Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
    Als je je chassisnummer hebt kan je dat via de app doen
    In de Connected Drive app ? Ik zie daar niet meteen iets staan van manuals ?

Comment

• De driver s guide app

Comment

• Geduld wordt beloond zeggen ze toch, bij mij duurde het zelfs 12 dagen om de auto van Brugge tot in de garage te krijgen, dus valt nog mee bij u. We kijken uit naar foto's van nog een mooie x3 20i !

Comment

• Nog een fotootje van mijn nieuwe aanwinst

Is trouwens geen zwart maar Sophistico grau.
          Last edited by P@ul; 26/08/2018, 14:22.

Comment

• Al geruime tijd krijg ik op de bmw.be website geen pakketten en opties te zien van de BMW X3.... al verschillende browsers geprobeerd... maar er schijnt iets mis te zijn.
            Hebben jullie dat ook? Of wil dit zeggen dat ze de pakketten en opties aan het updaten zijn nu?

Comment

• [Imgur](https://i.imgur.com/ksZvArT.jpg)

Comment

• Mooi... ook een sophistico grau lijkt me. Veel rijplezier maar dat zal er zeker en vast niet aan ontbreken !

Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
                Al geruime tijd krijg ik op de bmw.be website geen pakketten en opties te zien van de BMW X3.... al verschillende browsers geprobeerd... maar er schijnt iets mis te zijn.

Ik zie toch gewoon de pakketten (wel niet de details ervan) en opties ?
                Last edited by P@ul; 27/08/2018, 20:29. Reden: Posts samenvoegen.

Comment

• Prachtige auto, ook heel mooi interieur, geniet ervan. Je zal al wel gemerkt hebben dat hij geweldig rijdt. Mijn verbruik ligt op het ogenblik op 9,3 maar voor het overige zeer tevreden . Succes ermee!

Comment

• Bedankt! Zal er zelf niet veel mee rijden maar ben blij voor mijn vrouwke. Hunkert al zo lang naar eens een echt sjieke auto, bij deze. Enig minpuntje, hadden non-runflats besteld en is met runflats geleverd. Gezien beperkt aantal km weinig zin om daar moeilijk over te doen.

Comment

• Heb zelf ook runflats, enige nadeel daarvan is dat ze vrij duur zijn bij eventuele vervanging over enkele jaren, het comfort lijdt er zeker niet onder, mevrouw mag zich gelukkig prijzen.

Comment

• Vind echter nog niet hoe navigatie op de tellers te krijgen. Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                          Vind echter nog niet hoe navigatie op de tellers te krijgen. Iemand?
                          Hoe bedoel je... zoals deze foto van mij ?

Is gewoon standaard, vanaf dat je een route actief hebt zie je in de rechter teller de details.
                          Last edited by P@ul; 28/08/2018, 00:29.

Comment

• Neen, bij de onze niet (maar wij hebben die volledig digitale tellers).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                              Vind echter nog niet hoe navigatie op de tellers te krijgen. Iemand?
                              Ik heb eens ergens gelezen dat het mss door de HUD komt. Heb je die aan staan?
                              Test anders eens met hem uit te zetten, geloof dat dan de navigatie niet naar HUD maar naar de console gaat...

Comment

• Mijn dealer zegt dat mijn wagen "in production" is... dat ze zelf niet meer details zien (geen VINnr etc...).
                                Als ik het allemaal wat op volg zou ik tegen 2de week van oktober mijn X3 kunnen gaan afhalen
                                Wel raar dat de dealer zelf weinig details ziet van het hele productie proces.

Comment

• Iemand ervaring met Rear traffic alert in het Driver assistant pack? Worden voertuigen herkend die uit beide richtingen komen? Vanaf welke afstand worden voertuigen herkend? Komt er een hhobaar signaal? Werkt niet bij mijn x3.

Comment

• vind het soms grappig die discussies over verbruik en dure banden. Het is simpel , als je het goedkoop <wil houden koop een micra of zoiets, als je met een x3 wil rijden weet je toch op voorhand d

Comment

• dat het wat gaat kosten

Comment

• trouwens zonder iemand te willen ontmoedigen , mijn verbruik zit op 9.5 , correctie dat van ons madam en die heeft een zware voet ( te zwaar vind ik) en dat zullen we ooit wel een bekopen , allé zij toch

Comment

• Iemand ook problems met piepende remmen, koud heel erg en warm minder maar toch nog een beetje.

Comment

Working...
                                          X