Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Arteon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Hier neig ik soms ook wel eens terug naar een lage berline, maar vorige week in Kiev nog's een dag rond gereden in een A6 met Alcantara sportstoelen.
    Toch niet de minste zou je dan denken, maar voor mij kan dat comfort echt nog niet tippen aan mijn Volvo SUV gevoel.
    Vooral de onderrug wordt enorm veel beter gesteund in de Volvo en bij een SUV zitpositie, dan in een lage auto.
    Dat is ook zo. Mensen zonder rugproblemen snappen dat meestal niet. Die denken vooral dat het aan de zetels ligt, maar ook de zitpositie is enorm voornaam daarin.

De Tiguan is de allereerste auto waarbij mijne lendesteun ook in hoogte kan ingesteld worden. Dat is hetgeen ik vooral mistte op een wagen. Meestal kunt ge die bol en hol zetten en dan heb ik wat ondersteuning, maar ik heb nogal een holle rug en dus duwt die bol onderaan mijne rug. Nu volgt de lendesteuk compleet mijn volledige rug.
    Zelfs zo aangenaam dat wanneer ik last heb van mijne rug en daarna in de wagen ga zitten, net de pijn verdwijnt. Therapeutisch gewoon

Comment

• Dan moet je als fan van de 5008 zeker ook die massage zetels eens gaan proberen. Die zijn echt top.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Dan moet je als fan van de 5008 zeker ook die massage zetels eens gaan proberen. Die zijn echt top.
        Ik had massagezetel in de DS5 en vond het een compleet overbodige functie. Ne kennis van mij heeft het ook op zijne Passat en vind het ook niets voorstellen.
        Dus mss dat da op de 5008 anders is? Maar op die 2 karren die ik opnoem is dat gewoon de lendesteun die continu op en af gaat.

Beter een philippijnse erbij kopen die mijne nek masseert

Comment

• Heel knappe wagen. En nogal wiedes dat het grotendeels een Passat-interieur is (waar trouwens kwalitatief helemaal niets mis mee is).
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd

Dat is ook zo. Mensen zonder rugproblemen snappen dat meestal niet. Die denken vooral dat het aan de zetels ligt, maar ook de zitpositie is enorm voornaam daarin.

De Tiguan is de allereerste auto waarbij mijne lendesteun ook in hoogte kan ingesteld worden. Dat is hetgeen ik vooral mistte op een wagen. Meestal kunt ge die bol en hol zetten en dan heb ik wat ondersteuning, maar ik heb nogal een holle rug en dus duwt die bol onderaan mijne rug. Nu volgt de lendesteuk compleet mijn volledige rug.
            Zelfs zo aangenaam dat wanneer ik last heb van mijne rug en daarna in de wagen ga zitten, net de pijn verdwijnt. Therapeutisch gewoon
            Idem hier, zal altijd een wagen kopen waar lendensteun in 4-richtingen functioneren. De enigste plaats waar ik geen pijn heb in mijn rug is wanneer we autorijden, anders altijd dikke problemen.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Dat kon Audi A4 uit 2009 ook, die had die alcantara stoelen. Beste stoelen dat ik ooit al gehad heb.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                Heel knappe wagen. En nogal wiedes dat het grotendeels een Passat-interieur is (waar trouwens kwalitatief helemaal niets mis mee is).
                Is idd niet mee mis, behalve dat belachelijke klokje. Vind ik echt een afknapper Gelukkig heeft de Tiguan dat niet.

Comment

• mag men Arteon do 29 /3 ophalen
                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Topic over openen graag. Gebeurt hier nog veel te weinig tegenwoordig

Comment

• DER ARTEON LÄSST DIE MUSKELN SPIELEN:

H&R Sportfedern für die VW-Coupé-Limousine.

Der Arteon, die Coupé-Limousine von Volkswagen, unterstreicht mit ihrer eleganten Karosserieform und gehobener Ausstattung durchaus Oberklasseanspruch. Allerdings fehlt es selbst mit „R-Line-Ausstattung“ ein wenig an Sportlichkeit, meinen nicht nur die Fahrwerksprofis von H&R.
                      There are Pretenders among us.....
                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender
                        DER ARTEON LÄSST DIE MUSKELN SPIELEN:

H&R Sportfedern für die VW-Coupé-Limousine.

Perfect! Wel graag in Crimson Red aub!

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Perfect! Wel graag in Crimson Red aub!

Ook de favoriete kleur van Peter Mertens en Kim Jung

Comment

Ook de favoriete kleur van Peter Mertens en Kim Jung
                            En die zijn?

Of is het Kim Jong-Un?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

En die zijn?

Of is het Kim Jong-Un?

Denk wel dat de naam Kim alleen al voldoende was he

Comment

• Heb mijne Arteon nu al een dikke maand en rijdt prima.
                                Het is de 2.0TDI versie met DSG bak. Wat betreft discussie van de stoel, ik heb een ergocomfort stoel en daar is de lendensteun in alle richtingen te verstellen, ook de zit kantelen, zitting langer maken etc hoort tot de mogelijkheden. Zitpositie is prima.

Heb er andere 20" velgen onderzitten en comfort is nog steeds prima, ben er wel over aan het nadenken om hem wat dichter bij de grond te brengen, zou optisch wel mooier staan...

Comment

• Knappe Arteon! Mooie velgen ook
                                  Kan inderdaad nog een verlaging gebruiken.

Comment

• Rotiform gaat hem goed af.

Comment

• Precies veel mensen met rugproblemen hier.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stewie Bekijk Berichten
                                        Heb mijne Arteon nu al een dikke maand en rijdt prima.
                                        Het is de 2.0TDI versie met DSG bak. Wat betreft discussie van de stoel, ik heb een ergocomfort stoel en daar is de lendensteun in alle richtingen te verstellen, ook de zit kantelen, zitting langer maken etc hoort tot de mogelijkheden. Zitpositie is prima.

Heb er andere 20" velgen onderzitten en comfort is nog steeds prima, ben er wel over aan het nadenken om hem wat dichter bij de grond te brengen, zou optisch wel mooier staan...
                                        Hoe groter de wielen hoe meer het opvalt dat hij te hoog staat.
                                        There are Pretenders among us.....
                                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Schroefkit eronder

Comment

Working...
                                          X