Die is echt knap he. Zeker in die kleur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Arteon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDit gaat mij geld kosten
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
Koopt gij hem nieuw, koop ik em van u over na paar maand.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
Koopt gij hem nieuw, koop ik em van u over na paar maand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Zijn huidige heeft hij al langer dan een jaar. Namaz wordt ouder.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWat een slee gast
IbifaHo precies nog groot genoeg voor u twee rottweilers
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
2021 VW Arteon R Puts The ‘R’ In Super, 400 HP VR6 Rumored
Volkswagen confirmed working on a hot version of the Arteon more than two years ago, not long after the CC’s successor broke cover, and it seems that they have finally approved it for production.
This new R model will sit at the top of the range was spied testing in the cold, with thin stickers hiding some of the changes gained over the usual models, including a small facelift.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
ZOALS VERWACHT
VOLKSWAGEN ARTEON SHOOTING BRAKE VOL IN BEELD
De Volkswagen Arteon Shooting Brake maakt nog dit jaar zijn opwachting. De ruimere variant van de Arteon is een slecht bewaard geheim en met deze nieuwe foto's is er geen verrassing meer aan als de onthulling zover is.
Afgelopen zomer doken de eerste hints naar de komst van een Volkswagen Arteon Shooting Brake op. Hoewel het op dat moment nog niet zeker was dat het daadwerkelijk om de Arteon ging, bleek begin dit jaar dat het toch echt zo was. Toen zagen we de Arteon Shooting Brake al een keer in z'n geheel, zij het op vage foto's. De ruimere variant van Volkswagen's luxere en grote broer van de Passat is nu opnieuw volledig te zien. Op deze foto's, die we op Instagram tegenkwamen, zien we de nieuwkomer zowel van voren als van achteren.
Zoals ook de foto's van eerder dit jaar al lieten zien, is de Shooting Brake op de andere daklijn na grotendeels hetzelfde vormgegeven als de reguliere vijfdeurs. Het front en de verlichting voor en achter vertonen ook geen opvallende nieuwigheden op de Shooting Brake. Qua motorisering zal de Shooting Brake ongetwijfeld ook het bekende recept volgen, met een minimaal 190 pk sterke TSI of even sterke 2.0 TDI. Of er ook een R-versie van komt, valt nog te bezien. We mikken op een onthulling ergens in de loop van het jaar, mogelijk op de Autosalon van Parijs in september.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten't Is maar een vraag, maar is dat geen overbodige wagen in het VW-gamma?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten't Is maar een vraag, maar is dat geen overbodige wagen in het VW-gamma?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten't Is maar een vraag, maar is dat geen overbodige wagen in het VW-gamma?
De VW groep is ook niet vies van een model erbij te schuiven om een deeltje van de markt bij de winnen, kijk maar naar AudiVW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
Concurrent van de V90 en dergelijke?
De VW groep is ook niet vies van een model erbij te schuiven om een deeltje van de markt bij de winnen, kijk maar naar Audi
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Zij zijn nochtans niet de uitvinders van die niche-modellen. Daarvoor moet je naar MB kijken, zij waren het voorbeeld. Veel meerwaarde heeft het hen toch niet bijgebracht.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkVW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Uiteindelijk was mb in 2018 de eerste luxeconstructeur qua sales en maakten ze recordwinst, maar alles is instabiel atm en de snelheid van verandering en geld nodig voor ev + dieselverkettering
Winst slonk zienderogen in 2019 en de aandeelhouder verwacht dan direct aktie
Ik denk ook dat afbouwen van het gamma onvermijdelijk is, maar een auto voor iedereen wat wils was een deel hun identiteit wel geworden
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
Ik vond dat het bij MB een paar jaar geleden nog meeviel, tegenwoordig ben ik ook de tel kwijt met de A berline, SLC Roadster en SL Roadster en de wildgroei aan GL modellen waar ik totaal niet meer mee ben
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkLast edited by Metaxa; 10/03/2020, 18:11.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment