Oorspronkelijk geplaatst door timvan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Al geruime tijd krijg ik op de bmw.be website geen pakketten en opties te zien van de BMW X3.... al verschillende browsers geprobeerd... maar er schijnt iets mis te zijn.
Hebben jullie dat ook? Of wil dit zeggen dat ze de pakketten en opties aan het updaten zijn nu?
Comment
-
-
Mooi... ook een sophistico grau lijkt me. Veel rijplezier maar dat zal er zeker en vast niet aan ontbreken !
Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk BerichtenAl geruime tijd krijg ik op de bmw.be website geen pakketten en opties te zien van de BMW X3.... al verschillende browsers geprobeerd... maar er schijnt iets mis te zijn.
Ik zie toch gewoon de pakketten (wel niet de details ervan) en opties ?
Comment
-
Bedankt! Zal er zelf niet veel mee rijden maar ben blij voor mijn vrouwke. Hunkert al zo lang naar eens een echt sjieke auto, bij deze. Enig minpuntje, hadden non-runflats besteld en is met runflats geleverd. Gezien beperkt aantal km weinig zin om daar moeilijk over te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenVind echter nog niet hoe navigatie op de tellers te krijgen. Iemand?
Is gewoon standaard, vanaf dat je een route actief hebt zie je in de rechter teller de details.Last edited by P@ul; 28/08/2018, 00:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenVind echter nog niet hoe navigatie op de tellers te krijgen. Iemand?
Test anders eens met hem uit te zetten, geloof dat dan de navigatie niet naar HUD maar naar de console gaat...
Comment
-
Mijn dealer zegt dat mijn wagen "in production" is... dat ze zelf niet meer details zien (geen VINnr etc...).
Als ik het allemaal wat op volg zou ik tegen 2de week van oktober mijn X3 kunnen gaan afhalen
Wel raar dat de dealer zelf weinig details ziet van het hele productie proces.
Comment
Comment