Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 8 procent? J

Comment

• ja dat is niet weinig , maar ook niet veel

Comment

• Ligt precies toch wat in dezelfde lijn: bij mij was het 7% + mooie overnameprijs voor mijn 428i cabrio (daarna bij de 1-serie voor mijn vrouw wel wat meer korting gekregen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
          ja dat is niet weinig , maar ook niet veel
          Wat heb jij dan gekregen?

Comment

• veel meer als jij blijkbaar , maar dat heeft zijn redenen, vaste garage sinds 30 jaar , al wat auto's zelf gekocht , een 20 tal auto's van vrienden en familie daar gekocht , dan kan je wel meer krijgen natuurlijk

Comment

• even naar de configurator aant kijken, blijkbaar heeft de 2 liter diesel pootjes gekregen en s er een nieuwe diestel toegevoegd , de m40d , vergelijkbaar met de m40i en nog duurder ook. De co2 is gekend voor de m40i, iets boven de 200, valt nog mee, de schatting was voorheen rond de 230

Comment

• Ben benieuwd of die m40d nog goed gaat verkopen. Minder pk en duurder dan de m40i op een moment dat diesel erg onpopulair aan het worden is. Ben benieuwd om eens naast een m40d aan de lichten te staan alleszins :-). Zal een nipte worden.

Comment

• de m40 d is 0.1 sec trager blijkbaar, niks dus

Comment

• vraag me wel af waar die 2 liter diesel naartoe is

Comment

• Wel indrukwekkend koppel van de m40d: 680 Nm tegenover 500 Nm bij de m40i.

Comment

• ja idd zeer indrukwekkend, maar het koppel van de m40i is dat ook voor een benzine, heb er serieus van opgekeken al wat die auto kan , zelfs in inrijmodus

Comment

• Absoluut, meer dan voldoende koppel :-).

Over die 20d... Beetje raar want op de Duitse en Nederlandse site staat die nog wel. Daar is de 40d echter nog niet opgenomen. 20d is misschien wat overbodig tussen de 18d sdrive, 18d xdrive en de 25d?

Comment

• zou kunnen, had ook ergens gelezen in een kort artikel dat er probs mee zouden zijn met dei 2 liter

Comment

• die nieuwe co2 waarden vallen ook goed mee voor de m40i vind ik

Comment

• Zuinig beestje eh, de m40i :-). Wat is uw gemiddeld verbruik momenteel?

Comment

• wacht zal u eens iets doorsturen, dat is het resultaat van vlot rijden op autostrade en gewone weg, zonder ernaar te kijken. 6/10 autostrade en 4/10 gewone weg, ff wachten op mijn vrouw die juist toch wel iets anders tr doen heeft zekere, maar jij kent dat ook

Comment

• Comment

• Rit van Brugge naar Gent en terug, vanaf Aalter binnendoor

Comment

• mocht de foto pootjes krijgen https://ibb.co/hCcTYJ

Comment

• Mooi. Is ook mijn ervaring dat je het op langere ritten onder de 9l kunt krijgen.

Comment

Working...
                                          X