Vermits het originele topic in de soep gedraaid is hierbij een nieuw
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse - W213 (2016)
Collapse
X
-
Eindelijk weet ik welke velgen onder m'n droom E-klasse kunnen Zijn de velgen van de donkerblauwe ook in een maatje kleiner te krijgen? de kleur met die velgen maakt hem wel echt zéér knap!Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Ongelooflijk mooi en chic die blauwe hierboven.
Da's weer dat geperforeerd leder dat verscheen in de coupé. Die velgen zijn ook super.
Ik zou die koffer wel proper kunnen houden denk ik. Gewoon iets inleggen, toch?
Comment
-
Men hart is gebroken! Het heeft niet lang mogen duren.
Dit weekend hebben men ouders een accident gehad met onze E klasse van 4 maand oud...
Een bestelwagen op de derde rijstrook is beginnen glijden door het water en heeft men ouders aangetikt waardoor zij in de vangrail zijn gevlogen op de E19 richting Brussel.
Gelukkig hebben ze er niets aan over gehouden en zijn ze Ok (uiteraard is dat het belangrijkste en is de rest bijzaak) maar de wagen is vermoedelijk per total...
Men ouders konden er niets aan doen, de andere is gestopt en heeft amper schade, onze wagen: per total. Hij is uitgestapt en het enige dat hij kon vragen is of het niet gewoon onder elkaar geregeld kon worden.
Aangezien het een firmawagen is en dat ook gewoon een belachelijk voorstel was is de politie erbij gehaald (auto had ook al automatisch gebeld naar de hulpdiensten, chapeau voor dat systeem!) en was hij kwaad en is hij na het tekenen van de papieren gewoon vertrokken zonder boe of bah...
Maar dit is dus het gevolg:
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Gelukkig zijn je ouders ongedeerd.
Ik denk dat die bestelwagen chauffeur ook geschrokken is, en dat niet met opzet heeft gedaan. Dikke pech!
Nooit leuk als er dan zo gereageerd wordt...
Papa of mama kan terug een nieuwe samenstellen denk ik.
Het zou me ook verwonderen dat ze die nog herstellen. Hou ons op de hoogte.
Comment
-
Shit happens! Maar idd, alles zonder lichamelijke schade, toch wel het belangrijkste.
Komt goed, ze maken er terug een nieuwe van of jullie krijgen een nieuw exemplaarEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Echt spijtig van de wagen! Iedere keer ik hem zag was ik instant verliefd..
Doordat men pa niet zo geïnteresseerd is in wagens, het vooral gewoon goed moet rijden voor hem en hij weet dat ik wel heel wat interesse heb, had ik voor deze keer vrij spel gekregen en mocht ik hem volledig samenstellen.
Wat vink ik dan als eerste aan: AMG-Line natuurlijk. Hoort standaard op zo'n wagen en maakt hem af. Maw dit was mijn ultieme uitvoering in dat segment en binnen het budget logischerwijs.
Maar waar ik dus voor vrees is als hij een nieuwe moet bestellen dat hij AMG Line niet meer perse hoeft te hebben (dat interesseert hem ook niet echt jammer genoeg). Vooral voor het comfort. Telkens wagens gehad met 16-17 inch velgen. Ten opzichte van de 19 inch voel je dat natuurlijk wel.
Ik denk dat 18 inch voor hem, stel dat het een nieuwe moet worden, wel zal volstaan. Jammer natuurlijk! Einde van de wereld? Neen uiteraard. Maar daardoor vind ik het zo zonde van de wagen en breekt men hart bij het zien van de foto's..
Deze was gewoon voor mij persoonlijk AF!
Hier in betere tijden (het topic toch nog wat opfleuren met betere foto's!)
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
Comment