Was een zeer mooie kleur in het echt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Cabriolet (2017)
Collapse
X
-
E 53 COUPÉ EN CABRIO ZIJN LOS
Naar verluidt ligt in het vooronder een 436 pk en 520 Nm sterke 3,0-liter zes-in-lijn, een blok met een turbo en een elektrisch aangestuurde compressor, dat is gekoppeld aan een elektrisch EQ Boost-systeem (een kleine elektromotor) waarmee de CLS en de twee E-varianten tijdelijk over 250 Nm en 22 pk extra komt te beschikken. Het zijn de eerste geëlektrificeerde AMG's ooit. Het EQ Boost-systeem is gekoppeld aan het 48 volt-systeem. Schakelen geschiedt middels een AMG Speedshift-transmissie met negen verzetten en een dubbele koppeling. 4Matic+ vierwielaandrijving is standaard. Mercedes-AMG belooft een zeer directe gasrespons.
De CLS 53 moet net als de E 53 Coupé in 4,4 seconden naar een snelheid van 100 km/h kunnen sprinten. De E-klasse Cabrio heeft daar 0,1 tel langer voor nodig. De topsnelheid van de 53 AMG's is standaard begrensd op 250 km/h, maar is met het AMG Drivers Package te verhogen naar 270 km/h. Het gemiddeld verbruik ligt voor de CLS en E-klasse Coupé op 8,4 l/100 km, voor de E-klasse Cabrio op 8,5 l/100 km.
Op optisch vlak zijn de 53 AMG's te herkennen aan de twee horizontale strepen in de grille. Ook de twee horizontale lamellen in de luchthappers in de bumper zijn 53-eigen. Aan de achterzijde zijn de 53's te herkennen aan hun specifieke diffuser en de daarin geplaatste ronde uitlaateindstukken. Of Mercedes-AMG ook nog met een CLS 63 op de proppen komt, valt nog te bezien.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWas een zeer mooie kleur in het echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDat groen ook hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Yep, alleen jammer dat zo goed als geen enkele Mercedes klant die kleuren kiest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenTiens... de ronde uitlaatpijpen zijn terug ! maar zijn ze echt ?
Comment
-
Eerste keer dat ik dat donker wijnrood (?) irl zie. Op de foto zie je het niet zo goed, het begon al donker te worden. Prachtige kleur!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBegrijp alleen niet waarom ze nog eens reclame moeten zetten op de kofferklep als dat al op de nummerplaat zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Tegen wie zegt ge het? Het erop plakken wel maar het verwijderen zonder de lak te beschadigen kunnen ze niet. Idioten zijn het, was trouwens bij dezelfde stealer
Heb het zelf mogen doen, de nummerplaathouder hadden ze vastgeplakt. Losgekregen met een visdraad.
Ze dachten dat de buren niet mochten weten dat hij tweedehands is. Man man man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
Was bij mij ook zo (andere dealer). Je had hun kop moeten zien toen ik vroeg om dat te verwijderen... Ik wil een cleane look.
Heb het zelf mogen doen, de nummerplaathouder hadden ze vastgeplakt. Losgekregen met een visdraad.
Ze dachten dat de buren niet mochten weten dat hij tweedehands is. Man man man.
Een half jaar geleden maar ik ben er nog steeds niet goed van. Een splinternieuwe auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenBij mij zouden ze dat op hun kosten mogen herstellen...
Op mijn wagens geen enkel gegeven van de garagist, en enkel een plaatdrager met dun boordje in inox
Hier ook nooit van die lelijke dealer reclame op onze auto's. Maar volgende keer doe ik het opnieuw zelf eraf zoals vroeger. Als 6 keer vragen om het aub niet erop te plakken toch niet helpt.
Kan alleen maar gebeuren bij een 'premioem' dealer alwaar ze tegenwoordig denken dat de nulmeridiaan door hun reet looptEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenop de plaathouder cava. sticker op de bumper no way
Ik denk soms dat ze mijn auto met opzet beschadigd hebben omdat ik er niks op wou, want zo'n pas geplakt stickertje zonder schade verwijderen kan zelfs een bonoboEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment