Testritten gemaakt met de nieuwe C-HR 1200 cc turbo : mooie auto, in de categorie van de Mazda CX-3 of Mokka, misschien +
getwijfeld tussen de CX-3 , de Qashqai en deze C-HR
de mooie complete CX-3 Play wordt afgestraft voor de 2.000 cc motor, met 495 euro BIV en 363 euro rijtaks
de QQ en C-HR met slechts 1.200 cc turbos, een BIV van 265 euro en rijtaks van 183 euro, dat kan al tellen..
Mooie afwerking, mooi lakwerk, unieke styling heel modern, achtersteven wat speciaal met de Multi spoilers
misschien te speciaal voor sommige kopers..?
De auto rijdt lekker, stuurdt zoals een kart..
De 1200 turbo motor trekt redelijk genoeg, geen echte sprinter, maar soepeler in de midden toeren dunkt mij dan de 1.2 in de Qashqai
zal ook minder gebruiken zo'n 6.7 l, even veel als een cx-3, tegenover 7.3 l. voor de Qashqai of 9.2l. van de 1.600 cc Tucsons..
De prijzenpolitiek is niet zo goed : te duur voor een toch kleine auto, zeker ook de optie stukken, ok nu met 5 jaar garantie, bijstand en onderhoud/stukken..
Hopelijk is het nog altijd de kwaliteit waar men voor betaald
De gewone Center od Dynamic versie komt ook zonder de luxe onderdelen van de top versies, zoals velgen, gps, zwarte lak in de cockpit, chroom sierlijn onder de vensters, startknop, enz, wat jammer is voor de prijs
Een bestuurders pack kan mee besteld worden: met gps, startknop en 2 security electronica kost 1650 euro bovenop
= komt op 27.500 euro + 3.000 euro voor hybrides
getwijfeld tussen de CX-3 , de Qashqai en deze C-HR
de mooie complete CX-3 Play wordt afgestraft voor de 2.000 cc motor, met 495 euro BIV en 363 euro rijtaks
de QQ en C-HR met slechts 1.200 cc turbos, een BIV van 265 euro en rijtaks van 183 euro, dat kan al tellen..
Mooie afwerking, mooi lakwerk, unieke styling heel modern, achtersteven wat speciaal met de Multi spoilers
misschien te speciaal voor sommige kopers..?
De auto rijdt lekker, stuurdt zoals een kart..
De 1200 turbo motor trekt redelijk genoeg, geen echte sprinter, maar soepeler in de midden toeren dunkt mij dan de 1.2 in de Qashqai
zal ook minder gebruiken zo'n 6.7 l, even veel als een cx-3, tegenover 7.3 l. voor de Qashqai of 9.2l. van de 1.600 cc Tucsons..
De prijzenpolitiek is niet zo goed : te duur voor een toch kleine auto, zeker ook de optie stukken, ok nu met 5 jaar garantie, bijstand en onderhoud/stukken..
Hopelijk is het nog altijd de kwaliteit waar men voor betaald
De gewone Center od Dynamic versie komt ook zonder de luxe onderdelen van de top versies, zoals velgen, gps, zwarte lak in de cockpit, chroom sierlijn onder de vensters, startknop, enz, wat jammer is voor de prijs
Een bestuurders pack kan mee besteld worden: met gps, startknop en 2 security electronica kost 1650 euro bovenop
= komt op 27.500 euro + 3.000 euro voor hybrides
Comment