Dit is geen mooie auto maar een prachtige auto ! Waaaw ! Wat ziet een 4 cabrio,of audi a5 'dated' uit, nu wel een hybride cabrio uitbrengen want anders heb ik nog altijd het gevoel een dino e300 of e400 te kopen, kwestie van die wat langer te kunnen houden met een goed gemoed !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Cabriolet (2017)
Collapse
X
-
Moeilijk te zeggen.
Een coupé is een beetje een noodzakelijk kwaad vind ik, voor als een cabriolet te duur is.Een dak is ook een noodzakelijk kwaad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenMet dat bomma champagne kleur ziet hij er ook goed uit
Alle andere zijn fool proof op die manier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenMoeilijk te zeggen.
Een coupé is een beetje een noodzakelijk kwaad vind ik, voor als een cabriolet te duur is.Een dak is ook een noodzakelijk kwaad.
Comment
-
het zal wel zijn om meer te kunnen vragen, en dikwijls worden die zware non-amg versies gekocht voor madammekes en dan is mijnheer toch zekerder dat ze niet uit de bocht zal gaan
natuurlijk kan mijnheer wél om met de kracht van een amg
soit, ik geef er maar een draai aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenOp een cabrio moet toch een ragtop?
Zo'n stalen dak is zwaarder (op de verkeerde plek, dan nog), en dwingt de ontwerpers tot lelijke compromissen (met als toppunt de Peugeot 307 en Renault Megane CC)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
zo'n klapdak is ideaal voor 2 zitters waar geen coupéversies van bestaan...de slk of sl...al gaat die laatste ook terug naar stoffen dak
zo'n 4 cabrio zijn lijnen zijn ook deels verpast door het stalen dak tov coupe
iemand die weet hoe de prijzen zich gaan verhouden vorige c vs c coupe, vs vorige e en coupe e en de huidige modellen + alle cabrio's
heb zelf geen zin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBegrijp gewoon niet waarom ze dat doen Bobo. Dan bieden ze AMG-versies aan met plus 500pk zonder 4matic en bij de C/E/S altijd met 4matic terwijl die toch een pak minder vermogen heeft.
De AMG's zijn een uitzondering waarbij die RWD wordt aangeboden voor wie dat echt wil.
Comment
-
Kijken we naar de C-Klasse Cabriolet, S-Klasse Cabriolet of toch naar de nieuwe E-Klasse Cabriolet? Dat is bij Mercedes-Benz lastig te bepalen tegenwoordig.
prijsverschil tss 300 en 400, bedraagt 26000 voor de coupe in nl en das veel...maarre, je krijgt er wel 4-matic bij en die zal mss niet direct leverbaar zijn op de 300
Comment
Comment