Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je het kleur al zou weten, dan kan ik je de ongeveer juiste leveringsdatum zeggen.
Mijn eerste keuze was zwart, maar in de toonzaal vd dealer staat er een 2 in "radiant ebony" beetje donker bordeaux maar ook wel wat zwart, hangt af van de hoek waar in je het bekijkt, dit was ook wel knap.
Maar ik denk dus zwart.
hmmm, ik weet niet het zal één van deze twee kleuren worden.
Maar wat ik gisteren pas gezien heb, is dat zwart op de 2 geen metaal kleur is.
Geeft metaalkleur (algemeen dan) een beter bescherming voor het koetswerk dan een niet metaal?
Ik zou het op voorhand vragen. Eergisteren nog een Mazda 3 zien rijden waar 'MAZDA' weg was... => 2 gaten in de koffer.
Dus deze zijn er normaal gezien niet op geplakt.
Ik zou het op voorhand vragen. Eergisteren nog een Mazda 3 zien rijden waar 'MAZDA' weg was... => 2 gaten in de koffer.
Dus deze zijn er normaal gezien niet op geplakt.
Deze zijn er inderdaad op bevestigd met 2 pinnetjes. (+lijm)
Je kan het natuurlijk altijd beetje bijwerken, maar vraag het gewoon vooraf aan je dealer.
Mijn eerste keuze was zwart, maar in de toonzaal vd dealer staat er een 2 in "radiant ebony" beetje donker bordeaux maar ook wel wat zwart, hangt af van de hoek waar in je het bekijkt, dit was ook wel knap.
Maar ik denk dus zwart.
Al keuze gemaakt?
Al bij de dealer geweest?
Om even te antwoorden op je vraag ivm levertermijnen: Normaal staan er nu enkel benzine 3-deurs in de haven. De rest komt na januari toe.
Om even te antwoorden op je vraag ivm levertermijnen: Normaal staan er nu enkel benzine 3-deurs in de haven. De rest komt na januari toe.
Vandaag,.... en mijn handtekening gezet
Het is toch een zwarte geworden.
En idd volgens de dealer zal de levering in januari zijn, misschien half december.
Straks zal ik in "mijn auto" wel een topic maken.
* Sports Appearance Package updated with new headlamp, new dark grey alloy wheels and new factory-fitted muffler cutter
* Silver accents added throughout the ****pit for enhanced quality feel (depending on grade)
* Centre panel now in a high-quality glossy black (depending on grade)
* Door trim insert now in cloth (depending on grade)
* New black-out meters (depending on grade)
* Two new body colors: Passion Orange Mica and Aluminium Metallic Mica
* All figures used in this chapter are targets and may change slightly upon final homologation
Nieuwe diesel verkrijgbaar.
MZ-CD 1.6-litre common-rail turbo diesel engine that combines Zoom-Zoom driving fun, with high fuel efficiency and low emissions
* Turbo diesel engine produces 66 kW/90 PS of maximum power at 4,000 rpm and 205 Nm of maximum torque at just 2,000 rpm
* Mazda2 MZ-CD 1.6-litre combined with small-car dimensions, low weight and rigid chassis systems deliver a spirited driving experience
* Low fuel consumption of just 4.2 litres per 100 km and CO2 of 112 g/km
Comment