Oorspronkelijk geplaatst door Karre
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk BerichtenWij ook nieuws gekregen vandaag van de garage dat de boot waar onze wagen opstaat aankomt in Zeebrugge op 13 juli ongeveer. Zou dus dan ongeveer de week erop in garage aankomen, was voorzien levering eind juli.Boot vaart blijkbaar eerst naar brensen en dan door naar Zeebrugge
Comment
-
pas een autovakantie van 1 week achter de rug in de Franse Alpen. De auto heeft het prachtig gedaan zowel op de betalende autostrade , in de files op de route nationale bij terugkeer , trouwens luxemburg en tot Brussel was het ook een heksenketel , alsook in de Alpen zelf. Verbruik tussen de 8 en 9 liter , rijden in de bergen : nog nooit meegemaakt , die auto plakt aan het wegdek, zelfs zodanig dat ik de Fransen die gewoon zijn er te rijden moeiteloos kon bijhouden als ik wou. kortom een droom van een auto. Enige minpunt was die ene Fransman die zijn jaloersheid echt niet kon wegsteken en even den ezel moest uithangen met zijn Franse prutsbak . maar kortom de m40 heeft het uitstekend gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten
Hoop dat die van mij ook op die boot staat. Geen info meer ontvangen van dealer tenzij levering eind juli. Waar ligt 'brensen' overigens of bedoel je Bremershaven in Duitsland ? Dacht dat ze vandaar per vrachtwagen naar Belgie komen. Of vaart de boot effectief door naar Zeebrugge ? Ongeduld begint te groeien na 7 en een halve maand wachten.
Comment
-
Heb het sportmodel besteld in carbonzwart. Lang getwijfeld over de kleur tussen glaciersilber zilver en zwart maar uiteindelijk toch gekozen voor zwart nadat ik die onder de lichten van de toonzaal had zien staan. Maar onlangs nog een exemplaar in sophisto grau met shadowline ( zwarte afwerking rond de ramen) zien staan en die vond ik ook prachtig. Heb voor het chroom rond de ramen gekozen, zal ook wel meevallen, denk ik. Wel een beetje spijt dat ik niet voor het volledig digitale display heb gekozen maar zat nu eigenlijk al boven mijn budget.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk BerichtenWelke kleur hebben jullie gekozen? Luxury line was het niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk BerichtenHeb het sportmodel besteld in carbonzwart.
Comment
-
Terugroep actie BMW X3!
Vandaag (nederland) gebeld voor een terugroep actie voor de X3. Er kan vocht in de remleidingen zitten. Dit moet worden gereinigd. Voor diegene die de auto ook al hebben in België, hebben jullie hier ook bericht over gekregen?
Dit weekend voor het eerst een lang stuk met de auto gereden. Auto rijdt heerlijk en als je niet oppast rij je snel te hard, ook met 4 volwassen en bagage. Ik begrijp nog steeds niet dat er mensen zijn die vinden dat de 2.0i een te kleine motor is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wilhelm de grote Bekijk BerichtenNet de melding gekregen dat de levering van onze X3, die voorzien was in week 25 (vorige week) met vier weken is uitgesteld. Wordt in Zeebrugge verwacht rond 9/10 juli (week 28 ) ipv levering deze week. Dan nog minimum een week wachten tgv transport en nazicht in de garage. Krijgen geen uitleg over de reden van vertraging. Is volgens het chassisnummer in productie gegaan in week 19. Heeft ofwel de boot gemist of de boot zat al vol. Vrees dat hij in de usa drie of vier weken op de laadkaai heeft gestaan. Geraak licht gefrustreerd. X3 x drive 2.0i met heel pakket opties besteld 12 december 2017.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk BerichtenEinde is in zicht. Staat bij de transporteur te wachten. Zou geleverd worden eerste week van aug maar de garage ging mail sturen om hem prioritair te laten leveren.
Comment
-
Dinsdag ll. naar garage geweest voor mankement aan airco. Het zou een dichting zijn dat slecht is zodoende de koelvloeistof traag wegloopt.
Tot gisteren donderdag een vervangauto gehad maar de nieuwe dichting kwam niet binnen.
Ze willen niks anders proberen want deze koelvloeistof is zeer duur !
Terug mijn auto gaan halen en voor volgende week een nieuwe afspraak gepland om het onderdeel te plaatsen en dit onder voorbehoud want
het is niet zeker of het stuk dan binnen zal zijn.
Waarschijnlijk zijn er specifieke onderdelen nog niet in Europa voorradig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk BerichtenEinde is in zicht. Staat bij de transporteur te wachten. Zou geleverd worden eerste week van aug maar de garage ging mail sturen om hem prioritair te laten leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk BerichtenOnze zou vandaag normaal gezien in Zeebrugge aankomen, garage ook gevraagd voor prioriteit te geven aan de wagen, vraag is natuurlijk of daar rekening zal mee worden gehouden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten
Mijn 20i stond dan blijkbaar toch op dezelfde boot. Nu eindelijk echt aftellen, waarschijnlijk voor nog wel enkele mensen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk BerichtenBen zelf langs geweest bij dealer, moest toch in de buurt zijn en daar idd het nieuws gekregen dat hij klaar staat voor transport en mogelijk volgende week bij garage afgeleverd wordt, ze konden nog geen exacte datum geven maar zou toch niet lang meer duren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten
Bedankt, wij net bericht gestuurd naar dealer mogelijk morgen antwoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GVW Bekijk Berichten
Is precies een geluid van een klein elektrisch motortje dat draait. Is nie elke keer en duurt een paar sec. Kan het nog niet goed thuisbrengen. Mijn vraag was ook of het volume van de airco zich zelf aanpast aan de hoeveelheid koeling die je vraagt. In mijn vorige auto was het zo dat als je de temp vrij laag zette of het gewoon vrij warm was dat dan het luchtdebiet vrij hoog was tot er genoeg gekoeld was.
ik deel je mening over de ‘automatische’ airco: kan toch niet de bedoeling zijn dat we terug zelf het debiet gaan regelen want zo lijkt het inderdaad wel.
1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
Comment