Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 6-serie GT (2018)
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenOmdat,de opsmuk onderdelen niet meer ok zijn is het merk niet meer goed?
En de tijd dan BMW's beter reden dan de concurrentie is helaas ook grotendeels voorbij..
Er is nu jammer genoeg niet één model meer van de line-up die me aanspreekt of leuker rijdt dan de concurrentie. Misschien de 2 serie coupe (evt als M2) als uitzondering wegens compact en RWD.Last edited by CaliforniaDream; 06/07/2017, 17:39.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenOmdat,de opsmuk onderdelen niet meer ok zijn is het merk niet meer goed?
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Dat heb ik nergens geschreven, Dirk. Ik heb zelf 3 BMW's in huis, ben duidelijk liefhebber van het merk. Aangezien ik geen "fanboy" ambities heb, wens ik toch de evolutie van het merk en zijn marketing nuchter te bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Uit interesse, welke merken/modellen spreken je nog aan?
Merken :
Volvo
Merc
Lexus
Jag
Tesla
Ook niet alle modellen/motorisaties natuurlijk.
Bij BMW :
2
5 berline
Ik zou ook de M3/4 kunnen bijzetten, maar ook daar is de styling van vooral de voorbumper te veel tuning imo. En de turbo-motoren... Tjah. Wel hoog vermogen, maar motorkarakter en sound zijn soso ivgm de vorige generaties.
Voor alle merken enkel interesse in benzinemotoren vanaf 3.0 of 2.0 hybride ondersteuning, al zou ik voor die laatste moeten testrijden voor ik zou overstappen.
Comment
-
Deze zou ik nog wel willen voor "den business". Daar waar de koffer van een 5GT wel aan de beperkte kant is zou het met deze wel moeten lukken denk ik.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Zoals hier afgebeeld, mogen ze hem komen brengen... Ik vind dat echt een mooie wagen geworden. 5Misschien enkel een ander kleurtje kiezen)
Enkel jammer dat de dubbele kofferopening weg viel tov de 5GT.
Edit... dienen 40D is misschien toch nog mooier zonder die donkere ruiten.. Moet nog eens nadenken lol..
Comment
-
Ik vind de 5GT absoluut spuuglelijk. Deze vond ik op het 1e zicht niet beter. Maar vorige week was ik bij Centrauto om mijn nieuwe wagen op te halen en daar stond een 6GT in het zwart met M Pack en ik moet eerlijk zeggen: in het echt een echte meevaller. Heb mij vergist, ziet er in het echt mooi uit. Ziet er vloeiender, gestroomlijnder uit dan de lelijke hoekige bak die de 5GT was. Neen, eerlijk is eerlijk. In het echt vond ik hem mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenIk vind de 5GT absoluut spuuglelijk. Deze vond ik op het 1e zicht niet beter. Maar vorige week was ik bij Centrauto om mijn nieuwe wagen op te halen en daar stond een 6GT in het zwart met M Pack en ik moet eerlijk zeggen: in het echt een echte meevaller. Heb mij vergist, ziet er in het echt mooi uit. Ziet er vloeiender, gestroomlijnder uit dan de lelijke hoekige bak die de 5GT was. Neen, eerlijk is eerlijk. In het echt vond ik hem mooi.
( de 3 GT vind ik persoonlijk ook echt een van de lelijkere wagens op de markt...)
Wel tof dat hij frameloze ramen heeft, zeer ruim is, en wel goed zal rijden, maar zou hem toch nooit kopen :p
Comment
Comment