Neem me niet kwalijk, maar dat trek op geen hol bij MB. Misschien omdat we die niet zien in het straatbeeld maar zie feitelijk gewoon een E-break met opgelapte carrosserie-bogen. Niet echt MB-waardig volgens mij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse - W213 (2016)
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
ik hoor ze nog beweren bij benz dat ze zoiets nooit gingen uitbrengen omdat ze genoeg suvs in hun gamma hadden even daarna kwam dit model, overal van meepikken, modellendiarree (wie hier vond dat woord ooit uit, schitterend)
denk dat de meeste verkocht worden met zware korting omdat dealers ze nou eenmaal moeten binnenpakken, pure gok
Comment
-
Als je Duits goed genoeg is ... op Motor-Talk.de zijn ze er sinds de 4de februari over aan het discuteren.
En uit een van de antwoorden deze link: https://www.auto-motor-und-sport.de/...hnische-daten/
Blijkt meer kracht te hebben en is een door MB ontworpen krachtbron.
- Likes 1
Comment
Comment