Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik weet het DHLdus alles ligt nog in de weegschaal, 8k min dekorting is nog veel, maar het gevoel telt ook mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
      ik weet het DHLdus alles ligt nog in de weegschaal, 8k min dekorting is nog veel, maar het gevoel telt ook mee
      Ja begrijpelijk, ongeveer 8 k erbij is direct wel veel voor een upgrade van de motor. Zal wel n'een tweestrijd zijn en ik ga niet zeggen doe dit of doe dat... Je zal dat zelf moeten uitmaken of je dat bedrag ervoor over hebt hee. En of je dat bij herverkoop later veel zal opbrengen, blijft een gok natuurlijk.
      N'een aankoop kan stresserend zijn, maar 't is wel altijd plezant dat rondkijken, info opdoen, kleuren en opties kiezen,... . Eender wat je beslist, het is altijd een knappe wagen. Die is nu al even ruim als de eerste X5 heb ik ergens gelezen.
      Bestaat die eigenlijk ook al als hybride uitvoering eigenlijk en hoe liggen die prijzen ?

Comment

• Met een Xdrive30i zit je ook met hogere taksen niet? Kan zijn dat ik het foutief heb. En die herverkooop 'meerwaarde' is inderdaad ook twijfelachtig, is ook reden waarom wij nog serieus twijfelen of we die electrische zetels met geheugen als optie zouden nemen. Hebben dat niet écht nodig (is wel handig) maar twijfel sterk of we die meerprijs er ooit wel uithalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
          Met een Xdrive30i zit je ook met hogere taksen niet? Kan zijn dat ik het foutief heb. En die herverkooop 'meerwaarde' is inderdaad ook twijfelachtig, is ook reden waarom wij nog serieus twijfelen of we die electrische zetels met geheugen als optie zouden nemen. Hebben dat niet écht nodig (is wel handig) maar twijfel sterk of we die meerprijs er ooit wel uithalen.
          Uit ervaring, electrische zetels zijn liefst te combineren met de geheugenfunctie. Ik heb de geheugenfunctie niet, en telkens als de wagen door iemand anders gebruikt werd is het een spel om mijn exacte positie terug te vinden, daar de afstellingscombinaties oneindig zijn (lengte x hoogte x kantel )
          Ben niet zeker dat ik dat nog bestel op de volgende wagen, de manuele mogelijkheden zijn al niet mis. Blijft dan natuurlijk de combinatie met de spiegels...

Comment

• Is wel met geheugenfunctie :

" Elektrische voorzetels met geheugenfunctie voor bestuurder
            1.230 €

Met de elektrische zetelverstelling met geheugenfunctie is het instellen van bestuurders- en voorpassagierszetel bijzonder comfortabel en eenvoudig. Zitpositie, zithoogte, helling van de leuning en van het zitvlak van de voorzetels kunnen zo individueel en perfect passend worden geregeld. Voor de bestuurderszetel kunnen met de geheugenfunctie twee verschillende instellingen incl. buitenspiegelpositie worden opgeslagen. Die kunnen op elk moment met een druk op een knop worden opgeroepen. Bovendien is de hoogte-instelling van het Head-Up Display aan de instellingen van de bestuurderszetel gekoppeld. Tot de uitrusting behoort ook een stoeprandsensor voor de buitenspiegel aan de passagierszijde. Bij het achteruitschakelen draait de spiegel naar beneden, zodat de bestuurder de stoep duidelijk kan zien. Dat bevordert precies inparkeren en helpt beschadiging van banden en velgen te voorkomen.
            "

Comment

• Ja dat is ongeveer de prijs voor de volwaardige uitrusting, bij alle premiums merken. Iedereen moet voor zichzelf inschatten hoe vaak deze optie zal gebruikt worden. Ik zou dat kunnen missen, iemand anders zal dat absoluut nodig vinden. It’s your choice ! Mijn boodschap was dat het alles of niets is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                Met een Xdrive30i zit je ook met hogere taksen niet? Kan zijn dat ik het foutief heb. En die herverkooop 'meerwaarde' is inderdaad ook twijfelachtig, is ook reden waarom wij nog serieus twijfelen of we die electrische zetels met geheugen als optie zouden nemen. Hebben dat niet écht nodig (is wel handig) maar twijfel sterk of we die meerprijs er ooit wel uithalen.
                Qua taxen zal dit weinig verschil uitmaken, zijn alle twee 2000 cc. Wellicht beetje meer CO2 voor de 3.0i. Hier kan je makkelijk de verkeersbelasting en de BIV uitrekenen voor elk voertuig: https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top

Die electr zetels zullen inderdaad bij herverkoop niet veel of zelfs niets extra opbrengen, vrees ik. GPS, automaat, leder en metaalkleur brengen doorgaans het meeste op en zijn zowat de eerste vragen die tweedehandskopers in dit segment stellen.

Comment

• Lapino jaarljkse taxen zijn hetzelfde, eerste inschrijving nagenoeg hetzelfde dus daarvoor moet je het niet laten, seffens eens zien wat ik nog uit hun gat kan duwen indien ik een 3.0i zou nemen, want om eerlijk te zijn heb ik er al serieus wat uitgesleurd

Comment

• Veel succes, bij ons zal het sowieso de 20i blijven, prijsverschil is echt véél te groot om te verantwoorden voor ons gebruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                      Lapino jaarljkse taxen zijn hetzelfde, eerste inschrijving nagenoeg hetzelfde dus daarvoor moet je het niet laten, seffens eens zien wat ik nog uit hun gat kan duwen indien ik een 3.0i zou nemen, want om eerlijk te zijn heb ik er al serieus wat uitgesleurd
                      BIV zal beetje meer zijn, nee ? (maar te verwaarlozen)

Comment

• idd te vderwaarlozen enkele euro's

Comment

• Verwondert me dat nog niemand reageerde waar dat Duitse testcentrum juist is. Zal niet zo heel ver zijn want ze maken er een daguitstap van... Is wel betalend.
                          Uiteraard gaan de meesten er naartoe om eens een M model of zo te rijden.
                          Weet de garage daar niet meer van ?
                          En los van alles, zijn er hier enkele die hun BMW's in Engeland gaan kopen omdat het daar zoveel goedkoper is. Zou ook heel simpel zijn qua papieren en zo. Staat hier zelfs ergens een telefoonnummer van op de site en een lijstje van hoe je het aanpakt van a tot z. Winst is erg groot.

Comment

• Iets van gevonden. Ervaring van (slechts 2 weken geleden)

"Ik zou dus in Engeland bestellen zij leveren LHD BMW's , op een goed uitgeruste X3 kan je dat wel 10K besparen.. Vind ik toch al wel de moeite waard.. Zie ook deze topic: http://www.autoforum.be/forum/auto-a...ngeland-londen

Ik stond op het punt daar een 440i te bestellen tegen 12K minder dan in belgie.. (maar ben uiteindelijk voor een VW Arteon gegaan)

Als je geen leasewagen hebt, en voor een auto boven de 30K gaat shoppen, ben je zot om die in Belgie te kopen met de lage stand v/d pond"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Iets van gevonden. Ervaring van (slechts 2 weken geleden)

"Ik zou dus in Engeland bestellen zij leveren LHD BMW's , op een goed uitgeruste X3 kan je dat wel 10K besparen.. Vind ik toch al wel de moeite waard.. Zie ook deze topic: http://www.autoforum.be/forum/auto-a...ngeland-londen

Ik stond op het punt daar een 440i te bestellen tegen 12K minder dan in belgie.. (maar ben uiteindelijk voor een VW Arteon gegaan)

Als je geen leasewagen hebt, en voor een auto boven de 30K gaat shoppen, ben je zot om die in Belgie te kopen met de lage stand v/d pond"
                              Klopt idd Mailtje sturen naar Charles.Brook@bmw-issd.co.uk voor een BMW in Engeland, hij is heel behulpzaam en meestal redelijk snel met antwoorden.

Ze vragen 20% voorschot, maar ik zou ineens de volle 100% storten zoals ik van plan was, dan bescherm je jezelf tegen een eventuele koersstijging, gezien de pond nog altijd erg laag staat.
                              Alsook wilden ze een betaling in euro's accepteren aan de officiele wisselkoers (dus ze namen de conversiekosten v/d bank voor eigen rekening) als je 100% betaalt (bij mij toch, al vermoed ik dat ze dit voor iedereen wel willen doen als je erachter vraagt)

Comment

• x3 2.0i of 3.0i vervolg : ik ben dus vandaag teruggeteend naar de garage met die vraag wat voor of nadelen er waren aan beide. conclusie na uiteenzetting kwam erop neer dat die 3.0i zijn meerprijs niet waard was tov de 2.0i en er te weinig verschil was in power of dit maar te overwegen. Heb eens , puur uit neuwschierigheid , gepolst naar die 4.0i hetgeen voor ons maar 3k zou uitmaken tov de 3.0i , wel grappig , maar ja heb wel een serieuze korting daar

Comment

• Voor die 8k koop je al serieus wat opties (o.a. elektrische zetels).

Comment

• Was ook onze redenering. Zal natuurlijk 'leuker' rijden die 30i maar voor die meerprijs hebben we op onze X3 bijna alle mogelijk opties, zitten zelfs nog te denken over die "comfort pack" die we kunnen toevoegen voor +- 1.200 euro. Daar zitten dan electrische zetels in en comfort toegang (dus open/dicht zonder sleutels uit zak te halen). Terug stukje meerprijs maar zo'n dingen maken het dagelijks gebruik van zo'n auto nog zo leuk. Heb die comfort access ook op mijn Audi A6 en is eigenlijk best handig als je het gewoon bent.

Comment

• Op de configurator van BMW UK staat de 30i niet op ???

Comment

• 30i heeft weinig zin, weinig meerwaarde aan de 20i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                                          Op de configurator van BMW UK staat de 30i niet op ???
                                          Klopt de 30i is niet beschikbaar in de uk. Daarom heb ik vrijdag een testrit met de m40i gepland om finaal te beslissen welke motor. Voor zij die interesse hebben korting in de uk is 10% en door de prijsverschillen uitgebreidere standaard uitrusting en dan de pond komt er nog is 20% bij. In be is het ook 10% en bij de m40 nog is 2,5% extra. Voor zij die nog moeten bestellen. De levering voor diesels is augustus en benzine is al oktober.

Comment

Working...
                                          X