Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse - W213 (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Prachtig toch! Dit keer meer geluk ermee, congratz!
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
      De vervangen is besteld
      Jammer maar helaas, geen AMG pakket. Toch nog wel 18 inch velgen i.p.v. de standaard 17. Dus een mooi compromis tussen het visuele en comfort.

Mercedes E220d - 194pk - Selenietgrijs

Comfort Connectiviteitspakket
      Interieur - Exterieur Avantgarde
      18" velgen R31
      MULTIBEAM LED
      Burmester® surround sound system
      Pack Premium:
      • Dodehoekassistent
      • Touchpad
      • Navigatiepakket
      • Verwarmde zetels vooraan
      • MULTIBEAM LED
      • Parkeerpakket met 360° camera
      • Spiegelpakket
      • Connnectiviteitspakket
      Pack Technology:
      • Head-up-Display
      • Widescreen cockpit
      • COMAND Online
      • Comfort connnectiviteitspakket
      Hey Brebelco,

Spijtig om te lezen wat er is gebeurd met de wagen van je ouders... Ik zie dat jullie nu een Avantgarde hebben gekozen, dewelke ook zeer mooi is.

Ik heb echt een vraagje over het verschil van de standaard zetels in de AMG line en die van de Avantgarde.
      Is dat een groot verschil? En wat vonden jullie van die leder / dinimica microvezel combinatie? En hoe is dit in vergelijking met de Avantgarde?

Welke opties zou jij aanraden in de AMG line?

Alvast bedankt voor je antwoord en bedankt voor de foto's!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco
        De vervangen is besteld
        Jammer maar helaas, geen AMG pakket. Toch nog wel 18 inch velgen i.p.v. de standaard 17. Dus een mooi compromis tussen het visuele en comfort.

Mercedes E220d - 194pk - Selenietgrijs

Comfort Connectiviteitspakket
        Interieur - Exterieur Avantgarde
        18" velgen R31
        MULTIBEAM LED
        Burmester® surround sound system
        Pack Premium:
        • Dodehoekassistent
        • Touchpad
        • Navigatiepakket
        • Verwarmde zetels vooraan
        • MULTIBEAM LED
        • Parkeerpakket met 360° camera
        • Spiegelpakket
        • Connnectiviteitspakket
        Pack Technology:
        • Head-up-Display
        • Widescreen cockpit
        • COMAND Online
        • Comfort connnectiviteitspakket
        Zo'n optielijst en (in lease ) vrij dure motorisatie (geen 163pk) maar geen leder?
        Maakt het binnenin toch aangenamer.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Comment

Mercedes-Benz E400 All-Terrain 4x4 Squared

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

En ze gaan die blijkbaar ook nog bouwen. WTF???

Comment

De nieuwe E220 is onverwachts sneller toegekomen! Wij zeer blij!
            Qua opties etc moet je maar even 4-5 post terug scrollen.

Ik vind het nog steeds jammer dat er geen AMG pakket op staat. Grotendeels omdat de pa iets meer comfort wou. Nu na een klein toertje te rijden met deze versie merk je toch wel een vrij groot verschil in hardheid.

18 inch vs 19 inch en AMG ophanging vs comfortophanging (exacte naam ontgaat me even maar is 1,5cm hoger dan standaard dacht ik)
            Het verschil is opmerkelijk. Een pak comfortabeler. Was het voordien storend, wat mij betreft niet maar in vergelijking met deze begrijp ik het wel..

Voor de rest identiek dezelfde wagen buiten amg, de software is wel geüpdatet en het Comand Online reageert sneller. Vanaf nu kan je ook trouwens kiezen in wat voor soort materiaal de middenconsole dient te zijn. Dus niet meer van dat krasgevoelig piano lak maar nu is het een houten inleg. Pak mooier! Zodra ik kan trek ik er eens een foto van.

Conclusie, terug content en hopelijk met deze wat meer geluk!

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Very nice!
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Heeft verdikke lang geduurd eer Mercedes iets gedaan heeft aan die lelijke zwarte middenconsole.

Comment

Mooie auto! Vraag me af of je de Mercedes nog kan hebben met de ster op de motorkap?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                    Mooie auto! Vraag me af of je de Mercedes nog kan hebben met de ster op de motorkap?
                    Dat kan. MB maakt er echter weinig reclame voor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

95% van de klanten kiest voor de Avantgarde met de ster in de grill. Zelf zou ik altijd de exclusive verkiezen. Op een Mercedes berline hoort een ster op de motorkap. Jammer dat ge dat bij de E63 AMG niet kunt krijgen.

Bij de ster in de grill moet ik altijd terug denken aan vroeger toen dat ook te krijgen was dmv een motorkapswap. Vond dat toen niet mooi en nu nog steeds niet.

Comment

Ja, ik vind ook dat bij een Mercedes een ster op de motorkap hoort

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                          De exclusive-line heeft nog de ‘echte’ Mercedes-ster:
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160

De exclusive-line heeft nog de ‘echte’ Mercedes-ster:
                            Maar waar tot voor kort ster bovenop standaard was zit dit nu altijd in een betalende upgrade :-(

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Comment

Maar een Mercedes dient zo te zijn lol

Comment

In België is alleen de exclusive of avant-garde te krijgen. In Duitsland hebben ze ook een standaard versie en die heeft de ster gewoon op de motorkap.

Comment

NIEUW MODELJAAR VOOR MERCEDES-BENZ E-KLASSE

E 43 WORDT E 53 AMG

Mercedes-Benz heeft de E-klasse laten kennismaken met een nieuw modeljaar. Opvallend gegeven: de E 43 AMG verdwijnt.

Mercedes-Benz voert een reeks grote en kleine wijzigingen door op de E-klasse. Zo profiteert de E-klasse wat veiligheidssystemen betreft van aangescherpte techniek die afkomstig is van grote broer S-klasse. Active Distance Assist en Active Steering Assist houden nu beter rekening met bochten, kruispunten en rotondes.

Groter nieuws op motorenvlak. Mercedes-Benz heeft namelijk besloten om subtopper E 43 AMG van de prijslijst te halen. De 3,0-liter zescilinder daarin, die 401 pk en 520 Nm levert, wordt opgevolgd door een 435 pk en 520 Nm sterke zes-in-lijn die als krachtcentrale dient in de nieuwe E 53 4Matic+. Met EQ Boost levert die spierbundel nog eens 22 pk en 250 Nm extra. Zowel de Mercedes-AMG E53 4Matic+ sedan als stationwagon zijn in staat om in 4,5 seconden naar een snelheid van 100 km/h te sprinten. Met het AMG Driver's Package ligt de topsnelheid niet op 250 km/h, maar op 270 km/h. Schakelen geschiedt door middel van een AMG Speedshift TCT 9G-transmissie.

Daarnaast verdwijnt de 258 pk en 620 Nm sterke dieselende zescilinder, de E 350d, van de internationale leveringslijst. Het merk lijkt van mening te zijn dat de 245 pk en 500 Nm sterke E 300d, een tweeliter viercilinder, een prima alternatief is. Voor wie meer vermogen wenst, heeft Mercedes-Benz de nieuwe E 400d bedacht. Deze diesel, een 2,9-liter zescilinder, is met 340 pk en 700 Nm koppel een ware dieselbeul te noemen. In nog geen 5 tellen staat een snelheid van 100 km/h op de klok.

Verder stelt Mercedes-Benz een reeks nieuwe stuurwielen beschikbaar voor de nieuwe E. Opvallend gegeven: de cruisecontrol laat zich voortaan met knoppen op het stuurwiel in plaats van een stengel aan de stuurkolom bedienen. Goed nieuws voor wie graag meer dan één telefoon aan het infotainmentsysteem wil koppelen: het is nu mogelijk om twee toestellen met de E-klasse te synchroniseren.

Nieuw is verder het SportStyle Package, een pakket waarin Mercedes-Benz zaken als chromen sierstrips voor in de voor- en achterbumper en speciale lichtmetalen wielen heeft gezet. De middenconsole is voortaan af te werken met nieuwe houtsoorten en het Seat Comfort Package, dat onder andere viervoudig verstelbare lendensteunen naar de E-klasse brengt, is voortaan standaard op de Exclusive, Avantgarde en AMG-Line. Daarnaast krijg je, wanneer je Comand Online hebt aangevinkt, standaard een analoog klokje in je dashboard gemonteerd.

Comment

Comment

Comment

nice!
                                        lets have some more member berries

Comment

ge kunt bijna niet naast die dubbele grote digidash, maar die analoge tellers zijn zo mooi

Comment

Working...
                                          X