Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic Type-R (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door #166

maar allez nu, daar moeten toch volk racing RE30's onder komen ...
    JDM shizzle

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten

maar allez nu, daar moeten toch volk racing RE30's onder komen ...
      Kweet ni , ik vind die OZ's wel knap ook....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
        Mijne Honda is besteld , heb met die van Miltek meegereden getuned door BR Performance naar 390pk en 550 nm koppel , spel ging echt wel goe vooruit....
        Proficiat met je aankoop en alvast veel leuke km's eens hij er is.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Kweet ni , ik vind die OZ's wel knap ook....
          Zijn die OZ's die ik ook ga bestellen binnen enkele weken voor mijn "gewone" Civic 1.5T
          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
          Audi S3 '02 sold => topic
          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

de Lotus is voor wa show te verkopen in de geburen :-)))))))))))))
            Fijn hoe ne mens van bijna 60 zich toch nog durft outen :------------))))))))
            we kennen mekaar he mateke
            Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
              de Lotus is voor wa show te verkopen in de geburen :-)))))))))))))
              Fijn hoe ne mens van bijna 60 zich toch nog durft outen :------------))))))))
              we kennen mekaar he mateke
              Gij out u soms een beetje teveel :-)

Comment

Gij out u soms een beetje teveel :-)

Comment

Ik ga waarschijnlijk voor een volledige transparante p1 coating en met zwarte coating voor dak en spiegels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium Bekijk Berichten
                    Ik ga waarschijnlijk voor een volledige transparante p1 coating en met zwarte coating voor dak en spiegels.
                    Wa bedoel je met zwarte coating ? Ik veronderstel da je zwarte wrapping bedoeld ?

Comment

Wa bedoel je met zwarte coating ? Ik veronderstel da je zwarte wrapping bedoeld ?
                      Een wrap is ne zwarte pastiek dat ze over u dak spannen een coating een soort van silicone of zwarte pek dat ze over u dak gieten tegen lekken lekken en krassen

Comment

P1 coatings worden gespoten, wanneer het opdroogt is het een verwijderbare folie. Kleur kan je kiezen. Ik zou het vooral doenom krassen en steenslag te vermijden op originele lak

Comment

Das eigenlijk plastidip veronderstel ik ?

Comment

Vergelijkbaar , al is plastidip niet altijd makkelijk verwijderbaar volgens sommigen.

Comment

Als het slecht (te dun) is aangebracht is het moeilijk te verwijderen hoor ik altijd.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Gisteren toevallig in een Type R meeting terecht gekomen.

Comment

Gewoon af!

Comment

Proficiat met de aankoop Dixie, benieuwd deze eens te zien en vooral te horen na al je aanpassingen!
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Als dienen bak uit kwam tesamen met die GTI clubsport die ik nu heb, dan had ik ook de honda genomen....

Comment

Op een voorwielaandrijver met zo'n mooie fusee voorwielophanging zou ik wel oppassen om de ET vanvoor veel te veranderen, je zou al het werk om de vooras te temmen kunnen, deels toch, verpesten...

Moest ik vandaag shoppen voor een hot hatch, dan was het wss deze (eenmaal een grote koffer op een break gewoon dan kan je niet terug jammer genoeg). Donkergrijs, 19" en spoiler eraf :p
                                        Last edited by Onehp; 29/05/2018, 08:52.
                                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                          Op een voorwielaandrijver met zo'n mooie fusee voorwielophanging zou ik wel oppassen om de ET vanvoor veel te veranderen, je zou al het werk om de vooras te temmen kunnen, deels toch, verpesten...

Moest ik vandaag shoppen voor een hot hatch, dan was het wss deze (eenmaal een grote koffer op een break gewoon dan kan je niet terug jammer genoeg). Donkergrijs, 19" en spoiler eraf :p
                                          Diene spoiler maak het juist af, onderscheid hij zich van de gewone modellen. Standaard vind ik de achterkant eigenlijk ni zo mooi.

Comment

Working...
                                          X