Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb net bij mijn vader de 2018-3 update geïnstalleerd (X1)

Comment

• venteke Sinds begin deze week de 2018-2 geïnstalleerd voor de X3 want versie 2018-3 is (nog) niet beschikbaar. Deze draait prima alleen heb je wel een USB stick nodig van meer dan 32 GB, 32,6 om precies te zijn ;-)

Comment

• én moet FAT32 geformateerd zijn. maar dat kan standaard niet in windows. handig bmw...
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Gisteren X3 terug binnen in de garage voor problemen met de airco.
          Auto is 7 maanden oud en de airco heeft nog nooit gewerkt...
          Na eerst een dichting en de compressor te hebben vervangen enkele maanden geleden, was er nog
          altijd een lek van de koelvloeistof dat traag wegliep.
          Na terug lang wachten op bepaalde stukken (niet in voorraad in Europa ?) gisteren de pomp en
          alle leidingen vervangen.
          Hopelijk blijft de airco nu werken want alles is vervangen geweest.
          Last edited by ; 11/09/2018, 12:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
            én moet FAT32 geformateerd zijn. maar dat kan standaard niet in windows. handig bmw...
            Nope, NTFS (tot mijn grote verbazing) kan ook want ik heb een kleine SSD drive ervoor gebruikt en dat werkte prima !

Ondertussen is 2018-3 ook beschikbaar voor de X3... gedownload en zonet geinstalleerd.
            Last edited by P@ul; 15/09/2018, 12:41.

Comment

• Iedere dag ontdek je nieuwe dingen... onlangs selecteerde ik Spotify in m'n auto en kreeg ik de melding dat er geen internet connectie was (ik vermoede dus dat je een data abonnement nodig had bij BMW).

Vandaag probeerde ik dit opnieuw en bizar het werkte wel... bleek dat hij Spotify deed via de BMW app op m'n smartphone ! Je kan dus Spotify gewoon bedienen via de auto en hij streamed dus netjes vanaf je smartphone inclusief album art en dergelijke

Comment

• De airco werkt terug niet meer in de X3, koelvloeistof terug traag weggelopen na 1 week.
                Garage verwittigd en de volgende stap is dashboard er volledig uit

Comment

• da gaat gelijk van kwaad naar erger, ik zou mijn geld terugvragen of een nieuwe x3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
                    Iedere dag ontdek je nieuwe dingen... onlangs selecteerde ik Spotify in m'n auto en kreeg ik de melding dat er geen internet connectie was (ik vermoede dus dat je een data abonnement nodig had bij BMW).

Vandaag probeerde ik dit opnieuw en bizar het werkte wel... bleek dat hij Spotify deed via de BMW app op m'n smartphone ! Je kan dus Spotify gewoon bedienen via de auto en hij streamed dus netjes vanaf je smartphone inclusief album art en dergelijke
                    Bij mij zit Deezer erin (ik gebruik eigenlijk ook Spotify) en dan gebruikt hij de data van de ingebouwde 4G kaart en niet van mijn GSM.
                    1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Bij achteruitrijden en dan remmen dan piepen de remmen. Nogal belachelijk zo... Ik zie ze zo kijken op de parking. Hij koopt een BMW en dan piepen de remmen.

Waardoor kan dit komen? Hoe te vermijden. Vooruit rijden en remmen, geen problem. Raar toch!!?

Comment

• niks raar aan gvw, soms heb je dat soms niet , ligt aan de combinatie schijven met remschoenen die beiden enorm hard zijn , soms gaat het na een tijd weg als je het hebt, soms komt het opeens voor ook al had je het niet. He belachelijke van de zaak is , hoe duurder de remcombinatie , hoe meer je het kan voorhebben, maw brol heeft het niet , maar het blijft idd irri

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                          niks raar aan gvw, soms heb je dat soms niet , ligt aan de combinatie schijven met remschoenen die beiden enorm hard zijn , soms gaat het na een tijd weg als je het hebt, soms komt het opeens voor ook al had je het niet. He belachelijke van de zaak is , hoe duurder de remcombinatie , hoe meer je het kan voorhebben, maw brol heeft het niet , maar het blijft idd irri
                          Kan weggaan door extra rempasta te laten smeren op de remmen.
                          Heb dit ook gehad en daarmee is het weggegaan.
                          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• zelfs Porsche heeft er last van maar heeft dus zelden te maken met malfunction

Brake squealing or squeaking is rarely a sign of trouble. Porsche engineers explain why there is a propensity for brake squeal. Though this is typical of hig...

Comment

• Dinsdag mijn X3 sDrive 18d gaan afhalen se... eindelijk!

Comment

• Misschien een onwaarschijnlijk domme vraag, maar is het aangeraden om Euro95 of Euro98 te tanken bij een 20i?

Comment

• denk gewoon 95 staat volgens mij aan de binnenkant van de tankklep.

Comment

• Staat dat niet binnenin je tankklep? Normaal is 95 meer dan ok voor een 20i. In een 40i zou ik 98 gieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                                      Misschien een onwaarschijnlijk domme vraag, maar is het aangeraden om Euro95 of Euro98 te tanken bij een 20i?
                                      Staat dat niet in het instructieboekje? Bij sommige auto's staat dat zelfs in de tankklep.Normaal mogen die allebei getankt worden. Vermits ik geen gratis tankkaart heb doe ik maar de goedkoopste
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik denk dat Lapino zijn 2.0i niks verbruikt anders had hij bij het tanken al gezien dat hij 95 mag tanken , staat met grote letters en cijfers op de binnenzijde van de tankklep. Trouwens de m40 heeft ook genoeg met 95, dus 98 is geld wegsmijten

Comment

• Ik tank altijd 95 met mijne m40i, ene keer 98 getankt en geen enkel verschil gemerkt...

Comment

Working...
                                          X