Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn 20i had vorige week code 165. Kan niet meer terug vinden wat dat betekent. In transit? Iemand een idee ? Zou rond 18 juli ( week 29) geleverd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten
      Mijn 20i had vorige week code 165. Kan niet meer terug vinden wat dat betekent. In transit? Iemand een idee ? Zou rond 18 juli ( week 29) geleverd worden.
      Code 165 is dat hij in de fabriek klaar staat voor in te schepenen, erna komt code 168 dit wil zeggen dat je weet wanneer hij in de garage gaat staan. Geef zeker seintje als je iets meer weet. Wij komen normaal een week erachter

Comment

• Bedankt voor de info.

Comment

• Net gebeld naar de garage onze wagen staat sinds maandag op de boot. Komen dichterbij de levering, Yes

Comment

Bedankt voor de info.
            Jou auto zal ook wel al op de boot staan, onze staat sinds maandag in code 165, garage zei ons dat dit wil zeggen dat hij op de boot staat.( hoop ik toch ;-) )

Comment

• Hopelijk staat hij naast die van ons op de boot? ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk Berichten
                Hopelijk staat hij naast die van ons op de boot? ;-)
                Zou toch moeten zijn, eens vragen aan uw garage?
                Last edited by ; 20/06/2018, 17:40.

Comment

• Vandaag even wezen kijken naar mijn X3 die gisteren bij de garage (in nederland) is afgeleverd. Nu nog een week wachten voordat deze rijklaar is. Ongeduldig!

Zie foto:

Last edited by ; 21/06/2018, 17:20.

Comment

• [QUOTE=EDwinvo;n6378220]Vandaag even wezen kijken naar mijn X3 die gisteren bij de garage (in nederland) is afgeleverd. Nu nog een week wachten voordat deze rijklaar is. Ongeduldig!

Zie foto:

Schoon hé, is dat zwart? En wat heeft u gekozen van interrieur van kleur zetels? Die chrome komt wel mooi uit. wij kijken er hier ook enorm naar uit.
                    Last edited by ; 21/06/2018, 18:40.

Comment

• Met het VIN-nr kan ik op bimmer.work de produktiedatum te weten komen : 8-6-2018. Spijtig dat we het verdere verloop van het transport van de x3 niet zelf kunnen opvolgen. Levering zou half juli zijn volgens de dealer.

Comment

• [QUOTE=Tarcis;n6378230]
                        Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk Berichten
                        Vandaag even wezen kijken naar mijn X3 die gisteren bij de garage (in nederland) is afgeleverd. Nu nog een week wachten voordat deze rijklaar is. Ongeduldig!

Zie foto:

Schoon hé, is dat zwart? En wat heeft u gekozen van interrieur van kleur zetels? Die chrome komt wel mooi uit. wij kijken er hier ook enorm naar uit.
                        Zwarte lederen stoelbekleding. Dat Chrome is heel mooi met de zwarte lakleur. Hoe lang moet u nog wachten?

Comment

• [QUOTE=EDwinvo;n6378292]
                          Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

Zwarte lederen stoelbekleding. Dat Chrome is heel mooi met de zwarte lakleur. Hoe lang moet u nog wachten?
                          Hij zou sinds 16 juni op de boot staan, grage zegt tss halverwege juli, eind juli daar geleverd te zijn. We duimen ervoor. Wij hebben ook donkerder kleur gekozen sophistograu , ik ben ook een beetje een chrome man. Jij alvast veel succes met de wagen en laat eens weten hoe dat rijdt die 2.0i zijn benieuwd ernaar. Wij sinds eerst weer overgestapt van diesel naar benzine
                          Last edited by ; 22/06/2018, 15:11.

Comment

• [QUOTE=Tarcis;n6378316]
                            Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk Berichten

Hij zou sinds 16 juni op de boot staan, grage zegt tss halverwege juli, eind juli daar geleverd te zijn. We duimen ervoor. Wij hebben ook donkerder kleur gekozen sophistograu , ik ben ook een beetje een chrome man. Jij alvast veel succes met de wagen en laat eens weten hoe dat rijdt die 2.0i zijn benieuwd ernaar. Wij sinds eerst weer overgestapt van diesel naar benzine
                            Ook een mooi kleur sophistograu. Zo stond de Demo auto bij mijn garage. alleen met lichte bekleding. mooie combi, maar bekleding was al vuil. Daarom heb ik voor zwarte bekleding gekozen.
                            Ik zal mijn bevindingen geven over de 2.0i. Volgens velen hier een te zwakke motor. Ik heb met het oude model X3 met deze motor proef gereden, en dat was prima. Ik rij nu als tijdelijk een BMW 520i touring met ook 184pk en deze voldoet prima. Zeker hier in Nederland waar het eigenlijk overal druk is op de snelwegen. Hiervoor reed ik een Volvo V60 met 50 PK meer. Ik mis deze PK's niet.

Comment

• [QUOTE=EDwinvo;n6378330]
                              Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

Ook een mooi kleur sophistograu. Zo stond de Demo auto bij mijn garage. alleen met lichte bekleding. mooie combi, maar bekleding was al vuil. Daarom heb ik voor zwarte bekleding gekozen.
                              Ik zal mijn bevindingen geven over de 2.0i. Volgens velen hier een te zwakke motor. Ik heb met het oude model X3 met deze motor proef gereden, en dat was prima. Ik rij nu als tijdelijk een BMW 520i touring met ook 184pk en deze voldoet prima. Zeker hier in Nederland waar het eigenlijk overal druk is op de snelwegen. Hiervoor reed ik een Volvo V60 met 50 PK meer. Ik mis deze PK's niet.
                              Hier ook licht interieur genomen, wij hebben dit al iedere keer genomen, wij gebruiken de wagen wel niet dagelijks en wordt dan niet zo snel vuil. Wij vinden de zwaarte van de motor ook niet zo belangrijk, wel de veiligheid van de wagen, wij rijden ook een touring 5 momenteel als vervangwagen maar dan wel een diesel.
                              Last edited by ; 22/06/2018, 19:54.

Comment

• Weet er iemand wat de wijzigingen zijn van modeljaar 2018 naar 2019?

Comment

• En GVW, heb je je auto al opgehaald ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
                                    Weet er iemand wat de wijzigingen zijn van modeljaar 2018 naar 2019?
                                    Zal geen verschil zijn zeker, behalve de prijs misschien.

Comment

En GVW, heb je je auto al opgehaald ?
                                      : heb jij al meer nieuws over uw wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

: heb jij al meer nieuws over uw wagen?
                                        Nee, nog 3 weekjes rustig afwachten.

Comment

Nee, nog 3 weekjes rustig afwachten.
                                          Geen nieuws dat hij op de boot staat van de garage?

Comment

Working...
                                          X