Mijn 20i had vorige week code 165. Kan niet meer terug vinden wat dat betekent. In transit? Iemand een idee ? Zou rond 18 juli ( week 29) geleverd worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk BerichtenMijn 20i had vorige week code 165. Kan niet meer terug vinden wat dat betekent. In transit? Iemand een idee ? Zou rond 18 juli ( week 29) geleverd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk BerichtenBedankt voor de info.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk BerichtenHopelijk staat hij naast die van ons op de boot? ;-)
Comment
-
Vandaag even wezen kijken naar mijn X3 die gisteren bij de garage (in nederland) is afgeleverd. Nu nog een week wachten voordat deze rijklaar is. Ongeduldig!
Zie foto:
- Likes 1
Comment
-
[QUOTE=EDwinvo;n6378220]Vandaag even wezen kijken naar mijn X3 die gisteren bij de garage (in nederland) is afgeleverd. Nu nog een week wachten voordat deze rijklaar is. Ongeduldig!
Zie foto:
Schoon hé, is dat zwart? En wat heeft u gekozen van interrieur van kleur zetels? Die chrome komt wel mooi uit. wij kijken er hier ook enorm naar uit.
- Likes 1
Comment
-
[QUOTE=Tarcis;n6378230]Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk BerichtenVandaag even wezen kijken naar mijn X3 die gisteren bij de garage (in nederland) is afgeleverd. Nu nog een week wachten voordat deze rijklaar is. Ongeduldig!
Zie foto:
Schoon hé, is dat zwart? En wat heeft u gekozen van interrieur van kleur zetels? Die chrome komt wel mooi uit. wij kijken er hier ook enorm naar uit.
Comment
-
[QUOTE=EDwinvo;n6378292]Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten
Zwarte lederen stoelbekleding. Dat Chrome is heel mooi met de zwarte lakleur. Hoe lang moet u nog wachten?
Comment
-
[QUOTE=Tarcis;n6378316]Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk Berichten
Hij zou sinds 16 juni op de boot staan, grage zegt tss halverwege juli, eind juli daar geleverd te zijn. We duimen ervoor. Wij hebben ook donkerder kleur gekozen sophistograu , ik ben ook een beetje een chrome man. Jij alvast veel succes met de wagen en laat eens weten hoe dat rijdt die 2.0i zijn benieuwd ernaar. Wij sinds eerst weer overgestapt van diesel naar benzine
Ik zal mijn bevindingen geven over de 2.0i. Volgens velen hier een te zwakke motor. Ik heb met het oude model X3 met deze motor proef gereden, en dat was prima. Ik rij nu als tijdelijk een BMW 520i touring met ook 184pk en deze voldoet prima. Zeker hier in Nederland waar het eigenlijk overal druk is op de snelwegen. Hiervoor reed ik een Volvo V60 met 50 PK meer. Ik mis deze PK's niet.
Comment
-
[QUOTE=EDwinvo;n6378330]Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten
Ook een mooi kleur sophistograu. Zo stond de Demo auto bij mijn garage. alleen met lichte bekleding. mooie combi, maar bekleding was al vuil. Daarom heb ik voor zwarte bekleding gekozen.
Ik zal mijn bevindingen geven over de 2.0i. Volgens velen hier een te zwakke motor. Ik heb met het oude model X3 met deze motor proef gereden, en dat was prima. Ik rij nu als tijdelijk een BMW 520i touring met ook 184pk en deze voldoet prima. Zeker hier in Nederland waar het eigenlijk overal druk is op de snelwegen. Hiervoor reed ik een Volvo V60 met 50 PK meer. Ik mis deze PK's niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk BerichtenWeet er iemand wat de wijzigingen zijn van modeljaar 2018 naar 2019?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk BerichtenEn GVW, heb je je auto al opgehaald ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten
: heb jij al meer nieuws over uw wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten
Nee, nog 3 weekjes rustig afwachten.
Comment
Comment