Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Cabriolet (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Was een zeer mooie kleur in het echt.

Comment

E 53 COUPÉ EN CABRIO ZIJN LOS

Naar verluidt ligt in het vooronder een 436 pk en 520 Nm sterke 3,0-liter zes-in-lijn, een blok met een turbo en een elektrisch aangestuurde compressor, dat is gekoppeld aan een elektrisch EQ Boost-systeem (een kleine elektromotor) waarmee de CLS en de twee E-varianten tijdelijk over 250 Nm en 22 pk extra komt te beschikken. Het zijn de eerste geëlektrificeerde AMG's ooit. Het EQ Boost-systeem is gekoppeld aan het 48 volt-systeem. Schakelen geschiedt middels een AMG Speedshift-transmissie met negen verzetten en een dubbele koppeling. 4Matic+ vierwielaandrijving is standaard. Mercedes-AMG belooft een zeer directe gasrespons.

De CLS 53 moet net als de E 53 Coupé in 4,4 seconden naar een snelheid van 100 km/h kunnen sprinten. De E-klasse Cabrio heeft daar 0,1 tel langer voor nodig. De topsnelheid van de 53 AMG's is standaard begrensd op 250 km/h, maar is met het AMG Drivers Package te verhogen naar 270 km/h. Het gemiddeld verbruik ligt voor de CLS en E-klasse Coupé op 8,4 l/100 km, voor de E-klasse Cabrio op 8,5 l/100 km.

Op optisch vlak zijn de 53 AMG's te herkennen aan de twee horizontale strepen in de grille. Ook de twee horizontale lamellen in de luchthappers in de bumper zijn 53-eigen. Aan de achterzijde zijn de 53's te herkennen aan hun specifieke diffuser en de daarin geplaatste ronde uitlaateindstukken. Of Mercedes-AMG ook nog met een CLS 63 op de proppen komt, valt nog te bezien.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Was een zeer mooie kleur in het echt.
        Dat groen ook hé.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
          Dat groen ook hé.

Yep, alleen jammer dat zo goed als geen enkele Mercedes klant die kleuren kiest.

Comment

Yep, alleen jammer dat zo goed als geen enkele Mercedes klant die kleuren kiest.
            Vreemd hé! Ik snap er niets van. Wat er te koop staat van stockwagens bv. is triestig. Zwart met zwart interieur en dergelijke. Terwijl een prachtig samengestelde kleurencombinatie amper meer kost.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Tiens... de ronde uitlaatpijpen zijn terug ! maar zijn ze echt ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                Tiens... de ronde uitlaatpijpen zijn terug ! maar zijn ze echt ?
                Laat het ons hopen.

Comment

Neen, ze zijn niet echt, verstopt achter de versiering zit een enkel pijpje.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Eerste keer dat ik dat donker wijnrood (?) irl zie. Op de foto zie je het niet zo goed, het begon al donker te worden. Prachtige kleur!

Comment

Is idd een prachtige kleur. Begrijp alleen niet waarom ze nog eens reclame moeten zetten op de kofferklep als dat al op de nummerplaat zit.

Comment

Begrijp alleen niet waarom ze nog eens reclame moeten zetten op de kofferklep als dat al op de nummerplaat zit.
                          Tegen wie zegt ge het? Het erop plakken wel maar het verwijderen zonder de lak te beschadigen kunnen ze niet. Idioten zijn het, was trouwens bij dezelfde stealer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Tegen wie zegt ge het? Het erop plakken wel maar het verwijderen zonder de lak te beschadigen kunnen ze niet. Idioten zijn het, was trouwens bij dezelfde stealer
                            Was bij mij ook zo (andere dealer). Je had hun kop moeten zien toen ik vroeg om dat te verwijderen... Ik wil een cleane look.
                            Heb het zelf mogen doen, de nummerplaathouder hadden ze vastgeplakt. Losgekregen met een visdraad.
                            Ze dachten dat de buren niet mochten weten dat hij tweedehands is. Man man man.

Comment

Zeer mooie auto. Mijn vrouw is zot van deze maar onmogelijk met 2 kids. Anders had deze bij het vorige model 4 jaar geleden al op onze oprit gestaan in bruin met beige leder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten

Was bij mij ook zo (andere dealer). Je had hun kop moeten zien toen ik vroeg om dat te verwijderen... Ik wil een cleane look.
                                Heb het zelf mogen doen, de nummerplaathouder hadden ze vastgeplakt. Losgekregen met een visdraad.
                                Ze dachten dat de buren niet mochten weten dat hij tweedehands is. Man man man.
                                Ik had bij bestelling al gevraagd om het er zelfs niet op te plakken, later nog zeker 5 keer gevraagd om het niet te vergeten en dit was dan het uiteindelijk resultaat

Een half jaar geleden maar ik ben er nog steeds niet goed van. Een splinternieuwe auto

Comment

Bij mij zouden ze dat op hun kosten mogen herstellen...
                                  Op mijn wagens geen enkel gegeven van de garagist, en enkel een plaatdrager met dun boordje in inox

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    Bij mij zouden ze dat op hun kosten mogen herstellen...
                                    Op mijn wagens geen enkel gegeven van de garagist, en enkel een plaatdrager met dun boordje in inox
                                    Dat hebben ze uiteraard wel gedaan want de auto was op dat moment nog niet geleverd en betaald. Ze hebben dat pas een uur voor aflevering gedaan en konden dus niet anders als mij verwittigen. Normaal had ik het niet geweten. Pech voor hun dus en voor mij

Hier ook nooit van die lelijke dealer reclame op onze auto's. Maar volgende keer doe ik het opnieuw zelf eraf zoals vroeger. Als 6 keer vragen om het aub niet erop te plakken toch niet helpt.
                                    Kan alleen maar gebeuren bij een 'premioem' dealer alwaar ze tegenwoordig denken dat de nulmeridiaan door hun reet loopt

Comment

op de plaathouder cava. sticker op de bumper no way
                                      lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        op de plaathouder cava. sticker op de bumper no way
                                        Bij mijn Kia dealer een paar jaar geleden kon ik zelfs kiezen tussen een blanco exemplaar of eentje met reclame maar zoiets moet je bij een Belgische Mercedes dealer niet verwachten. Daar denken ze, in hun hoogheidswaanzin, jou een plezier te doen om met hun lelijke reclame te mogen rondrijden. No way!

Ik denk soms dat ze mijn auto met opzet beschadigd hebben omdat ik er niks op wou, want zo'n pas geplakt stickertje zonder schade verwijderen kan zelfs een bonobo

Comment

vroeger, de zilveren uniforme benz blanco plaathouder, zowel voor-als achteraan...en dan de eigen mercedes B met de stad onderaan verwerkt waar ie verkocht was

Comment

Working...
                                          X