Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iezirider Bekijk Berichten
    Thx voor advies, ben alleen een beetje bang dat mijn 20i een beetje harder zal moeten werken om dat gewicht voort te bewegen en dat verbruik ook wat hoger zal zijn.
    Heeft iemand trouwens ervaring met bmw connected op iPhone? De moeite om te installeren ?
    Hier rijden wij nu een weekje met de x3 2.0i. Voorlopig fantastisch gevoel, rijdt vlot mee in het verkeer. Momenteel zitten we aan een verbruik van rond de 10l, hopen dat dit nog beetje verminderd. Wij hebben die conect drive geïnstalleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk Berichten
      Wij toeren inmiddels ruim een weekje rond met onze X3 2.0i en het rijdt als een trein zoals ze zeggen ;-)
      Wees gerust die 184PK zijn ruim voldoende voor deze wagen en als hij stationair draait is de motor zo stil dat ik al een paar maal de start/stop heb ingedrukt omdat ik dacht dat de motor niet draaide! Wij hebben wel de akoestische ruiten als extra optie genomen wat ten goede komt aan de rijervaring.
      misschien een minpuntje, mijn vrouw wil de X3 niet meer afgeven ;-)
      @witsenburg Peter, wat is uw verbruik momenteel?

Comment

• Ongeveer 8,5 liter per 100 Kilometer wat dus goed meevalt voor zijn hoogte en gewicht. Zeer tevreden over.

Comment

• heb ik ook al gehad, die motor draait zo stil als hij niet op sport staat dat ik 2 keer bijna weg was terwijl de motor nog drazide. Geluk dat de auto van zijn oren maakte toen ik hem met draaiende motor wou afsluiten

Comment

Iemand nog rijervaringen te delen over zijn x3 of ligt iedereen aan het zwembad? Mijn x3is ook eindelijk gearriveerd bij de dealer. Echt aftellen nu, mag hem volgende week ophalen. Lapino, nog nieuws over jouw 20i ?
            nog geen nieuws, morgenvroeg weekje Ibiza dus zal voor daarna zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk Berichten
              Ongeveer 8,5 liter per 100 Kilometer wat dus goed meevalt voor zijn hoogte en gewicht. Zeer tevreden over.
              Wij zitten aan een 10l per 100 km. Rijden wel iets meer kortere stukken. Denken dat dit waarschijnlijk nog zal zakken.

Comment

• Mijn X3 2.0i rijdt nu bijna 1 op11. Auto rijdt heerlijk en begrijp degene die zeggen dat de motor te weinig pk's heeft snap ik echt niet. De auto is heerlijk "stil". Was ook een gekke gewaarwording toen de auto begon toeteren terwijl ik de auto wilde afsluiten terwijl de motor nog liep. De app zeker downloaden, is zeer handig. Vanuit huis bijvoorbeeld je route instellen voor de navigatie,

En enkel ochtend kijk ik jaloers naar mijn vrouw die de X3 meeneemt naar haar werk. Moet ik maar niet van uit huis uit werken........

Comment

• ik ken dat , ben nu ook gedegradeerd tot het rijden met een Suzuki Swift sport , heb ook mijn x3 kunnen inleveren aan ons madam. Niet dat onze swift niet goed rijdt met zijn 140 pk , maar toch....

Comment

• Nog een dikke week en ik ga kunnen vertellen wat een X3 met 136 PK doet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk Berichten
                      Mijn X3 2.0i rijdt nu bijna 1 op11. Auto rijdt heerlijk en begrijp degene die zeggen dat de motor te weinig pk's heeft snap ik echt niet. De auto is heerlijk "stil". Was ook een gekke gewaarwording toen de auto begon toeteren terwijl ik de auto wilde afsluiten terwijl de motor nog liep. De app zeker downloaden, is zeer handig. Vanuit huis bijvoorbeeld je route instellen voor de navigatie,

En enkel ochtend kijk ik jaloers naar mijn vrouw die de X3 meeneemt naar haar werk. Moet ik maar niet van uit huis uit werken........
                      : je route voor de navigatie maak je die op je smartphone en stuur je die door? Of doe je het via de computer. Hier via de computer versturen het door naar de wagen, zegt dat hij het heeft doorgestuurd maar we vinden niets terug op de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

: je route voor de navigatie maak je die op je smartphone en stuur je die door? Of doe je het via de computer. Hier via de computer versturen het door naar de wagen, zegt dat hij het heeft doorgestuurd maar we vinden niets terug op de wagen.
                        @Tracis Ik de dit via de connected app van BMW. Je gaat naar bestemming, voert je adres in waar je naar toe wilt. Dan naar auto sturen en vervolgens in de auto naar connected drive. Dan tik je op BMW berichten. Dan tik je op het bericht mijn info waar de bestemming bij staat en dan begint de navigatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                          ik ken dat , ben nu ook gedegradeerd tot het rijden met een Suzuki Swift sport , heb ook mijn x3 kunnen inleveren aan ons madam. Niet dat onze swift niet goed rijdt met zijn 140 pk , maar toch....
                          @darsky Ik mag nog hetzelfde merk rijden, een BMW 1. Niet mis mee, maar wel een groot verschil met de X3. Luxe probleem....dat weet ik ook wel.

Comment

@Tracis Ik de dit via de connected app van BMW. Je gaat naar bestemming, voert je adres in waar je naar toe wilt. Dan naar auto sturen en vervolgens in de auto naar connected drive. Dan tik je op BMW berichten. Dan tik je op het bericht mijn info waar de bestemming bij staat en dan begint de navigatie.
                            Ik maak bv zelf mijn route die ik wens via de site van bmw, vroeger plaatsen we dat op de stick en dan in de wagen, maar normaal moet dat via bmw connect drive ook lukken, dat gaat dus niet van mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tarcis Bekijk Berichten

Ik maak bv zelf mijn route die ik wens via de site van bmw, vroeger plaatsen we dat op de stick en dan in de wagen, maar normaal moet dat via bmw connect drive ook lukken, dat gaat dus niet van mij.
                              Ik zou even informeren bij je dealer.

Comment

Ik zou even informeren bij je dealer.
                                Hebben al gebeld naar bmw call center maar daar werden we niet echt geholpen, gisteren belde dame van waar de wagen hebben aangekocht om eens te vragen hoe we het stelden met de wagen. Ze zei dat we idd eens contact mochten opnemen met de verkoper. Zullen we dus maandag doen :-)

Comment

Thx voor advies, ben alleen een beetje bang dat mijn 20i een beetje harder zal moeten werken om dat gewicht voort te bewegen en dat verbruik ook wat hoger zal zijn.
                                  Heeft iemand trouwens ervaring met bmw connected op iPhone? De moeite om te installeren ?
                                  Zeker de moeite!
                                  Ik kan daarmee mijn auto lokaliseren, koelen, nakijken of alle portieren gesloten of geopend zijn, eventueel afsluiten of ontgrendelen, laten claxonneren, de lichten laten knipperen, gps vooraf instellen ,....

Als je je wagen uitleent, kan je ook altijd de locatie checken van op afstand..

Toch wel een handige app.

Comment

• & De app geeft ook aan hoeveel liter brandstof je nog hebt, en hoeveel kilometer je nog kan afleggen...

Ook je huidige kilometerstand wordt erin opgenomen!

Comment

• Beamer87 Bedankt voor de info, nog een dagje wachten op auto.

Comment

• Moet je een abonnement hebben/betalen om de app te kunnen gebruiken ?

Comment

• Is er ergens een testverslag te lezen van 18d versie ?

Comment

Working...
                                          X