Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kan enkel vergelijken met mijn A45 en ik merk toch verschil. Misschien zit het gewoon in het koppeke, dat kan ook

Comment

• [QUOTE=lapino;n6391001]Misschien een onwaarschijnlijk domme vraag, maar is het aangeraden om Euro95 of Euro98 te tanken bij een 20i?[/QU
      Bij ons in de garage zeiden ze dat we 95 moeten tanken.

Comment

• Bij een 20i zie ik echt geen enkele reden om 98 te tanken... BMW zelf adviseert 95 trouwens (ook voor de M40i).

Comment

• Ik heb mijn X3 sDrive 18d gisteren afgehaald. Qua afwerking nog een trapje hoger dan mijn vorige wagen (418d GC) maar wel een totaal andere rijbeleving door het enorme verschil qua zitpositie.

Twee vraagjes:
          1) Kan je de elektrische spiegels automatisch laten inklappen als je de wagen sluit?
          2) Waarvoor dient het vierde knopje op de afstandsbediening (naast openen, sluiten en koffer openen/sluiten)?

Comment

• Mijn spiegels klappen automatisch dicht... het moet dus kunnen (maar herinner me niet dat ik hiervoor een setting heb aangepast).

Het vierkantje... is dat niet voor je lichten te laten branden of zo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
              Ik heb mijn X3 sDrive 18d gisteren afgehaald. Qua afwerking nog een trapje hoger dan mijn vorige wagen (418d GC) maar wel een totaal andere rijbeleving door het enorme verschil qua zitpositie.

Twee vraagjes:
              1) Kan je de elektrische spiegels automatisch laten inklappen als je de wagen sluit?
              2) Waarvoor dient het vierde knopje op de afstandsbediening (naast openen, sluiten en koffer openen/sluiten)?
              1) Ja in de opties bij de auto instellingen vind je ergens de optie om de spiegels automatisch in te laten klappen als je de wagen afsluit. Andere mogelijkheid is langer op het ronde knopje (BMW logo) duwen van de afstandsbediening.
              2) dit knopje zou voor de (begroetings)verlichting zijn, maar geeft bij mij ook niet veel effect...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
                2) dit knopje zou voor de (begroetings)verlichting zijn, maar geeft bij mij ook niet veel effect...
                Als ik er wat langer op druk gaat m'n begroetingsverlichting toch aan.

Comment

• @p@ul heeft jou motorkap onderaan zo'n isolatielaag hangen?

Comment

• Al iemand gekeken voor winterbanden met de 21 inch velgen. Lijkt misschien impossible en zelf met 20 inch hebben ze maar een beperkte voorraad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
                      @p@ul heeft jou motorkap onderaan zo'n isolatielaag hangen?
                      Onderaan het motorkapdeksel bedoel je... nee. (dacht dat m'n 320d dat wel had).

Comment

• De airco is na 8 maanden en 5x binnen in de garage eindelijk gefixt.
                        Na dichtingen, leidingen, compressor en pomp te hebben vervangen,
                        is de laatste keer een deel van het dashboard verwijderd om de verwarming
                        en stukken te vernieuwen.
                        Blijkbaar is airco en verwarming met elkaar verbonden en daar zat het lek dat
                        traag wegliep.
                        De garage heeft aan BMW een compensatie gevraagd voor het lang aanslepen
                        van het probleem en heb ik een verlenging van de garantie voor 2 extra jaar
                        gekregen.
                        Eind goed, al goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten

Onderaan het motorkapdeksel bedoel je... nee. (dacht dat m'n 320d dat wel had).
                          Mijn 318d touring had dat ook en nu 'ontbreekt' dat precies op de X3...

Comment

• Vandaag een artikel op Belga :
                            BMW kijkt meer dan miljoen wagens na voor aircoprobleem
                            MÜNCHEN De Duitse luxewagenbouwer BMW gaat wereldwijd meer dan een miljoen wagens nakijken op een mogelijk probleem aan de airco. Voor België; en Luxemburg gaat het om 80.484 auto's. De woordvoerder van BMW Belux benadrukt dat het niet om een terugroepactie gaat, maar om een "preventief technische campagne", "waarbij de klanten zonder probleem verder kunnen rijden". Bij de betrokken dieselwagens kan door het probleem lekkage van koelvloeistof plaatsvinden, met in zeer uitzonderlijke gevallen een risico op brand. Betrokken klanten ontvangen in de komende weken een brief van hun concessiehouder om een afspraak voor een controle te maken, bevestigt BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witsenburg.peter Bekijk Berichten
                              venteke Sinds begin deze week de 2018-2 geïnstalleerd voor de X3 want versie 2018-3 is (nog) niet beschikbaar. Deze draait prima alleen heb je wel een USB stick nodig van meer dan 32 GB, 32,6 om precies te zijn ;-)
                              Eindelijk gelukt om mijn USB stick FAT32 te krijgen (gaat blijkbaar niet meer in Windows 10 :-(), update staat nu op de stick. En nu gewoon in de USB steken in de middenconsole en de rest gebeurt vanzelf? Is EVO UPDATE 2018-04.
                              1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                              1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                              1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• NTFS werkt ook gewoon... geen noodzaak voor FAT32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
                                  NTFS werkt ook gewoon... geen noodzaak voor FAT32.
                                  Niet bij mij, dan kon ik het niet downloaden via die BMW Download Manager.
                                  1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                  1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                  1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten

Niet bij mij, dan kon ik het niet downloaden via die BMW Download Manager.
                                    Bizar, downloaden is een afzonderlijke stap... eerst doe je de download (en op dat moment hoef je zelfs nog geen USB stick te selecteren), pas daarna sla je de data op (en daarbij heb ik gewoon een SSD drive gebruikt van 256GB die NTFS geformatteerd is en dat werkte prima - reeds verschillende updates gedaan op deze manier).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten

Eindelijk gelukt om mijn USB stick FAT32 te krijgen (gaat blijkbaar niet meer in Windows 10 :-(), update staat nu op de stick. En nu gewoon in de USB steken in de middenconsole en de rest gebeurt vanzelf? Is EVO UPDATE 2018-04.
                                      Is er nu al een update 04? Verdorie ik heb vorige week update 03 op mijn auto gezet...

Comment

• Weet er iemand wat de updates inhouden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk Berichten

Is er nu al een update 04? Verdorie ik heb vorige week update 03 op mijn auto gezet...

Tja, als je zolang wacht om 03 te installeren... maar inderdaad 04 is reeds m'n derde update en ik heb m'n wagen nog een maand of twee.

Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
                                          Weet er iemand wat de updates inhouden?
                                          Een kaart update bevat volgens mij updates aan de kaarten

Nieuw wegen, rotondes, kruispunten, enkel-richting, ... al weet ik nog wel kleine foutjes (ik vraag me af of deze ergens kunnen gerapporteerd worden).

Comment

Working...
                                          X