Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2018 Mercedes S-klasse facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het achterste ruitje

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Welke S-klasse modellen zijn vandaag in België beschikbaar? En welke komen er nog aan?

Comment

S350/4matic, S400/4matic, S450/4matic en de S560/4matic. Ik vermoed dat de S500/S63amg er binnenkort aankomen alsook een hybride versie.

En ook hier alweer nepuitlaten.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

enkel de amg's hebben nog uitlaattips. 1 lichtpuntje is dat je makkelijk achteraf een andere diffuser met tips kan steken maar dat kost ook al snel weer 800 euro en meer
            lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              S350/4matic, S400/4matic, S450/4matic en de S560/4matic. Ik vermoed dat de S500/S63amg er binnenkort aankomen alsook een hybride versie.

En ook hier alweer nepuitlaten.
              Thanks. Een idee wanneer de hybride versie op de markt komt. Deze werd onlangs toch reeds voorgesteld op de autobeurs?

Comment

In februari heb ik ergens gelezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Janneman9940 Bekijk Berichten

Thanks. Een idee wanneer de hybride versie op de markt komt. Deze werd onlangs toch reeds voorgesteld op de autobeurs?
                  De S560e zou vanaf april te bestellen zijn en levering ten vroegste in juni, dacht ik ergens gelezen te hebben.

Comment

Hmm nog even wachten dus. Indien er meer nieuws bekend is hoor ik het graag.
                    Keuze maken voor nieuwe auto niet evident,... C - E of S klasse?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Janneman9940 Bekijk Berichten
                      Hmm nog even wachten dus. Indien er meer nieuws bekend is hoor ik het graag.
                      Keuze maken voor nieuwe auto niet evident,... C - E of S klasse?
                      En wat zeggen ze bij de dealer over de beschikbaarheid van de hybride?
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67

De S560e zou vanaf april te bestellen zijn en levering ten vroegste in juni, dacht ik ergens gelezen te hebben.
                        Op een ander forum al gelezen dat er in België al in bestelling staan.
                        Dus een grote dealer zoeken en dat komt slim om te bestellen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

ik snap niet welke meerwaarde zo'n maybach heeft vs de S65

Comment

Extra beenruimte.

Comment

je kan toch ook gewoon de S65 long wheelbase nemen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

En wat zeggen ze bij de dealer over de beschikbaarheid van de hybride?
                                Verkoper sprak ook van levering tegen zomer 2018. Maar niets van bestellen ...
                                Er werd wel een E350 hybride voorgesteld, direct leverbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  je kan toch ook gewoon de S65 long wheelbase nemen?
                                  Prestige is bij sommige ook een punt om een auto te kopen

En dan bedoel ik de superrijken in de wereld.

Comment

MERCEDES S 560E EQ BOOST

Mercedes grijpt de lancering van zijn EQ-sublabel aan om zijn hele gamma te elektrificeren. Plug-in versies van bijna elk nieuw model zijn daar onderdeel van. Wij reden de nieuwe S-klasse met stekker.

Mercedes heeft onlangs zijn volledig elektrische auto gelanceerd: de EQC. Maar dat is geen excuus om verder vrolijk door te gaan met enkel dikke V8’en. Het merk wil in 2022 zijn volledige vloot een mate van elektrificatie hebben gegeven. Onder meer door plug-in hybrides uit te brengen onder het label EQ Boost. Ondanks de terugloop van dit soort stekkerauto’s zal het aantal dikke premium-auto’s met stekker én verbrandingsmotor alleen maar toenemen. Naast het maken van pure EV’s is dit de snelste manier om de CO2-gemiddelden omlaag te brengen. Een must met de steeds strenger wordende EU-regelgeving. Wij konden kort op pad met de nieuwe S560e. Niet te verwarren met de nieuwe S560: die heeft de 4.0 V8 uit de AMG GT aan boord.

De S560e heeft dezelfde 3.0 V6-biturbo die ook voorin de S450 Coupé ligt. In de S560e krijgt de V6 versterking van een 122 pk-elektromotor. Dat is 14 pk meer dan de elektromotor in de vorige S-plug-in. De accucapaciteit is gestegen van 8,7 naar 13,5 kWh en het totaalvermogen van 442 naar 476 pk. Het belangrijkste nieuws is dat de elektrische range is toegenomen van (op papier) 33 km naar 50 km als je enkel op stroom rijdt. Haal daar voor de praktijk ongeveer 30 procent af. Nog altijd is het beter om de auto zelf te laten bepalen wanneer hij zijn stroom inzet. Als je in je navigatie je bestemming invoert, houdt de auto rekening met de route, het verkeer en de vorm van de weg om zo efficiënt moge- lijk met de accu-inhoud om te gaan.

STIL

De overgang van benzine- naar elektrische aandrijving gaat merkbaar soepeler dan in eerdere hybrides van het merk en de auto is zo stil dat je met de motor aan nauwelijks méér hoort dan wanneer je enkel op elektriciteit rijdt. Dat laatste kan tot 130 km/h, zodat je ook korte ritten over de snelweg kunt maken. Door het extra gewicht merk je in bochten wel dat het allemaal net iets minder soepel gaat dan in de gewone S. De auto is vooral ideaal voor topmanagers die voorheen een S560 of S500 hadden, maar nu van de RvC in een auto met een A-ofB- label moeten rijden, of met een CO2-uitstoot die niet hoger mag zijn dan pakweg 80 g/km. Een plug-in lost al deze problemen voor je op. Voor het middenkader is er eveneens hoop: nieuwe plug-in versies van de C- en de E-klasse hebben allemaal de nieuwe 13,5 kWh-accu gekregen, zodat je ook in deze modellen op stroom nu verder komt dan de andere kant van het dorp. Van de E- en de C-klasse komen bovendien ook diesel-plug-ins en dat is voor Mercedes een primeur. De S-klasse komt eind dit jaar al, de E-klasse volgt begin 2019, de C-klasse komt halverwege volgend jaar.

Comment

AFSCHEID NEMEN BESTAAT

MERCEDES-AMG S 65 FINAL EDITION IN BEELD

Meer nieuws van Mercedes-Benz in de vroege morgen. De wereld maakt in Genève kennis met deze eerder al aangekondigde S 65 Final Edition, een variant waarmee Mercedes-Benz de S 65 uitzwaait.

Mercedes-AMG presenteert de S 65 Final Edition, een tot 130 stuks gelimiteerde serie van de Mercedes-AMG S 65.

De S 65 Final Edition is alleen leverbaar in een glanzende 'obsidiaanzwarte' kleur. De gespierde topsedan - de V12 is immers 630 pk en 1.000 Nm sterk - staat op matbrons 20-inch groot lichtmetaal én de auto krijgt een AMG-badge op zijn C-stijl. De uitlaateindstukken zijn in glanzend zwart uitgevoerd.

Ook in het interieur voegt Mercedes-AMG de nodige aanpassingen door. Nappaleer met koperkleurige afwerking? Aanwezig. Meer koperkleurige contrasten zijn te vinden op de vloermatten. Natuurlijk plakt Mercedes-AMG een badge die naar de Final Edition verwijst. Ook met de standaarduitrusting zit het wel goed. Wat te denken van Magic Sky Control, het 'first class' compartiment voor de achterpassagiers (met twee losse zitplaatsen)? Een prijskaartje voor al dit moois is nog niet vrijgegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        Prachtige wagen de S
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Mercedes-AMG S65 Final Edition Proves That Black And Bronze Looks Good

Comment

Working...
                                          X