voor diegene die willen bestellen, de productie van de m40 is nog een week of 2-3 open, nadien wordt die 2 maand stilgelegd omdat er nieuwe milieuwetten worden ingevoerd en hij van 188 co2 naar meer dan 230 zal gaan wat de taxen nog wat meer zal opvoeren , trouwens ik zit hier aan procent korting
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten30i heeft weinig zin, weinig meerwaarde aan de 20i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtenvoor diegene die willen bestellen, de productie van de m40 is nog een week of 2-3 open, nadien wordt die 2 maand stilgelegd omdat er nieuwe milieuwetten worden ingevoerd en hij van 188 co2 naar meer dan 230 zal gaan wat de taxen nog wat meer zal opvoeren , trouwens ik zit hier aan procent korting
De overheid heeft zich misschien beraad ?
Comment
-
Heeft iemand de twee benzinemotoren (20i en 30i) al in een ander model kunnen testen/vergelijken ?
De 30i is inderdaad fors duurder maar er wordt toch 60 pk extra geleverd ?
Indien de diesel op termijn geen goed idee meer is dan zou de 30i toch voor extra rijplezier kunnen zorgen ?
Thx !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenWas er geen sprake de stijging in CO2 die te wijten is aan de verandering in meetmethode te neutraliseren in de taksschalen ?
De overheid heeft zich misschien beraad ?
Misschien toch eens beginnen met de zwaarste schouders, zoals in Nederland…. (volgens gewicht/vervuiling/ co²)- Bij de vorige herziening (2014) mochten de Plebs (75%) de rekening betalen, van de grote boys
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoeDB Bekijk BerichtenDarksky, dank voor je reactie. Ik begrijp wel de 3k extra niet, de 40i is toch aanzienlijk duurder dan de 30i ?
Wel altijd beetje in het achterhoofd houden dat die info komt van iemand die betrokken partij is om tot de verkoop te komen. M40i zal een hele grote meerwaarde zijn, maar zeggen dat er geen meerwaarde is van de 3.0i tov de 2.0i is de waarheid toch wel een beetje geweld aandoen.
Je zou kunnen zeggen dat men de 2.0i aanraadt voor je rijstijl en de lagere prijs, maar de aanwezigheid van toch wel redelijk wat koppel en vermogen zullen deze zware wagen toch een totaal ander karakter geven.
Men kijkt altijd naar die optrektijd tot 100, dat betekent al iets (2 seconden in dit geval is erg veel, dat zijn al prestaties van de 3.0D), maar belangrijker zijn de hernemingen.
Waarmee ik nu weer niet wil zeggen dat een 2.0i niet goed zou zijn.... De ene geeft die meerprijs misschien graag uit aan extra opties zoals elektrische zetels, ik redeneer eerder dat het rijplezier eerst en vooral van het voertuig zelf komt en daarna pas zijn de opties belangrijk.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Ze zijn momenteel hun huiswerk aan het maken…
Misschien toch eens beginnen met de zwaarste schouders, zoals in Nederland…. (volgens gewicht/vervuiling/ co²)- Bij de vorige herziening (2014) mochten de Plebs (75%) de rekening betalen, van de grote boys
Ik betaal heel graag wegentax volgens mijn CO2 of volgens mijn effectief verbruik...no problemo. Dat is eerlijk. Gaan d'r veel verschieten binnenkort met hun superdownsize motoren.
Ma ja soit, begrijp niet goed waarom dat groene gedoe altijd in autotopics vernoemd moet worden. D'r is hier ergens een topic waar je vrijuit je gal kan spuwen op zwaardere wagens en zo...
Comment
-
Het zal één van de laatste keren zijn dat ik nog een belangrijk bedrag wil besteden aan een wagen. Na aftrek van kortingen is het verschil tussen de 2.0i en de 3.0i ongeveer 5K. Dit is niet min maar ik hoop daar veel rijplezier voor in de plaats te krijgen. Prijsverschil tussen 2.0i en M4.0 lijkt me meer dan 15k dus dit is voor mij geen optie. Dank voor de reacties !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenMisschien heb ik het gemist, maar hoeveel % korting kan je in UK krijgen voor een X1, X3 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoeDB Bekijk BerichtenHet zal één van de laatste keren zijn dat ik nog een belangrijk bedrag wil besteden aan een wagen. Na aftrek van kortingen is het verschil tussen de 2.0i en de 3.0i ongeveer 5K. Dit is niet min maar ik hoop daar veel rijplezier voor in de plaats te krijgen. Prijsverschil tussen 2.0i en M4.0 lijkt me meer dan 15k dus dit is voor mij geen optie. Dank voor de reacties !
Net zoals ik de 2.0i kopers kan begrijpen dat deze motor voldoende zou zijn. Het hangt erg veel af van wat je vroeger had. Degenen die sterk twijfelen over de 2.0i zouden ook kunnen overwegen een X1 te kopen met zwaardere motor en veel opties om binnen hetzelfde budget te blijven.
Mogelijkheden genoeg om iedereen content te stellen binnen het gamma
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten
Op een 440i was dat 10%, vermoed voor de X1 en X3 dat dat (ongeveer) hetzelfde zal zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoeDB Bekijk BerichtenHet zal één van de laatste keren zijn dat ik nog een belangrijk bedrag wil besteden aan een wagen. Na aftrek van kortingen is het verschil tussen de 2.0i en de 3.0i ongeveer 5K. Dit is niet min maar ik hoop daar veel rijplezier voor in de plaats te krijgen. Prijsverschil tussen 2.0i en M4.0 lijkt me meer dan 15k dus dit is voor mij geen optie. Dank voor de reacties !
Comment
-
joe ik was niet duidelijk genoeg denk ik. Ik zeg wel i mijn geval dan met bedongen kortingen is de 3.0i 3k minder duur dan de m40, dus mocht ik overwegen om de 2..0i niet t e nenen lijkt het me dan niet zo logisch om dan de 3.0i te nemen opv de m40 maar ja het is weeral 3 k erbij en 11 k meer dan de 2.0i ,maar op de m40 zit een hele zwik opties die je met de 2.0i of 3.0 i dan nog moet bijtellen, maar het is in mlijn geval , ik heb een hele grote korting gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtenjoe ik was niet duidelijk genoeg denk ik. Ik zeg wel i mijn geval dan met bedongen kortingen is de 3.0i 3k minder duur dan de m40, dus mocht ik overwegen om de 2..0i niet t e nenen lijkt het me dan niet zo logisch om dan de 3.0i te nemen opv de m40 maar ja het is weeral 3 k erbij en 11 k meer dan de 2.0i ,maar op de m40 zit een hele zwik opties die je met de 2.0i of 3.0 i dan nog moet bijtellen, maar het is in mlijn geval , ik heb een hele grote korting gehad
Comment
-
Comment