Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic Type-R (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium Bekijk Berichten
    Prachtige wagen...de mijne is reeds besteld....
    Dik !!!
    Dit weekend gaan bekijken , ziet er in real life veel beter uit.Binnenkort testrit.

Comment

Een witte

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik ben nog aant twijfelen tussen deze of de nieuwe Megane RS maar tot nu toe is de Honda mijn favoriet , nog effe wachten tot de Megane in de showroom staat...

Comment

Ja de keuze in dit segment is echt moeilijk.
            Focus RS, Megane RS, Honda Type R, Hyundai i30N
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik rijd nu 3 weken met de type r en ik heb het mij nog geen sec. beklaagd....wat een machine!!! Ook schat ik Honda hoger in op vlak van betrouwbaarheid.

Comment

Ik zou het ook wel weten! Zou wel is graag met een Type R willen rijden. Een hebben ook natuurlijk. :-)

Comment

HONDA OP RECORDJACHT MET CIVIC TYPE-R

BEKENDE COUREURS ACHTER HET STUUR

Honda gaat dit jaar met de Civic Type-R op een circuittour met als doel het verbreken van zo veel mogelijk ronderecords.

Honda wist met de Civic Type-R al een ronderecord in de categorie 'voorwielaandrijvers' op de Nürburgring te zetten (7 min 43,8 sec). Honda blijkt de smaak te pakken te hebben, het merk zegt dit jaar diverse Europese circuits af te gaan om meer rondetijden te verbeteren. Daarvoor klopt het merk aan bij bekende coureurs.

De volledige lijst met scheurneuzen is nog niet bekend, al meldt Honda al wel dat niemand minder dan Jenson Button heeft toegezegd mee te gaan doen. Andere al wel bekende namen: Tiago Monteiro, Esteban Guerrieri en Bertrand Baguette. Onder andere de circuits Silverstone, Spa-Francorchamps en Estoril staan op de lijst.

Ter herinnering: de Civic Type-R beschikt over een 320 pk en 400 Nm sterke geblazen 2,0-liter grote V-Tec viercilinder. De voorwielaandrijver is daarmee in staat om in 5,7 tellen naar een snelheid van 100 km/h te sprinten. Z'n topsnelheid ligt op 272 km/h.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Mijne Honda is besteld , heb met die van Miltek meegereden getuned door BR Performance naar 390pk en 550 nm koppel , spel ging echt wel goe vooruit....

Comment

Dikke proficiat, onlangs ne zwarte gekruist, ik reed met de fiets aan de overkant en dat trekt echt wel de aandacht. Niet echt mooi maar oh zo imposant!

Comment

Ik heb deze week eens kunnen spelen met ene op de snelweg vs mijn gti. Ding gaat echt enorm hard in de hernemingen, neemt direct een paar lengtes voor. Echt impressed. Is stock toch wel de top in fwd hothatch world.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                          Mijne Honda is besteld , heb met die van Miltek meegereden getuned door BR Performance naar 390pk en 550 nm koppel , spel ging echt wel goe vooruit....
                          proficiat dixie met je aankoop
                          Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

de megane wordt verkocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie
                              Wordt dit je nieuwe circuit wagen of blijft de Megane?
                              Proficiat.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Alle, we weten naar wat te zoeken als we nog eens am ring zijn

Comment

Ik hoop dat dixie het mij niet kwalijk neemt dat ik antwoord in zijn plaats maar megane blijft , wist hij mij te zeggen , die honda is voor zaterdags met zijn madam uit te rijden
                                  Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Het zit zo : De Megane blijft mijn circuit wagen , de Lotus is voor wa show te verkopen in de geburen en de Honda word mijn dagelijks vervoermiddel wat niet wil zeggen dat die optisch nog meer Johnny bak gaat worden dan hij al is , het dak word van de dag dat hij in de garage binnenkomt zwart gespoten evenals de achterspoiler en de luchtinlaat op de motorkop en mijn nieuwe bredere banden liggen ook al klaar samen met 3 verschillende maten van spoorverbreders zoda ik direkt kan zien wat de perfekte maat van ET is voor de OZ Hyper GT HLT velgen :-) En nog wa aanpassingen voor wa beter uitlaatgeluid liggen ook al klaar....Ne mens moet zijn prioriteiten kennen in zijn leven vind ik :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie
                                      Het zit zo : De Megane blijft mijn circuit wagen , de Lotus is voor wa show te verkopen in de geburen en de Honda word mijn dagelijks vervoermiddel wat niet wil zeggen dat die optisch nog meer Johnny bak gaat worden dan hij al is , het dak word van de dag dat hij in de garage binnenkomt zwart gespoten evenals de achterspoiler en de luchtinlaat op de motorkop en mijn nieuwe bredere banden liggen ook al klaar samen met 3 verschillende maten van spoorverbreders zoda ik direkt kan zien wat de perfekte maat van ET is voor de OZ Hyper GT HLT velgen :-) En nog wa aanpassingen voor wa beter uitlaatgeluid liggen ook al klaar....Ne mens moet zijn prioriteiten kennen in zijn leven vind ik :-)
                                      Op zijn Dixie's dus

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                        Ik hoop dat dixie het mij niet kwalijk neemt dat ik antwoord in zijn plaats maar megane blijft , wist hij mij te zeggen , die honda is voor zaterdags met zijn madam uit te rijden
                                        Naar de supermarkt in no time

Comment

... voor de OZ Hyper GT HLT velgen ...

maar allez nu, daar moeten toch volk racing RE30's onder komen ...

Comment

Working...
                                          X