Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Arteon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Denk dat we al van de lancering van de CLS Shooting break (2004?)moeten spreken. Misschien dat ze daarvoor al wel met een ander niche model op de proppen zijn gekomen. Zover reikt mijn kennis niet meer.
    De CLS bestaat idd sinds 2004 maar de CLS Shooting Brake kwam er pas in 2012.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

De CLS bestaat idd sinds 2004 maar de CLS Shooting Brake kwam er pas in 2012.
      Oei zoveel later pas? Dan zullen ze er daarvoor wel enkele van die "tussenmodellen" bijgefixt hebben.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik kon de aantrekkingskracht van de gewone Arteon nog wel begrijpen (tov de saaie Passat), maar de break vind ik wat 'zwaar' aan de achterkant, zeker in het zwart.
        Maar verkocht dat eigenlijk wat? Veel heb ik er nog niet zien rijden.
        Last edited by Chris_147; 10/03/2020, 23:17.

Comment

• ik zie ze ook niet veel, maar uiteindelijk meer als de cls

Comment

• 2021 VW Arteon Shooting Brake Wants To Become Europe’s Sleekest Family Car

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De Arteon zelf verkoopt al voor geen meter, dus ik verwacht van deze niet veel beter.

Uiteindelijk blijft het een opgeleukte Passat waar ze veel te veel geld voor vragen, IMO

Comment

• Ben benieuwd! Gaat denk ik meer intresse naar zijn dan de gewone arteon.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  De Arteon zelf verkoopt al voor geen meter, dus ik verwacht van deze niet veel beter.

Uiteindelijk blijft het een opgeleukte Passat waar ze veel te veel geld voor vragen, IMO
                  De Arteon is veel knapper dan de Passat, maar tegelijkertijd veel te duur in vergelijking. Deze station vind ik een stuk minder knap dan de gewone versie.

Comment

De Arteon zelf verkoopt al voor geen meter, dus ik verwacht van deze niet veel beter.

Je ziet ze toch vrij veel rondrijden. Heb zelf eentje gehad als bedrijfswagen (nu Passat variant), en ik was aangenaam verrast ook al is het interieur volledig Passat, wat voor mij persoonlijk meer dan geslaagd is.
                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Je ziet ze toch vrij veel rondrijden. Heb zelf eentje gehad als bedrijfswagen (nu Passat variant), en ik was aangenaam verrast ook al is het interieur volledig Passat, wat voor mij persoonlijk meer dan geslaagd is.

Comment

Comment

Working...
                        X