Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Karoq (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

NOG MEER OFF-ROAD-LOOK

SKODA PRESENTEERT KAROQ SCOUT

Opgehoogde, ruigere versies van stationwagens kennen we al enige decennia, maar nu gaat diezelfde trend ook met SUV's aan de haal. Omdat het altijd stoerder kan presenteert Skoda nu de Karoq Scout.

Je zou zeggen dat SUV's met hun standaard grote bodemspeling, dito wielkasten en hoge koets immuun zijn voor de ophoog- en opruigtrend waar in de loop der jaren zoveel stationwagens en hatchbacks door zijn gegrepen, maar Skoda denkt daar anders over. Eerder moest de grotere Kodiaq er al aangeloven, nu is de Karoq aan de beurt. De C-segment SUV krijgt zilverkleurige 'beschermplaten' (let op de aanhalingstekens), buitenspiegels in dezelfde kleur, speciale 18- of 19-inch wielen en de nodige Scout-badges. In het interieur valt vooral de deels bruine bekleding op.

Onderhuids verandert er niet veel, maar vierwielaandrijving is zowaar wel standaard op de Karoq Scout. De auto wordt leverbaar met de 1.5 TSI met 150 pk, die standaard is gekoppeld aan een DSG-automaat. Dieselen kan met de 2.0 TDI met evenveel vermogen of zelfs een 190 pk sterke variant van diezelfde krachtbron. De Karoq Scout is in Oktober voor het eerst te zien, op de autoshow van Parijs.

Comment

Working...
        X