voor een VW is dit toch een knappe wagen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Arteon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenOntwerp van de neus heeft wss met voetgangerveiligheid te maken? Beetje zoals de F-reeksen van BMW.
of anders is't een ode aan de eerste booskijker (en ik had het ook gemonteerd op mijn golf in 1990 was nieuw toen)
- Likes 1
Comment
-
als ik de voorkant louter op zichzelf bekijk, dan heeft het veel weg van een renault talisman.
Allemaal best wel knap van uitzicht deze auto, maar de algehele lijn van de auto is weinig vernieuwend. Kortom, allemaal al eens gezien...
Comment
-
passat is anders altijd heel aantrekkelijke wagen, maar hij verliest zich wat in de superb
er ontketend heden ten dage nog maar bitter weinig een vloed reacties...de helft beseft ook dat er nog zoveel over geluld mag worden, je moet dat op de baan zien om lyrisch te worden of just niet
Comment
-
Een echte Coupe versie zou een leuk Audi A5 alternatief zijn, alleen wel met iets leukers onder de kap dan die krampachtige 2.0 TSI.
http://www.carscoops.com/2017/04/vw-...-enticing.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenOntketent geen vloed reacties... de grotere modellen blijven marginaal bij VW, het is altijd zo geweest, en vrees dat de Arteon niet veel beter gaat doen.
Onterecht zeker, maar zo is de psychologie van de koper. Imago, imago...
Ziet er wel goed uit, maar vrees dat hij voor de meeste te duur zal zijn?
Persoonlijk zou ik toch voor een mooi uitgeruste Talisman gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDe vorige heette eerst Passat CC en werd dan hernoemd in CC. Dat was nogal stom idd.
Deze zal wss wel geen koopje zijn idd. Maar toch een mooi alternatief voor een A5 die wellicht vanbinnen iets ruimer is.
Ik neem aan dat het hier ook een "MQB" product betreft met motor dwars voorin.
Comment
Comment