Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DS 7 Crossback (2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
    Thans, degene die ik gisteren tegen kwam, vond ik hetgeen achter het stuur meer indrukwekkend, dan de wagen zelf
    Pictures or it didn't happen

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

      Pictures or it didn't happen
      Ge weet toch dat het verboden is om foto's te maken terwijl ge rijdt?

      Comment


      • Nood breekt wet

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
          Valt me op dat er eigenlijk al veel rond rijden, kom er echt regelmatig één tegen
          Hier toch niet, want ik kom er geen enkele tegen, op die ene na dan en dat is al een hele tijd geleden.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Hier toch niet, want ik kom er geen enkele tegen, op die ene na dan en dat is al een hele tijd geleden.
            Mss woont ge in een armzalige streek waar ze geen overpriced DS'en kunnen kopen
            Zelf ben ik er ook nog maar een 5-tal in het wild tegen gekomen.

            Ik kom meer Q8's tegen dan DS7's en dat terwijl die eerste minstens het dubbel kost En dan bedoel ik effectief tegen gekomen in het wild en niet al die modellekes die voor en achter mijn deur rond rijden, want dat zijn testwagens van d'Ieteren.

            Comment


            • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Devos Bekijk Berichten
                Sinds 8000 km eigenaar Ds7 diesel 180 pk. Zeer tevreden, stil, super comfort, modern en zeer goede afwerking. Geen enkele piep of kraak. Duidelijk beter dan mijn vorige X3. Een opmerking, klein zoemend geluid van de automatische transmissie bij lage toeren. Zijn er nog rijders die dit hebben opgemerkt?
                Ik heb ook een diesel automaat 180pk. Nog geen zoemend geluid opgemerkt bij lage toeren.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Is de eerste keer van mijn leven dat ik Mazda en premium in 1 zin hoor. Wat mij betreft is de DS7 toch een paar klassen hoger dan de Mazda.

                  Comment


                  • Vorig weekend ruim 24u de DS7 testgereden.
                    We kregen de 1.3 BlueHDI manueel Be Chic.
                    Rijden deed hij fantastisch. Zelfs met de vrij zwakke motor was er genoeg power.
                    Ook een zeer comfortabel interieur.

                    We gaan hem echter niet aankopen. De reden? Op de testwagen (15000km op de teller) waren al tal van mankementjes met de technologie.

                    1. De start/stopknop haperde soms (soms wel 3x moeten induwen)
                    2. De regensensor werkte langs geen kanten
                    3. De voorste parkeersensoren gaven pas signaal wanneer je in achteruit schakelde (logica?!)
                    4. De achteruitrijcamera was van zeer slechte kwaliteit. Zeker wanneer het donker is. Slecht afgesteld en gewoon niets zichtbaar wanneer de straatverlichting brandt

                    Spijtig, want hij rijdt als een droom.
                    ​​​​

                    Comment


                    • 1. Dat is een product van een toeleverancier; wordt in tig auto's gebruikt. Kan je het merk onmogelijk op af rekenen. Is ook niet de norm.
                      2. Idem
                      3. Is bij mijn BMW ook zo, vind het ook raar maar it is like it is.
                      4. who cares, je hebt piepers.

                      Amai, sorry maar daarvoor een auto laten staan...

                      Comment




                      • Rare uitleg

                        Voor dat geld hebt ge op een ander iets zonder mankementen of waar het wel naar uw goesting werkt. Het is al dom
                        dat de garage een auto meegeeft waar uberhaupt al iets niet goed aan werkt.

                        Dus zou zeker voor dat geld die auto laten staan dan. Zelf nen DS5 gehad en daar bleef het niet bij een paar kwaaltjes.

                        Maar goed. Ieder zijn ding, maar zo zen antwoord geven van ‘so what, ge hebt toch piepers’ als men zegt dat de camera niet goed werk, amai ni. Voor zo ne camera vragen ze meestal €500 en dan mag dat ook wel naar behoren werken, niet?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                          1. Dat is een product van een toeleverancier; wordt in tig auto's gebruikt. Kan je het merk onmogelijk op af rekenen. Is ook niet de norm.
                          2. Idem
                          3. Is bij mijn BMW ook zo, vind het ook raar maar it is like it is.
                          4. who cares, je hebt piepers.

                          Amai, sorry maar daarvoor een auto laten staan...

                          Natuurlijk laat je daarvoor een auto staan? Je betaalt > €40.000 voor iets, dan moet het werken.
                          Wij vroegen ons vooral af wat het dan zou zijn na 30.000km of 60.000 als na 15 deze al al die mankementen vertoonde.
                          De uitleg van de verkoopster hielp ook niet echt. Ze meldde dat dit een gekend probleem was en dat er wel eens een terugroepactie zou volgen.
                          Als je dan met de Volvo XC40 rijdt of zelfs de Skoda Karoq of Kodiaq (infotainment reageert hier waanzinnig snel) dan merk je zo dat deze technologie toch nog op een hoger niveau staat.
                          Spijtig, want als je de ambities hebt om Premium te zijn, dan moet je ook zorgen dat je technologie Premium is.

                          Qua schokdemping echter heb ik zelden in een auto gezeten die meer comfortabel is dan de DS7. Verkeerskussens voel je gewoon absoluut niet.

                          Comment


                          • Ik zou het ook niet moeten hebben, heb zo eens een Lancia Delta gehad met dit soort euvels en nog erger. Daar dachten ze 10 jaar geleden ook plots dat ze premium geworden waren en nu bestaan ze zelfs niet meer. Maja, mijn proefrit exemplaar reed ook voortreffelijk en zonder andere problemen. Daar begon de ellende het pas na een paar maanden

                            Goed dat je het tijdig weet en toch idioot eigenlijk van die dealer om zo'n gebrekkig exemplaar te gebruiken voor proefritten. Zo weet je gelukkig al op voorhand welk vlees je in de kuip hebt
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Soundless Bekijk Berichten
                              Qua schokdemping echter heb ik zelden in een auto gezeten die meer comfortabel is dan de DS7. Verkeerskussens voel je gewoon absoluut niet.
                              Verkeerskussens? zo kan je ze ook noemen zeker.
                              Ik noem het nog altijd pokke drempels. Als Citroën nu nog eens een auto zoals de CX zou uitbrengen, mooi, lekker eigenwijs, dan zou ik het zeker overwegen met de huidige wegen.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                Verkeerskussens? zo kan je ze ook noemen zeker.
                                Ik noem het nog altijd pokke drempels. Als Citroën nu nog eens een auto zoals de CX zou uitbrengen, mooi, lekker eigenwijs, dan zou ik het zeker overwegen met de huidige wegen.
                                De Active Scan Suspension doet op dat vlak toch wonderen hoor. Kasseien voel je niet, verkeerskussens ;-) dus ook niet. Verkeersheuvels voel je uiteraard wel als je er tegen 50km/u over gaat. Maar ja die zijn in België dan ook zo hoog en steil als de Mount Everest.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Soundless Bekijk Berichten
                                  Vorig weekend ruim 24u de DS7 testgereden.
                                  We kregen de 1.3 BlueHDI manueel Be Chic.
                                  Rijden deed hij fantastisch. Zelfs met de vrij zwakke motor was er genoeg power.
                                  Ook een zeer comfortabel interieur.

                                  We gaan hem echter niet aankopen. De reden? Op de testwagen (15000km op de teller) waren al tal van mankementjes met de technologie.

                                  1. De start/stopknop haperde soms (soms wel 3x moeten induwen)
                                  2. De regensensor werkte langs geen kanten
                                  3. De voorste parkeersensoren gaven pas signaal wanneer je in achteruit schakelde (logica?!)
                                  4. De achteruitrijcamera was van zeer slechte kwaliteit. Zeker wanneer het donker is. Slecht afgesteld en gewoon niets zichtbaar wanneer de straatverlichting brandt

                                  Spijtig, want hij rijdt als een droom.
                                  ​​​​
                                  wat zou je dan willen? dat die altijd actief zijn en bij elk rood licht of in de file ligt de piepen? Dat is bij elke auto met parkeersensoren zo geprogrameerd... Normaal is er een knopje om de parkeersensoren manueel te (de)activeren mocht je dat willen.

                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

                                  Comment


                                  • niet bij alle merken...maar die werken pas heel laat, vind het persoonlijk ook makkelijker als ze altijd aktief zijn, ben het zo gewend en vergeet het als ik eens wissel met de skoda van de ouders
                                    dus vraag aan soundless, werkt het bij de karoq of kodiaq ook niet op die manier?
                                    heel af en toe werken ze, als bvb een moto langs je komt staan tss de files aan het rood licht

                                    Comment


                                    • Als ik tijdens de testritten met de Skoda's ergens voorwaarts inparkeerde tegen lage snelheid gaven die perfect aan wanneer ik te dicht tegen een muurtje kwam. Dit systeem begon te werken vanaf ong 60cm.
                                      Normaal moet het systeem van de DS7 ook zo werken (volgens het instructieboekje)
                                      als je onder de 10km/u voorwaarts rijdt.
                                      Ik heb getest tot op 1cm van de bumper voor me zonder signaal

                                      Comment


                                      • dan heeft skoda dat ten goede veranderd

                                        hoeft mi ook geen 60cm te zijn, dat mag minder

                                        edit: heel makkelijk met je grote jeep in de straatjes van de oude stad, altijd werkende sensoren
                                        Last edited by bobo; 31/12/2018, 15:57.

                                        Comment


                                        • bij mijn 607 is dat al bijna 13 jaar zo: heel traag rijden worden de voorste automatisch geactiveerd. Enkel de achterste bij inschakelen achteruit.
                                          www.peugeotforum.be

                                          Comment

                                          Working...
                                          X