Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die van mij zal vandaag of morgen geleverd worden. Met een beetje gelukt met de papieren maandag ophalen

Comment

• Nog een goeie drie weken... begint nu toch ook te kriebelen.

Comment

• Het lijkt wel Sinterklaas op dit BMW X3 forum, hij komt, hij komt.... ;-)

Comment

• De auto is woensdag terug in de garage geweest voor problemen met de airco.
          Daar hebben ze vorige week een dichting vernieuwd, maar nog ging de airco niet.
          Na een week wachten hebben ze dus de volledige compressor van de airco moeten vervangen.
          Nu werkt het uiteindelijk wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
            Die van mij zal vandaag of morgen geleverd worden. Met een beetje gelukt met de papieren maandag ophalen
            Bij ons verwachten ze de papieren maandag, ten laatste dinsdag

Comment

• Bij mij zullen ze ook pas maandag zijn dus kunnen we hem pas donderdag ophalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
                Bij mij zullen ze ook pas maandag zijn dus kunnen we hem pas donderdag ophalen.
                Hier ook donderdag of vrijdag ophalen. Hebben vandaag al eens gaan kijken en er mogen inzitten.Hadden er 4 afgeleverd daar.

Comment

• Bij welke garage ben je geweest om te gaan kijken? En stond er toevallig ook een carbonzwarte met wit binnen interieur?
                  Last edited by ; 21/07/2018, 15:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk Berichten
                    Bij welke garage ben je geweest om te gaan kijken? En stond er toevallig ook een carbonswarte met wit bonnen interieur?
                    Is bij Dejongheere dat de onze staat in Roeselare, de' onze is sophistograu
                    Last edited by ; 21/07/2018, 10:27.

Comment

• OK, dat is ook een hele mooie kleur. Onze wagen mogen we nu Woensdag aanstaande komen ophalen.
                      Last edited by ; 21/07/2018, 11:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk Berichten
                        OK, dat is ook een hele mooie kleur. Onze wagen mogen we nu Woensdag aanstaande komen ophalen.
                        Super hé, hebben er zolang moeten naar uitkijken, wij mogen er vanaf dinsdag normaal omgaan volgens dat de papieren zouden aankomen; jammer genoeg kunnen we er maar donderdag of vrijdag omgaan.

Comment

• Weet er iemand hoe je de hoedenplank vd x3 kan verwijderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ccois Bekijk Berichten
                            Weet er iemand hoe je de hoedenplank vd x3 kan verwijderen
                            Links moet je een knop indrukken. Maar kijk eens in je instructieboekje......

Comment

• Daar is geen hoedenplank... Dat is een scherm dat je gewoon kan opheffen en dan inrolt. Of je bedoelt het volledig verwijderen daarvan?
                              Last edited by Special K; 24/07/2018, 11:38. Reden: typo

Comment

• ik heb het gevonden bedankt jongens. in het instruktieboekje vond ik niet direkt iets onder 'hoedenplank'.

Comment

• Meer mensen waar uit panoramadak van de X3 "kraakt" tijdens het autorijden?

Comment

• het mijne niet , i heb bewust geen p dak genomen wegens teveel gezever ermee in de vorige x3

Comment

• Het einde is inzicht

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• ziet er goed uit

Comment

Working...
                                          X