Lapino het is trouwens geen V6 maar een in lijn :-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk BerichtenLapino het is trouwens geen V6 maar een in lijn :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtenik zou het niet beter kunnen omschrijven DHL ps LAPINO UW VROUW KAN ER WEL MEE RIJDEN1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
Ik denk dat ik het hier al eens eerder schreef, met al de opties op de 30d zaten we budgettair aan de M40i, maar mijn vrouw zag dit niet zitten wegens het 'kabaal', en gezien zij er mee moet rijden. Ze wilde gewoon terug veel PK zoals haar vorige X3, ook 30d. Passeerde vanmorgen in Turnhout bij G&A op zoek naar 2dehands voor dochterlief en zij hebben een mooie X3 30d staan in de toonzaal.
Jij verkiest dus de 3.0D boven de M40i ? Klopt dat ?
En zo ja, waarom ? Ik rij zelf in een ander model weliswaar, met de 3.0D. Heel fijne motor, veel koppel, laag verbruik, al wat ge wilt eigenlijk. En toch keek ik met een "jaloers" oog naar de M40i uitvoeringen, ervan uitgaande dat die toch sneller zijn en nog stiller zijn bij volgas ? Misschien kan je me van mijn jaloezie afhelpen lol... (ik overdrijf uiteraard een beetje met die jaloezie, maar dat doe ik altijd... overdrijven lol)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Hoe bedoel je nu, want ik kan niet meer volgen met iedereen
Jij verkiest dus de 3.0D boven de M40i ? Klopt dat ?
En zo ja, waarom ? Ik rij zelf in een ander model weliswaar, met de 3.0D. Heel fijne motor, veel koppel, laag verbruik, al wat ge wilt eigenlijk. En toch keek ik met een "jaloers" oog naar de M40i uitvoeringen, ervan uitgaande dat die toch sneller zijn en nog stiller zijn bij volgas ? Misschien kan je me van mijn jaloezie afhelpen lol... (ik overdrijf uiteraard een beetje met die jaloezie, maar dat doe ik altijd... overdrijven lol)
Daarom een bijna even snelle 30d met brave 19" velgen en zonder M-pakket en sportophanging, wel dynamic demping control dus het kan wel als het moet! Makes sense?
Bovendien blijf ik overtuigd van Diesel wat zeker op langere ritten toch voor een stuk lager verbruik zou moeten zorgen.
Ik krijg net bericht van de garage dat de 30d op "150" staat, dus zou in productie zijn met levering week 16...1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
Moest het voor mij zijn als 'daily' zou ik niet twijfelen, maar voor mijn vrouw en als km-vreter (relatief 25k/jaar) lijkt ons de 30d beter geschikt: wij zijn ook fel gericht op comfort en houden niet zo van die opsmuk (M-toestanden) en sportophanging, hoewel volgens verkoper 9 op 10 M-versies zijn dus ik ga hier waarschijnlijk een hoop gegadigden tegen de borst stoten nu ;-).
Daarom een bijna even snelle 30d met brave 19" velgen en zonder M-pakket en sportophanging, wel dynamic demping control dus het kan wel als het moet! Makes sense?
Bovendien blijf ik overtuigd van Diesel wat zeker op langere ritten toch voor een stuk lager verbruik zou moeten zorgen.
Ik krijg net bericht van de garage dat de 30d op "150" staat, dus zou in productie zijn met levering week 16...
Comment
-
Ik heb net mijn X3 laten bestellen als bedrijfswagen.
Nu lees ik hier net alle vermeldingen over de 'motor'... ik maakte me al wat zorgen over de sDrive 1.8d die ik bestelde (om VAA en andere kosten lager te houden)...
Heeft iemand enig idee of zo'n X3 sDrive 1.8d ook een goede wagen is?
Voor mij persoonlijk was de Drive Assist plus een belangrijke optie (voor file rijden)... optrekken zelf is minder belangrijk als van 120km/h naar 150km/h te trekken (indien nodig/mogelijk)....
Mijn config: mybmw.be/s0x6r4u0Last edited by Rhox; 27/02/2018, 16:13.
Comment
-
150 Pk, geen bom natuurlijk maar dat verwacht je ook niet wellicht. Maar wel voldoende koppel om aangenaam te rijden... Ik persoonlijk zou die verkiezen boven een 2.0i benzine. Een suv heeft wat koppel nodig door zijn gewicht en stroomlijn...
Uw config kan ik niet lezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten150 Pk, geen bom natuurlijk maar dat verwacht je ook niet wellicht. Maar wel voldoende koppel om aangenaam te rijden... Ik persoonlijk zou die verkiezen boven een 2.0i benzine. Een suv heeft wat koppel nodig door zijn gewicht en stroomlijn...
Uw config kan ik niet lezen
Exterieur
Retailprijs
Sophistograu Brillianteffekt
Onderdeel van “Business Pack Plus”
Koetswerkkleur wijzigen
0 €
Alu velgen styling 696 19"
Onderdeel van “Model Luxury”
Velgen wijzigen
0 €
Interieur
Retailprijs
Leder 'Vernasca' Schwarz met stitching / Schwarz
Leder wijzigen
0 €
Decoratieve lijsten in Aluminium Feinschliff met sierlijst i
Sierlijsten wijzigen
0 €
Pakketten
Maandelijks termijnbedrag Prijs
Business Pack Plus
Pakketten wijzigen
6.700 €
Klantvoordeel Pack
Details
-1.110 €
Elektronisch gestuurde airconditioning, 3-zones
Details
inclusief
Automatisch dimmende binnenspiegel
Details
inclusief
ConnectedDrive Services Pack
Details
inclusief
CD speler
Details
inclusief
BMW Gesture Control
Details
inclusief
Multifunctionele instrumentendisplay
Details
inclusief
Voorbereiding WiFi hotspot
Details
inclusief
Comforttelefonie met draadloos laden
Details
inclusief
Lendensteun vooraan
Details
inclusief
Parking Assistant Pack
Details
inclusief
Alarmsysteem
Details
inclusief
Navigatiesysteem Professional
Details
inclusief
Spiegelpakket
Details
inclusief
Sophistograu Brillianteffekt
Details
inclusief
Concierge Services (3 jaar)
Details
inclusief
Real Time Traffic Information (RTTI) (3 jaar)
Details
inclusief
ConnectedDrive Services (3 jaar)
Details
inclusief
Remote Services
Details
inclusief
Audio Pack
Pakketten wijzigen
1.005 €
DAB-Tuner
Details
inclusief
Harman/kardon Surround Sound System
Details
715 €
Klantvoordeel Pack
Details
-295 €
Online Entertainment
Details
inclusief
Innovation Pack
Pakketten wijzigen
2.530 €
High Beam Assist
Details
inclusief
Adaptive LED headlights
Details
inclusief
Head-Up Display
Details
inclusief
Driving Assistant Pack Plus
Details
1.400 €
Klantvoordeel Pack
Details
-500 €
Business Pack Plus
Details
6.700 €
ConnectedDrive Services Pack
Pakketten wijzigen
0 €
Concierge Services (3 jaar)
Details
inclusief
Real Time Traffic Information (RTTI) (3 jaar)
Details
inclusief
ConnectedDrive Services (3 jaar)
Details
inclusief
Remote Services
Details
inclusief
Extra uitrusting
buitenuitrusting Wijzigen Opties
Prijs
Zonnewerend glas achteraan
Details
450 €
Zonder monogram
Details
inclusief
Zonder monogram op de flanken
Details
inclusief
Bedieningselementen met gegalvaniseerde afwerking
Details
155 €
Fluwelen tapijten
Details
inclusief
Veiligheidskit
Details
inclusief
Verwarmde zetels vooraan
Details
380 €
Desactivatie passagiersairbag
Details
inclusief
transmissie Wijzigen Opties
Prijs
Automatische versnellingsbak Steptronic met schakelpaddles
Details
155 €
BMW Teleservices
Details
inclusief
Intelligent Emergency Call - eCall
Details
inclusief
banden en velgen Wijzigen Opties
Prijs
Bandenherstelkit
Details
inclusief
Weergave bandendruk
Details
inclusief
Antidiefstalbouten
Details
inclusief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk BerichtenIk krijg mijn config hier niet duidelijk op
Maar inderdaad, ik zoek niet direct een bom van een wagen, geef stilletjesaan meer waarde aan luxe en automatisch rijden...
Als je comfortabel wil rijden heb je Nm's nodig. Om te vlammen heb je PK's nodig. Heel kort door d'een bocht gezegd. Je hebt niet veel PK's maar wel veel Nm's, dus niet erg snel maar wel comfortabel. Goeie keuze vind ik persoonlijk als je een lichtere motor neemt.
- Likes 1
Comment
-
Wees gerust, daar je op comfort mikt zal dit een aangename wagen zijn. Niet blind staren op de pk’s, de 360 Nm koppel en de steptronic zullen er voor zorgen dat je vlotjes aan de lichten zal vertrekken. Het wordt een toffe wagen met klasse wegens de mooie uitusting.
- Likes 1
Comment
Comment