Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Arteon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

voor een VW is dit toch een knappe wagen
    lets have some more member berries

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Mooie opvolger voor de CC, maar ik had wel een gedurfder interieur verwacht... Weer dat saaie VW tuinhuis
        Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
        Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
        (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
          Ontwerp van de neus heeft wss met voetgangerveiligheid te maken? Beetje zoals de F-reeksen van BMW.
          ja dat wel, maar dat extra tuning-latteke niet echt

of anders is't een ode aan de eerste booskijker (en ik had het ook gemonteerd op mijn golf in 1990 was nieuw toen)

Comment

Da's meer een droefkijker dan een booskijker, bobo :-D

Comment

Droevig, boos...beide negatieve gevoelens die niet bij autos passen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Positieve ook niet echt...

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

om bij vw te blijven

veel vriendelijker

Comment

als ik de voorkant louter op zichzelf bekijk, dan heeft het veel weg van een renault talisman.

Allemaal best wel knap van uitzicht deze auto, maar de algehele lijn van de auto is weinig vernieuwend. Kortom, allemaal al eens gezien...
                    www.peugeotforum.be

Comment

Gaat er ook nog een stationwagon komen. ??

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ontketent geen vloed reacties... de grotere modellen blijven marginaal bij VW, het is altijd zo geweest, en vrees dat de Arteon niet veel beter gaat doen.
                          Onterecht zeker, maar zo is de psychologie van de koper. Imago, imago...

Comment

passat is anders altijd heel aantrekkelijke wagen, maar hij verliest zich wat in de superb

er ontketend heden ten dage nog maar bitter weinig een vloed reacties...de helft beseft ook dat er nog zoveel over geluld mag worden, je moet dat op de baan zien om lyrisch te worden of just niet

Comment

Audi A4 weekt ook maar weinig reacties los. Saai model, trekt te veel op voorganger... Zou zelf wel deze arteon boven de A4 verkiezen, toch wel een knappe kar.

Comment

Een echte Coupe versie zou een leuk Audi A5 alternatief zijn, alleen wel met iets leukers onder de kap dan die krampachtige 2.0 TSI.

http://www.carscoops.com/2017/04/vw-...-enticing.html
                                Last edited by ; 05/04/2017, 13:01.

Comment

coupe ziet er idd goed uit
                                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    Ontketent geen vloed reacties... de grotere modellen blijven marginaal bij VW, het is altijd zo geweest, en vrees dat de Arteon niet veel beter gaat doen.
                                    Onterecht zeker, maar zo is de psychologie van de koper. Imago, imago...
                                    Gelukkig heeft hij wel al een naam gekregen, bij de vorige steeds zo vreemd gevonden dat die CC het type was...

Ziet er wel goed uit, maar vrees dat hij voor de meeste te duur zal zijn?

Persoonlijk zou ik toch voor een mooi uitgeruste Talisman gaan

Comment

De vorige heette eerst Passat CC en werd dan hernoemd in CC. Dat was nogal stom idd.
                                      Deze zal wss wel geen koopje zijn idd. Maar toch een mooi alternatief voor een A5 die wellicht vanbinnen iets ruimer is.

Comment

anytime dit boven een A5
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                          De vorige heette eerst Passat CC en werd dan hernoemd in CC. Dat was nogal stom idd.
                                          Deze zal wss wel geen koopje zijn idd. Maar toch een mooi alternatief voor een A5 die wellicht vanbinnen iets ruimer is.
                                          Ik denk niet dat een A5 ruimer van binnen is dan deze Arteon.
                                          Ik neem aan dat het hier ook een "MQB" product betreft met motor dwars voorin.

Comment

Working...
                                          X