Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai Kona (2017)
Collapse
X
-
Toch wel een miskleun dat overdreven kunststof gebruik imo. Was niet nodig en verneukt nu de hele auto Hopelijk opgelost bij de facelift
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
De veelbelovende Hyundai Kona Electric heeft nog geen prijskaartje, maar Hyundai licht wel vast een tipje van de sluier op.
De versie, met 64 kWh, moet zo'n 470 km ver komen op een acculading en sprint in 7,6 seconden van 0 naar 100 km/h.
De eenvoudigste elektrische Kona biedt 39,2 kWh (Ioniq: 28 kWh) en moet 300 km ver komen. De basis-Kona heeft niet alleen een kleinere accucapaciteit dan de topversie, maar beschikt ook over minder vermogen. Ter indicatie: het sprintje van 0 naar 100 neemt hier 9,3 tellen in beslag.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
die middentunnel... brrrr
precies dat van mijn Espace, maar dan in playmobil2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendie middentunnel... brrrr
precies dat van mijn Espace, maar dan in playmobil
Die gesloten grilles bij electrische auto's zijn uiteraard normaal maar qua uitzicht is dit nog een beetje gewoon worden. Niet dat het lelijk is, maar moet dat een beetje gewoon worden. En toch geven ze nog een uitsnijding op de plaats waar vroeger de grille stond, kwestie van ons de overgang gewoon te maken zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenIk vind de Kona Electric heel interessant, maar niet in zo'n dodelijke saaie kleur.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zo vallen die lelijke kunststof dingen aan de wielkasten minder op Het enige wat mij stoort aan deze voor de rest echt wel interessante auto.
Mijn stoort het niet echt.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
Comment