Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Arteon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig!
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik heb een nieuwe leaseauto mogen bestellen en het is de Arteon die mijn Skoda Octavia combi 2.0TDI 6-bak manueel moet opvolgen.

Een silver R-line 2.0TDI DSG met de standaard 18” velgen en nog het travel pack, active info display, lendensteun vooraan (elektrisch) en de LED high koplampen met DLA en bochtenverlichting.

En nu maar wachten tot Februari.

Comment

• Je zou toch denken dat zo'n Arteon verschoont zou blijven van belachelijke tuning, maar dat is waarschijnlijk een VW kwaaltje om er toch iets belachelijks van te maken.

There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Alle gast, die laatste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stewie Bekijk Berichten
            Ik heb een nieuwe leaseauto mogen bestellen en het is de Arteon die mijn Skoda Octavia combi 2.0TDI 6-bak manueel moet opvolgen.

Een silver R-line 2.0TDI DSG met de standaard 18” velgen en nog het travel pack, active info display, lendensteun vooraan (elektrisch) en de LED high koplampen met DLA en bochtenverlichting.

Graag topic van openen als je hem hebt, want hij staat ook wel op mijn lijstje.
            Is zeer interessant qua leasing heb ik al gemerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Graag topic van openen als je hem hebt, want hij staat ook wel op mijn lijstje.
              Is zeer interessant qua leasing heb ik al gemerkt.
              Ja, de verwachte returnwaarde van de auto ligt hoog en daarmee kan ik die van mijn beperkt budget leasen.
              Zal een topic openen als ik hem heb, zal nog wel even duren...
              Mijne blijft origineel trouwens, mss een setje 19" velgen eronder maar vind het zelfs op 18" nog wel cava, ik zit namelijk veel in Brussel en daar zijn de wegen niet echt bijster goed. En 18" banden zijn dan uiteraard gratis, 19" is voor eigen rekening...

Comment

Ik heb een nieuwe leaseauto mogen bestellen en het is de Arteon die mijn Skoda Octavia combi 2.0TDI 6-bak manueel moet opvolgen.

Congratz! Mooie wagen, toevallig gisteren mijn eerste gezien en gesnapt

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Congratz! Mooie wagen, toevallig gisteren mijn eerste gezien en gesnapt
                  Dit lijkt een elegance, is zeker geen R-line.
                  R-line heeft geen chrome spiegels, extra zwart glossy onderdelen onderaan de bumper e een klein zwart glossy spoilertje op de koffer.
                  Lijkt wel op 18" wielen te staan.

Comment

• onze fleeftverantwoordelijke heeft hier onlangs een test model gehad een R-line op 18" velgen. Was wel in het wit, wat ik persoonlijk niet zo gesmaakt vind. Maar die 18" velgen zijn meer dan groot genoeg als je het mij vraagt. Nu ben ik sowieso niet de aanhanger van mega rims, vanwege de hardheid die ze met zich meebrengen, maar toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                      Je zou toch denken dat zo'n Arteon verschoont zou blijven van belachelijke tuning, maar dat is waarschijnlijk een VW kwaaltje om er toch iets belachelijks van te maken.

Bij Nickotje moeten hier ongetwijfeld al witte plekken op te vinden zijn...

Het heeft wel iets maar véél te overdreven. Zou er dan eerder een luchthapper a la Subaru van gemaakt hebben.
                      Die spoiler/grill...
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                        Je zou toch denken dat zo'n Arteon verschoont zou blijven van belachelijke tuning, maar dat is waarschijnlijk een VW kwaaltje om er toch iets belachelijks van te maken.

Dacht je nu echt dat VW deze zelf getuned heeft?
                        Dat zijn de tuners die met zulke zottigheden af komen. En wat wil je tunen... juist ja, nieuwe modellen die een beetje 'high range' zijn. Arteon dus.

Comment

• Die zwarte kan ik best nog pruimen!

Comment

• Levering van mijn Arteon R-line is voorzien inde week van 28/02/2018. Nog wel eventjes en hopelijk wordt het niet uitgesteld (want dan moet ik een shortlease rijden ondertussen) maar wel iets om naar uit te kijken .

Comment

Levering van mijn Arteon R-line is voorzien inde week van 28/02/2018. Nog wel eventjes en hopelijk wordt het niet uitgesteld (want dan moet ik een shortlease rijden ondertussen) maar wel iets om naar uit te kijken .
                              Haha, proficiat al vast. Geen straf om even te moeten wachten als je weet wat je te wachten staat.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• 'VOLKSWAGEN ARTEON ALS SHOOTING BRAKE'?

WELLICHT OOK ZESCILINDERMOTOR

Volkswagen zou gezegd hebben dat er een stationwagenversie van de Arteon ernstig wordt overwogen. Ook een grotere, krachtiger motor, wellicht in de vorm van een zescilinder, zou een optie zijn.

Het nieuws is afkomstig van onze Britse collega's bij Auto Express. Zij vingen het op tijdens de presentatie van de Arteon voor de Amerikaanse markt, waar het model later dit jaar z'n opwachting maakt. Een versie met een ver naar achteren doorlopend dak wordt wellicht 'Shooting Brake' genoemd, want de reguliere Arteon wordt door Volkswagen graag in de Coupé-hoek ondergebracht. Productmanager Elmar-Marius Licharz zou gezegd hebben dat hij maar wat graag een Arteon Shooting Brake zou maken. "De plannen zijn er, maar ze zijn nog niet definitief", luidt zijn voorlopige oordeel.

Dat geldt ook voor de plannen voor een Arteon met zescilindermotor. Daarvan zou al een test-exemplaar zijn gebouwd. Als zo'n auto er komt, wordt het blok ook in de grote Atlas-SUV gemonteerd, meldt Licharz. Dat bevestigt het vermoeden dat het idee van een zespitter vooral met het oog op de Amerikaanse markt tot stand is gekomen, want de Atlas is alleen daar onder die naam leverbaar. In Europa kennen we het model helemaal niet, terwijl de auto in China als Teramont door het leven gaat.

Comment

• Als ze daarvan ne stationwagon maken, wat is dan nog het verschil met de Passat break?
                                  Ik persoonlijk vind de arteon gewoon een grand coupé versie van de Passat.

Comment

• Ik kan het alleen maar toejuichen!

Eindelijk eens iets anders dan een SUV.

Kben geen SUV fan ...
                                    Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                      Als ze daarvan ne stationwagon maken, wat is dan nog het verschil met de Passat break?
                                      Ik persoonlijk vind de arteon gewoon een grand coupé versie van de Passat.
                                      Dat is ook de vierdeurscoupe van de Passat!
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                        Ik kan het alleen maar toejuichen!

Eindelijk eens iets anders dan een SUV.

Kben geen SUV fan ...
                                        Gelukkig maar, dan kan ik boven al die buikschuivers en rugbrekers blijven kijken

Comment

• Hier neig ik soms ook wel eens terug naar een lage berline, maar vorige week in Kiev nog's een dag rond gereden in een A6 met Alcantara sportstoelen.
                                          Toch niet de minste zou je dan denken, maar voor mij kan dat comfort echt nog niet tippen aan mijn Volvo SUV gevoel.
                                          Vooral de onderrug wordt enorm veel beter gesteund in de Volvo en bij een SUV zitpositie, dan in een lage auto.

Comment

Working...
                                          X