Neen, standaard is de display een soort hybride van deels analoog/deels digitaal. Als je de optie neem voor multifuntioneel display, dan wordt alles digitaal (zit enkel nog heel kleine plastic randje rond de tellers).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Er zijn maar liefst drie verschillende instrumentendisplays:
- Standaard (klein TFT scherm onderaan)
- Semi-digitaal horend bij Navi Pro (groter TFT scherm maar de cijfers van km- en toerenteller zijn nog fysiek)
- Volledig digitaal (maar geen mogelijkheid weergave van navigatiekaart zoals dat bvb. bij Volvo, VW of Audi wel kan)
Ook bij het semi-digitaal display verandert weergave en kleurenpallet naar gelang de rijmodus (in sportmodus zie je bvb. je huidige snelheid als een cijfer) maar wellicht is er minder in te stellen dan bij het volledig digitaal display.
Foto's van de drie displays zijn te vinden via deze link:
Last edited by boo-lee; 01/06/2018, 12:28.
Comment
-
Volgens mij is het steeds digitaal... alléén is het via de optie uitgebreider.
Op deze link kan je beide zien zoals ze ook in de X3 zullen zijn... https://g30.bimmerpost.com/forums/sh....php?t=1356730
Kenmerkend aan de "extended" versie is het analoge klokje in het midden (al zal je dat vermoedelijk ook wel kunnen uitzetten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk BerichtenVolgens mij is het steeds digitaal... alléén is het via de optie uitgebreider..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk BerichtenOef... gelukkig heb ik de Navi Pro dan.
Weet trouwens iemand of je mistlichten vooraan hebt als je niet de LED mistlichten als optie hebt ?
Comment
-
[QUOTE=Tarcis;n6375357]Oorspronkelijk geplaatst door Merel29 Bekijk Berichteniemand de multifunctionele instrumentendisplay genomen als optie voor een X3 2.0i ? snap ni goed wat dat inhoudt : instrumentenbord is sowiso digitaal dacht ik .
[/QUOTE
Ik denk niet dat het erbij zit, wij hebben dit erbij genomen als je dit neemt is alles digitaal, anders is het nog met wijzers. Ge kunt ook de display veranderen.
Maar als je bijvoorbeeld uw snelheid digitaal wil aflezen, kan dit enkel wanneer je in Sport Modus rijdt..
De dealer vertelde mij dat er met dat multifunctioneel scherm 3 mogelijkheden zijn.. die kleuren veranderen dan in blauw, rood en nog iets als ik het mij goed kan herinneren ...
Comment
-
Niet alleen BMW had problemen met die immisie zeik , nu Porche ook al , zie https://www.hln.be/auto/porsche-kamp...enen~ae8f84a7/
Comment
-
Niet makkelijk om beeldmateriaal te vinden van de X3 in basisuitvoering want autojournalisten krijgen meestal dikke versies mee.
Voor de geïnteresseerden toch wat beelden gevonden van versies voor "gewone stervelingen" (zonder xLine, luxury line of M pack, met Sensatec bekleding, business navigatie ...). Weliswaar in het Spaans maar dat mag de pret niet drukken.
La nueva generación del BMW X3 ya está disponible en Colombia. Encuentra en este video una completa descripción de uno de los SUV Premium preferidos. Precios...
Comment
-
Net een uitgebreide testrit gaan doen met de X3 20i. Ondanks dat de onze al hele tijd besteld is, vonden we het toch zeer nuttig om nog eens met de 20i uitvoering te gaan rijden om te zien of de motor ok is voor ons gebruik. Wel, kan enkel maar zeggen dat het niet heeft teleurgesteld. Uiteraard vond ik bij eerste indruk als notoire diesel-rijder dat ik nogal hoog in de toeren moest gaan om een deftig koppel te krijgen, maar mijn vrouw die benzine gewoon is vond de auto héél goed reageren en vlot optrekken. Toont al goed aan dat iedereen iets anders verwacht van een auto. Zijn dan stuk autostrade gaan doen, dan stuk op gewestwegen aan 90km/u en serieus stuk door stadsverkeer en heb geen enkel moment gevoel gehad dat de auto zwaar underpowered zou zijn. Geraakt overal lekker vlotjes, inhalen is geen enkel probleem, en quasi overal zaten we sneller dan verwacht boven de limiet want moet gezegd dat het gevoel van snelheid in die grote/logge auto heel snel weg is en je denkt dat je 'maar' 90km/u rijdt als je op teller plots 120km/u ziet staan. Vond de auto ook behoorlijk dynamisch rijden voor zo een 'lichte' motor. Enkel dat hoger in de toeren gaan zou ik voor mijn dagdagelijks verkeer misschien vervelend vinden, maar voor mijn vrouw was dit absoluut geen issue. Integendeel, ze vond meteen dat een zwaardere motor enkel maar zou resulteren in haar geval in hogere boetes En ja, verbruik is niet mis. Met een mix van ferm optrekken, zien hoe goed hij inhaalt, stuk gezapig autostrade en heel wat stadsverkeer waar we toch vooral hebben gelet op hernemingen enz, zaten we aan verbruik rond 10,5l/100km. Niet weinig, maar binnen verwachting.
De bestelling zal dus in ons geval zeker niet aangepast worden. De 20i vonden we allebei voor mijn vrouw haar gebruik méér dan voldoende, lekker stille en vlotte motor voor stadsgebruik en zeker niet té licht voor autostrade. Geen sportmachine, maar dat zoekt niet iedereen in een SUV ook. Hoop dat het andere mensen kan helpen... Een youtube filmpje probeer ik nog eens te posten, al zegt dat weinig.
Comment
-
Als jij al vreest voor een motor met 184 PK wat moet ik dan gaan doen met een 18d sDrive van 136 PK ?
Het probleem was dat hij nog niet beschikbaar was voor een test toen ik hem moest bestellen, echter een testrit met een X1 18d 136PK en Audi Q5 met 150 PK ging eigenlijk redelijk vlot al is het niet zoals m'n 320d 163 PK. Het echt sportieve rijden is er in België ook wel een beetje af, je staat haast constant in de file.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk BerichtenWat vond je van het veercomfort, niet te hard ? Weet je welke banden erop stonden: 18, 19, of 20 inch , met of zonder runflats ? Bedankt voor de info over' vermogen en verbruik, dat kan overigens nog wat dalen eens auto wat meer kilometers gereden heeft.
- Likes 1
Comment
Comment