Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota C-HR
Collapse
X
-
Er zijn er ook weer die gelijk voor extreme veranderingen kiezen zoals AirRide en 20" velgen.
De 20" velgen zou ik nog wel kunnen overwegen en ook een verlaging zou in aanmerking komen, maar dan niet met AirRide.
http://www.speedhunters.com/2017/04/...e-toyota-c-hr/There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Een verhoogde wagen verlagen ?Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
-
Vind het zelf ook een mooi karretje. Een maat van mij is m aant overwegen. Die moeten met Toyota rijden op het werk (omdat ze een dochteronderneming van Toyota zijn) en hij is gepromoveerd waardoor hij zijn auris aan zijn opvolger moet geven en dan mag kiezen voor een nieuwe auris hybride of deze C-RH hybride.
Ik denk wel dat hij voor de C-RH gaat gaan en dan ben ik eens benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenVind het zelf ook een mooi karretje. Een maat van mij is m aant overwegen. Die moeten met Toyota rijden op het werk (omdat ze een dochteronderneming van Toyota zijn) en hij is gepromoveerd waardoor hij zijn auris aan zijn opvolger moet geven en dan mag kiezen voor een nieuwe auris hybride of deze C-RH hybride.
Ik denk wel dat hij voor de C-RH gaat gaan en dan ben ik eens benieuwd.
Vraag mijn alleen af waarom de Hybrid een 1.8 heeft en niet de 1.2T.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Geen flauw idee.
Hij twijfelt ivm de ruimte in de wagen. Nu heeft hij een break waar ook de fiets bij gelegenheid in kan als we met teveel gaan MTB'en. Ik zelf krijg maar 3 fietsen op de auto
Met die C-RH zal het wat moeilijker zijn om de fiets erin te krijgen.
Hij zou het niet voor de looks doen, maar vooral voor de uitrusting. Er is iets mis gegaan bij de bestelling van die Auris 2 jaar geleden ivm uitrustingen, waardoor hij enkel navigatie heeft en verder niets van opties. Zelfs gene Cruise Control. Daarom dat hij voor de extra's voor die C-RH zou kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Vraag mijn alleen af waarom de Hybrid een 1.8 heeft en niet de 1.2T.
Bij de Lexus IS en NX is dat een 2.5
Je kunt daar niet zomaar een nieuwe motor 'aanhangen', zit technisch te complex in elkaar.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk BerichtenZe praten over lage zitpositie als pluspunt. Dacht dat mensen cross-overs zo tof vonden omwille vd iets hogere zitpositie..
Comment
-
There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Zo mogen er zo ééntje voor de deur zetten in het wit met zwart dak als 1.8 Hybrid.Last edited by Metaxa; 06/06/2017, 23:10.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenINSTAPPEN VANAF 24.495 EURO
Toyota's Prius is hagelnieuw, maar er is meer Toyota-nieuws onder de zon. In november voegt het merk de C-HR aan zijn line-up toe, een auto waarvan we nu de vanafprijzen kennen.
Eerder dit jaar lanceerde Toyota de C-HR, een fris ogende cross-over die de Nissans Qashqai van deze wereld het vuur na aan de schenen moet leggen. De op het TNGA-platform geplaatste cross-over verschijnt vanaf medio november in de Nederlandse showrooms.
Wie 24.495 euro naar Toyota overmaakt, krijgt een C-HR met 116 pk sterke 1,2-liter turbomotor onder de kap. Hij is zowel met handbak als met cvt-automaat te krijgen. Belangrijker is wellicht de C-HR Hybrid, een variant die zijn hybride-aandrijflijn deelt met de al genoemde Prius. Onder de kap een 122 pk sterke combinatie van een benzine- en een elektromotor, goed voor een gemiddeld verbruik van 3,7 l/100 km en een CO2-uitstoot van 85 gram. Nog dit jaar moet hij geleverd worden, wat inhoudt dat hij dan nog kan profiteren van een gunstig bijtellingstarief. Toyota vraagt minimaal 29.495 euro voor de C-HR Hybrid.
De C-HR is in vier smaken te krijgen: Comfort, Dynamic, Executive en Premium. Eveneens is het mogelijk een zwart dak te bestellen. De Comfort beschikt standaard over led-dagrijverlichting, airco, een radio/cd-speler met aux- en usb-aansluitingen, elektrisch bedienbare ramen rondom, cruisecontrol en 17-inch lichtmetaal. De Dynamic heeft een uitgebreid multimediasysteem, een achteruitrijcamera, klimaatregeling, DAB+ en Smart Entry als extra's. De Executive voegt daar 18-inch lichtmetaal, soft-touch afwerking van het dashboard, halfleren stoelbekleding, een navigatiesysteem met drie jaar lang gratis updates, led-interieurverlichting, stoelverwarming en Park Assist aan toe.
Boven aan de ladder staat de Premium, een variant die wordt afgetopt met een JBL-audiosysteem met negen speakers, full-led koplampen, led-achterlichten, Rear Cross Traffic Alert, Blind Spot Monitor én een elektrisch verwarmbaar stuurwiel.
Prijzen
http://www.autoweek.nl/nieuws/vanafp...a-c-hr-bekend/1.2 Turbo Comfort (handbak) 24.495 euro 1.2 Turbo Dynamic (handbak) 26.795 euro 1.2 Turbo Dynamic (automaat) 28.295 euro 1.2 Turbo Executive (handbak) 29.295 euro 1.2 Turbo Executive (automaat) 30.795 euro 1.2 Turbo First Edition (handbak) 29.795 euro 1.2 Turbo Premium (handbak) 31.795 euro 1.2 Turbo Premium (automaat) 33.295 euro 1.2 Turbo Bi-Tone (handbak) 29.795 euro 1.2 Turbo Bi-Tone (automaat) 31.295 euro 1.2 Turbo Bi-Tone Plus (handbak) 32.795 euro 1.2 Turbo Bi-Tone Plus (automaat) 34.295 euro 1.2 Turbo AWD Executive (automaat) 34.495 euro 1.2 Turbo AWD Premium (automaat) 36.995 euro 1.2 Turbo AWD Bi-Tone (automaat) 34.995 euro 1.2 Turbo AWD Bi-Tone Plus (automaat) 37.995 euro Hybrid Dynamic 29.495 euro Hybrid Executive 31.995 euro Hybrid First Edition 32.495 euro Hybrid Premium 34.495 euro Hybrid Bi-Tone 32.495 euro Hybrid Bi-Tone Plus 35.495 euro There are Pretenders among us.....
Comment
Comment