is ook stevig geprijsd

Al die DS'en zijn 'te' stevig geprijsd. Bij de concurrentie krijgt ge meer value for money. Heb het zelf mogen ondervinden. Alhouwel ze met de DS7 wel wat meer up to date zijn als met de DS5.

Zat laatst ergens in een wachtkamer waar een autoboekje lag van maart dit jaar. Daar stond een heel artikel in over de DS7. Het kwam erop neer dat ze nu met de DS7 moeten doorbreken of de kans groot is dat er over DS een kruis gemaakt wordt. De DS3 verkoopt goed, maar de DS4, DS4 Crossbak valt het enorm tegen. En de verkoopcijfers van de DS5 zouden compleet rampzalig zijn.

De DS7 ziet er thans niet slecht uit, maar het zal idd veel van de prijs afhangen. Ze hebben DS destijds opgestart om mee te dingen met de premiums, maar tot nu toe was enkel de prijs 'premium', maar qua uitrusting lagen ze nog wel een jaar of 7-8 achter. Met dat laatste is de DS7 precies wel up-to-date, maar gaat de prijs hem maken of kraken.

Ben benieuwd.

Enige dat ik minder vind, en ik ook bij de DS5 vond, is dat het interieur te bombastisch is. Het interieur komt echt op u af en dat geeft voor sommige mensen wel een claustrofobisch gevoel

Comment

Mijn pa twijfelt maar de 50k grens is te veel voor hem omdat het MAAR een Citroën is

Comment

Mijn pa twijfelt maar de 50k grens is te veel voor hem omdat het MAAR een Citroën is

Here we are. Maar denk niet dat hij in de €50000 gaat kosten, tenzij het high end model. Prijzen zullen weleer in de richting van de Peugeot 5008 liggen, denk ik. Anders stapt iedereen sowizo naar Peugeot. Want raar maar waar, zijn ze bijna hetzelfde qua techniek. Maar hebben de mensen het idee dat een Citroën toch nog steeds minderwaardig is.

Hou er wel rekening mee dat bij franse wagens meestal 15% en soms 17% van de catalogusprijs gaat.

Comment

Hmm op de site staat 32K voor de basis, vreemd want de dealer sprak van 50k

Zijne C-crosser koste in den tijd 42K, dat was toch wel de maximum voor hem. Achteraf gezien wel zijnen besten auto ooit qua betrouwbaarheid.
                                    Maar de DS7 spreekt hem enorm aan van exterieur en interieur, concurent in dit verhaal is de Stelvio met benzine motor.
                                    Last edited by Namaz; 23/11/2017, 14:13.

Comment

Moet hem eerst eens IRL zien, maar zelf wel fan van het interieur in de juiste kleur. Jammer dat het motorenpallet zo onlogisch is. Een 130pk manueel en daarna ga je al meteen naar een 180PK automaat.

Comment

Net op de configurator eens samengesteld: 47600EUR voor de benzine 180 automaat

Comment

Hmm op de site staat 32K voor de basis, vreemd want de dealer sprak van 50k

Zijne C-crosser koste in den tijd 42K, dat was toch wel de maximum voor hem. Achteraf gezien wel zijnen besten auto ooit qua betrouwbaarheid.
                                          Maar de DS7 spreekt hem enorm aan van exterieur en interieur, concurent in dit verhaal is de Stelvio met benzine motor.
                                          Ik zelf heb ook de C-Crosser gehad. Ik kwam van een Kia Sportage en in het begin was ik een beetje teleurgesteld omdat de KIA meer het SUV gevoel had en de C-Crosser in mindere mate zo aanvoelde. In het begin eerder het gevoel van een hogere monovolume

Maar van al mijn auto's die ik ooit heb gehad, zijn er 3 waar ik een zeer fijn gevoel bij had. Dat was mijne Astra van 1994 destijds, de C-Crosser en nu de Tiguan.
                                          Maar de C-Crosser kunt ge wel moeilijk ne Citroën noemen, want dat was ne Mitsubishi Outlander met Citroën logo's erop Vandaar wss dat die zo betrouwbaar was
                                          De C-Crosser is wel de enige auto in mijn bezit geweest die effectief ook 4x4 had.

Ik heb met de C-Crosser 185000km op exact 3 jaar gedaan en 'enkel en alleen' bakje van de Iolyse kapot gehad. Voor de rest nooit 1 probleem.

Comment

Working...
                                          X